Am o dezbatere pentru voi.
Eu intotdeauna am folosit doua tipare pentru <title>.
- Folosirea exacta a cuvantului/frazei pentru care optimizez acea pagina, in ideea in care Google va acorda mai multa atentie acelui/acelei cuvant/fraza tocmai pentru ca numai acea informatie este prezenta acolo.
- Dublarea cuvantului/frazei pentru care optimizez pagina, plus alte 1 sau 2 cuvinte de finalizare a frazei. Adica nu poti spune :
"Coca la 2L. Coca la 2L", ca este total spam.
In schimb poti spune:
"Coca la 2L. Afla preturi pentru Coca la 2L".
In ultima vreme am observat ca ambele metode ofera performante absolut similare.
Inainte, ba una, ba alta mergeau bine. Cam la 4-5 luni se schimbau algoritmi si se anulau reciproc.
Voi ce parere aveti de optimizarea titlului, si nu ma refer sa discutati modul meu de folosire. Ci metodele voastre.