Daca vrei doar sa simplifici munca si sa trimiti clientilor facturile prin email, poti s-o faci.
Tu vai tipari fisierul PDF pentru contabilitate, clientul va tipari acelasi fisier primit prin email.


Problema a fost discutata de inca din 2009.

================
Intrebare: Care sunt conditiile care trebuie indeplinite de facturile trimise exclusiv prin e-mail?
Raspuns ANAF 11 februarie 2009: Posibilitatea trimiterii prin mijloace electronice a facturilor este prevazuta la art. 155 alin. (8) lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

.....

In situatia in care nu se doreste stocarea facturilor prin mijloace electronice, ci doar transmiterea lor catre beneficiar via e-mail, consideram ca nu este necesara indeplinirea conditiilor prevazute mai sus. In sprijinul acestei afirmatii amintim ca nu mai sunt necesare semnarea si stampilarea facturii, prin urmare, factura primita pe e-mail si printata poate fi considerata exemplar original. Consideram ca aceasta procedura are ca scop numai facilitarea punerii la dispozitie a facturii de catre furnizor/prestator clientului si nu se incadreaza in prevederile art. 155 alin. (8) lit. c) din Codul fiscal si ale normelor metodologice date in aplicarea acestuia.

===================
de la : ANAF: Facturarea electronica - factura fiscala trimisa exclusiv prin e-mail - CFNET Finante Taxe