
Postat în original de
Razvan Pop
1. Cat de negociabil este comisionul?
Usor negociabil. Probabil ca daca ai volum si vanzari, ulterior mai poti sa-l dai in jos.

Postat în original de
Razvan Pop
2. Cine este de vina in cazul unei fraude?
TOT ce trebuie sa faci tu este sa-ti faci treaba. Sa trimiti comanda la adresa din comanda si sa poti proba asta (chitanta posta). In rest e treaba "organelor competente".

Postat în original de
Razvan Pop
3. Esti despagubit de procesor.ro daca isi asuma ei vina si o frauda are loc?
Asta am intrebat si eu si mi s-a raspuns: in cazul unei fraude tu iti iei banii. Pagubitul isi ia banii de la asiguratorul bancii care impreuna cu organul in drept incearca sa dea de urma fraudulentului. Daca reuseste, fraudulentul isi ia puscarie cat nu face (un amic jurist imi descria legea fraudei electronice in romania cum ca mai bine faci un mic viol decat ca faci carding...ca scapi mai ieftin). Daca nu-l gaesc...pierderi colaterale ale societatii de asigurare.

Postat în original de
Razvan Pop
4. Care e procentul de carduri respinse?
Ce intelegi prin carduri respinse?
Interesat in linkuri quality din siteuri in engleza cat si in acces in PBN.uri non publice. Please PM.