Untitled.jpg
Din ce cauza apare diferenta aceea de la 590 la 720 pentru cautarile locale?
Mentionez ca nu eram logat pe contul de Adwords.
Untitled.jpg
Din ce cauza apare diferenta aceea de la 590 la 720 pentru cautarile locale?
Mentionez ca nu eram logat pe contul de Adwords.
Vad ca apare si la alte keyworduri.
Apropo, (profit de acest thread, @danielicb sper sa nu te superi) stie cineva sigur daca Google afiseaza absolut TOATE keywordurile care sunt relevante pentru keywordul pe care il analizezi?
Mergand pe exemplul de mai sus, e posibil ca pe langa cuvintele afisate in tabelul cu "Idei de cuvinte cheie", in realitate sa mai existe si altele? (ma refer la keyworduri cu un volum semnificativ de trafic nu la super long tail-uri).
Intreb asta pentru ca am observat in timp ce analizam un keyword, care e de genul kw1 kw2 kw3 cu 50 000 de cautari conform Webmasters Tools si 33100 conform Adwords (date corecte avand in vedere ca in GWT ala e traficul din ultima luna iar in Adwords apare media), toate pe exact match, in lista cu "Idei de cuvinte cheie" nu mi-a aparut un keyword related, de genul kw4 kw1 kw2 kw3 care avea 15 000 de cautari conform GWT si 12100 conform Adwords (date luate din Webmasters Tools si confirmate de Analytics, unde primeam ~6500 pe #3).
clar nu, printre cele mai renumite cazuri: adidasi vs adidasi nike vs adidasi adidas
Cel mai probabil este vorba de cautarile efectuate din Republicia Moldova si cele efectuate de cei plecati sa munceasca in strainatate.
Siteul tau e in balarii, nu urca? Competitorii te bat de iti suna apa in cap? Ai fost penalizat si nu stii ce sa faci? Cel mai probabil ai nevoie de un audit SEO complet. :)
Am selectat tara Moldova in Keyword Tool si pentru limba romana sunt mult mai putine rezultate la cautarile exacte, in jur de 15 cautari lunare. Acum pentru acelasi termen de cautare de ce primesc 2 rezutate diferite? Unde la numarul de cautari, termenii de la ideile de cautare au de obicei un volum mai mare de cautari lunare.