Rezultate 1 la 2 din 2

Subiect: Cum percepe Google, variatia de content ?

  1. #1
    Avatarul lui kuerten
    kuerten este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Vârstă
    41
    Posturi
    121
    Putere Rep
    34


    Implicit Cum percepe Google, variatia de content ?

    Am si eu o intrebare care cred ca este destul de in teresanta, si anume:

    Cum este vazuta de Google, variatia contentului (link-uri noi, etc.) de pe prima pagina a unui site dinamic.(De exemplu cand adaugi oferte, anunturi, linkuri, orice si ele apar pe prima pagina, contentul sa va schimba intr-o anumita masura)

    Aceasta intrebare o pun tinand cont si de ipoteza ca , cu cat un site este mai vechi cu atat este mai important pt Google.(vechimea inseamna ca site, sau vechimea content-ului pe site?)

    Si acum cauza acestor intrebari:
    Pentru un site dinamic din domeniul turismului http://www.turism-360.ro/ , nici o agentie nu a mai pus oferte.. timp de mai multe saptamani.. deci contentul se invechise pe prima pagina.. Si(dupa aceste 2-3 sapt.) incepuse sa creasca traficul. Apoi au venit si agentiile si au inceput sa puna oferte si astfel.. content-ul s-a schimbat pe prima pagina... si traficul a inceput sa scada...


    Ce parere aveti?

    (scuze daca am gresit categoria..)
    Ultima modificare făcută de kuerten; 2nd April 2007 la 12:33.

  2. #2
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    69
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    69


    Implicit

    kuerten, site vechi in general se refera la varsta indexului, al domeniului. Continut vechi se raporteaza la varsta link-ului pe care e continutul.

    Fiecare actualizare cere link-uri noi ptr continutul adaugat. Asta inseamna ca cel ce detine continut vechi se pastreaza si deci si vechimea plus IBL-urile.

    Fa o comparatie intre un CMS si exemplul dat de tine. Ambele au continut actualizat pe prima pagina. Si Google nu are o problema cu ce e pe prima pagina in permanenta, ci cu stabilitatea link-urilor pe care a fost gasit continutul de pe prima pagina.

    Daca nu ar fi asa, asta ar insemna ca ce e pe prima pagina ar trebui sa nu fie actualizat, iar in cazul in care actualizarile exista ele sa nu fie afisate pe index. Ori, Google verifica in primul rand indexul. De aici urmeaza structura in functie de modificarile facute. Asta poate implica si sitemap.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. SERP factor: Quality Content vs. Code To Content Ratio – vă invit la discuţii
    De Hobart în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 24th November 2009, 15:24
  2. Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 6th August 2008, 14:53
  3. Tracking off-line content via Google Analytics
    De miller în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 22nd September 2007, 20:03
  4. Duplicate content si Google news
    De Seo_clean în forumul Google
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 20th September 2007, 14:25
  5. Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 13th March 2006, 12:30

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •