Am vazut un utilizator zicand ca google analytics are legatura cu indexarea si ca ajuta la asta, eu sunt de parere ca nu are legatura cu indexarea (sau cel putin nu am citit despre asta si nu am vazut nimic oficial).
Voi ce parere aveti ?
Am vazut un utilizator zicand ca google analytics are legatura cu indexarea si ca ajuta la asta, eu sunt de parere ca nu are legatura cu indexarea (sau cel putin nu am citit despre asta si nu am vazut nimic oficial).
Voi ce parere aveti ?
Totul se bazeaza pe teoria "Google se foloseste de toate resursele posibile pentru a returna rezultate cat mai bune". Cum analytics extrage absolut toate datele posibile referitoare la trafic, surse de trafic, locatia userilor, timpul petrecut pe site etc. de pe domeniile ce folosesc acest serviciu, exista sansa ca GA sa aiba un rol important la indexare sau sa descopere mai multe pagini de pe site in timp mult mai scurt fata de alte motoare de cautare, insa nu iti va confirma nimeni niciodata cu acuratete 100% ca acest lucru este sau nu adevarat. Ce se intampla la Google ramane la Google iar restul sunt banuieli si teste. Foarte multe teste.
Ultima modificare făcută de 2fingers; 27th April 2011 la 13:53.
Corect, sunt tot felul de teorii, demonstrate sau nu dar consider ca e gresit sa afirmi cu tarie ca google analytics este unu din factorii care ajuta la indexare. O alta teorie este ca google foloseste bounce rate-ul ca factor de relevanta. Pentru mine e destul de clar, am fost contrazis si am zis sa nu intru in polemica si poate reusesc si alti oameni sa se lamureasca sau sa isi expuna parerea si presupun ca in functie de rezultatul sondajului vom avea un oarecare raspuns
Eu am votat "nu".
Chiar daca ajuta, ajuta intr-o foarte mica masura si nu ar trebui sa te bazezi pe asta.
De fapt cred ca e destul de irelevant daca ajuta la indexare sau nu tinand cont ca aceasta se face relativ usor.
Vă mai aduceți aminte de jocurile copilăriei ?
Nu cred ca ajuta la indexare, ci doar te poate indruma cum sa ai o indexare cat mai buna. EXEMPLU : Page duplicate sau Short meta descriptions.
Depinde de tine indexarea site-ului tau in google si nu de google analytics. Deci eu votez " NU " !
E un metric ce se cheama "Key Relevancy Metric" ce masoara timpul pe care il petrece un user pe un site dupa ce a dat click pe un rezultat si se poate masura ca timpul intre clickurile pe 2 rezultate succesive ale aceluiasi query. Nu e exact bounce rate, dar e similar ca semnificatie si e una din masurile principale are relevantei pe care l-a avut un rezultat.
Caut cu jingle.ro.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)