Se stie ca Google poate penaliza un site care are o crestere brusca in Link polularity, ca fiind artificiala.
Intrebarea mea este: care este viteza cu care se inscrie un site in directoare astfel incat sa nu riscam sa fim penalizati ?
Se stie ca Google poate penaliza un site care are o crestere brusca in Link polularity, ca fiind artificiala.
Intrebarea mea este: care este viteza cu care se inscrie un site in directoare astfel incat sa nu riscam sa fim penalizati ?
Am un magazin de licente Microsoft, un director web si multa pasiune
eu am observat ca daca-i site de sine statatoare (de prezentare de ex.), multe linkuri in timp scurt duc la o sedere in sandbox de cel putin 1 luna iar daca e site cu continut mai dinamic (care se actualizeaza cel putin zilnic) nu dauneaza mai deloc
cifre exacte nu stiu sa-ti dau
Membru fondator al societății secrete Afiliatti.
eu sunt de parere ca e mai importanta continuitatea decat cantitatea. vazusem un video cu matt cutts in care explica ca nu e nicio problema in momentul in care ai o crestere brusc (cateva sute de linkuri sa zicem) intr-o singura zi. Problema ar fi pe urma cand brusc ai "crestere" zero (care eventual sa se si mentina dupa care iar sa ai o zvacanitura mare).
Conteaza foarte mult popularitatea initiala pe care o are siteul. Daca e un site mic sau nou, trebuie avuta mare grija, indiferent daca e dinamic sau nu...
De ex: Daca ai un site micut cu 3000 backlinkuri de 1 an de cand e siteul, si deodata obtii intr-o saptamana 5000 backlinkuri atunci e cam nasol. In schimb daca ai un site cu greutate, site ce are peste 50-70000 backlinkuri si-i aduci intr-o saptamana inca 5000 nu vei avea probleme.
Are dreptate cristi, trebuie sa fii constant, sa nu apara pante de astea abrupte. Decat 5000 de backlinkuri intr-o saptamana, mai bine cate 500/saptamana timp de 10 saptamani.
Pe langa faptul ca risti o penalizare daca faci excese, am mai observat ca si atunci cand nu prinzi o penalizare, daca sunt prea multe backlinkuri intr-un timp foarte scurt, se poate intampla ca ele sa nu aiba rezultatul pe care-l asteptai, deci sa fie ignorate o mare parte din ele si sa nu conteze toate in rankings. Cel putin asa am observat eu.
Si totusi google trebuie sa stie sa trateze viralitatea unor site-uri.
Aici nu-i asa greu, spun eu. Pentru ca in momentul in care un site devine viral (printr-un articol de exceptie sa zicem), el va primi cel mai probabil linkuri cu autoritate in content. In nici un caz nu cred ca vor fi linkuri de care google sa se indoiasca ca n-ar fi naturale (commenturi, directoare, semnaturi, directoare de articole) sau chiar daca ar fi ar fi un raport mic. Cel putin in teorie...
Exact. Am uitat tocmai de linkurile site-wide.
Edit
PS: Exista si un procent foarte mic din ele care sunt naturale (dar nu cred ca pot fi depistate de Google): De multe ori se pune si cate un link site-wide spre un site cu autoritate pentru o relevanta cat mai mare. Sau cazul al doilea, atunci cand esti fanul unui produs/idei/blog il mai poti promova pe blogul personal sau pe un alt site. Practic asta era si rolul site-wideului (nu acela de a face link exchange, 3 way link exchange sau mai stiu eu ce scheme ).
Ultima modificare făcută de Cristi U; 1st April 2010 la 12:34.
Problema nu o vad neaparat in penalizare ci in faptul ca linkurile primite in salturi vor fi altfel valorizate decat cele care apar liniar in timp: daca in 300 de directoare se inscriu in 3 luni de zile cate 25/saptamana se obtin 100 puncte (presupunem ca s-au facut in 12 etape).
Daca se fac cate 100 o data (3 etape) se obtin 30 puncte, sa zicem.
Daca se fac cate 300 o data (totul o data) se obtin sub 10 puncte.
Bineinteles ca o asociere a unei campanii de inscrieri in directoare cu obtinerea unor linkuri de pe siteuri cu PR bun si/sau TR bun poate diminua foarte mult acest proces de devalorizare.
Teoretic si logic ar fi ca sa nu poata cineva suferi o penalizare datorita unor factori externi (deci despre care nu se poate dovedi ca ii poate controla).
Dar atunci macar nici sa nu beneficieze de ei decat intr-o cat mai mica masura.
PS: toate valorile de mai sus sunt folosite doar pentru a exemplifica procesul de diluare a valorilor linkurilor primite.
Marius dar spune-mi si mie daca fac eu 300 de inscrieri in directoare intr-o zi si daca 50 de directoare imi accepta linkul azi , alte 50 peste o saptamana, si tot asa cum se va calcula ? si daca acele directoare au pus google bot sa le viziteze o data pe luna in diverse perioade sau la 2 saptamani cum se va calcula ? cum mai vin punctele astea
Deci asta e doar parerea mea ca o data ce te apuci sa inscrii in directoare poti inscrie si in 1000 intr-o zi ca pana intra nenea webmaster vede link il verifica il accepta ...pana trece nenea google bot vede ca directorul ala are un link catre site dureaza si la fiecare difera deci cam tot acolo se ajunge si anume va vedea ca zilnic sau saptamanal se vor adauga x backlinks catre y site.
P.S. : sarbatori fericite tuturor
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)