Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: Timp prea lung pentru aprobarea anunturilor = istoric prost.

  1. #1
    Avatarul lui Mircea Budean
    Mircea Budean este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    8th January 2007
    Locaţie
    Timisoara
    Posturi
    262
    Putere Rep
    34


    Implicit Timp prea lung pentru aprobarea anunturilor = istoric prost.

    Sunt cam suparat pe cei de la AdWords in ultimele zile, deoarece am cateva anunturi pe search care imi stau pe "eligible" de duminica incoace. In perioada cat sunt pe eligible de obicei sunt afisate in pozitii foarte proaste... ceea ce duce automat la un ctr prost s.a.m.d

    Ceea ce ma nemultumeste este perioada foarte mare in care anunturile astea au stat pe eligible si au adunat un istoric foarte-foarte prost. Anunturile sunt sigur ca sunt foarte bune, insa dupa asa un istoric, sunt curios daca vor mai avea vreo sansa dupa ce vor fi aprobate.

    Ca sa va faceti o idee, mai jos este un screen shot cu toate anunturile din adgroup. Dupa cum puteti observa noile anunturi nici nu se mai afiseaza si au un ctr extrem de prost in comparatie cu cele vechi.



    Uploaded with ImageShack.us
    Ultima modificare făcută de Krumel; 15th March 2011 la 11:26. Motiv: Mutat in categoria corecta

  2. #2
    Avatarul lui mike_ppc
    mike_ppc este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    7th September 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    48
    Posturi
    839
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Functie de specificul site-ului si de cuvintele din anunt, e posibil ca textele sa necesite o aprobare "manuala" sau in orice caz una separata pentru Google si Google Network.

    In cazul tau, "Eligible" inseamna ca textele se afiseaza numai pe Google, de unde si posibila explicatie a numarului mic de impresii - din cauza carora nici nu poti trage o concluzie ca CTR este "extrem de prost".

  3. #3
    Avatarul lui Mircea Budean
    Mircea Budean este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    8th January 2007
    Locaţie
    Timisoara
    Posturi
    262
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Am specificat in post ca e setat numai pe search si oricum se vedea si din screen shot. Iar faptul ca trebuie aprobate manual, nu intaleg de ce trebuie sa imi afecteze mie anunturile. Mai bine sa nu le afiseze deloc pana le aproba, decat sa le afiseze in halul asta... deja ctr-ul a scazut sub 1% si scade in continuare pentru anunturile respective. Eu pierd clicuri importante si potentiali clienti de fiecare data cand imi afiseaza anunturile eligibile. Cred ca am fost destul de clar acum

    Acum urmaresc si qs pe cuvinte... sper sa nu imi scada si ala ca atunci e chiar nasol.

    A venit si raspunsul de la ei... cica s-au gandit asa de mult sa vada daca nu incalca vreo regula si (din cauza ca i-am deranjat cu intrebari) le-au respins pentru ca Google poate refuza orice anunt sau poate opri orice campanie publicitara oricand si pentru orice motiv... Bineintales ca asta nu a fost singurul motiv si au dat si un motiv "eligibil" din punctul lor de vedere, dar cred ca problema a fost mai mult faptul ca le-am trimis email sa ii intreb ce se intampla. Nu stiu de ce pe alte tari nu sunt probleme din astea, numai pe Romania mai vroia unu sa imi opreasca o campanie pentru ca nu intalegea (dupa ce i-am explicat de doua ori) cum am obtinut niste link-uri speciale cu parametrii pentru placements...

    Asadar caz inchis (din punctul meu de vedere).

    Pt. moderatori: Scuze ca am postat unde nu trebuia, dar e confuz cateodata faptul ca adwords nu este in sectiunea SEM
    Ultima modificare făcută de Mircea Budean; 15th March 2011 la 16:52. Motiv: Pentru a completa cu raspunsul de la AdWords.

  4. #4
    Avatarul lui mike_ppc
    mike_ppc este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    7th September 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    48
    Posturi
    839
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Faci o confuzie: exista Google, Google Search Network si Google Display Network. Am vazut ca nu folosesti Display, dar din cate imi dau seama Search Network folosesti.

    Incearca sa colaborezi cu cei de la Google, nu porni cu ideea ca ei au ceva impotriva ta. In lipsa textelor si a site-ului nu pot da o parere mai exacta, dar daca era ceva "discutabil" si i-ai luat ca pe mine, atunci nu te mira ca nu-s asa cooperanti.

  5. #5
    Avatarul lui Mircea Budean
    Mircea Budean este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    8th January 2007
    Locaţie
    Timisoara
    Posturi
    262
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Da Mike, ai dreptate, am fost cam suparat azi pe cei de la AdWords fapt care mi-a amitit de alte intamplari neplacute din trecut cu ei, cand spre exemplu pe o nisa erau foarte multe clicuri frauduloase, iar ei nu au despagubit decat pe cei care au reclamat acest lucru, desi am fost asigurat in mod repetat ca toti cei care au fost pagubiti si care aveau reclame pe nisa aceea (pe Google search results pages) vor fi despagubiti. Sincer nici acum nu cred ca au fost despagubiti toti, desi ei te asigura ca in momentul in care afla de asa ceva vor face toate verificarile necesare si vor despagubi pe toti cei pagubiti: https://adwords.google.com/support/a...en&answer=6422 . Insa acesta este un subiect in care nu as vrea sa intru, pentru ca mi-a creat destula frustrare si uluire la momentul respectiv. De atunci am cam ramas cu impresia ca daca esti destul de prost iti vor lua banii si nu isi vor da silinta sa te ajute, chiar daca esti deosebit de politicos.

    Revenind la subiect, as vrea sa spun ca nu sunt de acord cu practica asta de a afisa un anunt in "modul" eligibile in felul asta. Ar trebui sa poti sa pui un nou anunt si sa-l lasi pe pauza pana este aprobat sau respins (indiferent), altfel metoda de mai sus mi se pare total in dezavantajul clientului... Daca nici in printscreen-ul de mai sus nu se vede clar ce se intampla cu un anunt care sta cu statusul de "eligibile" mai multe zile, nu cred ca exista o alta dovada mai evidenta.

    Si da.. ai dreptate, prin "search" m-am referit la ceea ce in mod oficial se numeste Google (search results pages) si nu la Search Network.
    Ultima modificare făcută de Mircea Budean; 16th March 2011 la 01:41. Motiv: Nu vreau sa intretin/intru intr-o polemica... e de ajuns cat am scris mai sus. :)

  6. #6
    Avatarul lui Cristian Mezei
    Cristian Mezei este deconectat Administrator
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    20th February 2005
    Locaţie
    Everywhere
    Posturi
    6.975
    Putere Rep
    63


    Implicit

    Mircea, la ultima campanie am stat 4 zile lucratoare sa-mi aprobe 2 anunturi.
    Co-founder of Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.

  7. #7
    Avatarul lui Mircea Budean
    Mircea Budean este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    8th January 2007
    Locaţie
    Timisoara
    Posturi
    262
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Salut Cristi, pentru mine nu era problema asteptarea, pentru ca aveam deja aunturi care functioneaza foarte bine. De asemenea nici faptul ca aproba sau resping anunturile nu o consider o problema - pentru ca e normal sa mai gresim si poate cateodata incercam sa ducem pana la limita un anunt in speranta ca va performa mai bine. Iar cand am zis ca e normal sa mai gresim i-am inclus si pe cei de la AdWords. Daca ar fi sa vorbim concret, diferenta dintre noile anunturi si cele vechi (aprobate) era un semn de puctuatie (in loc de cratima am pus punct la sfarsitul unei linii). Dar asta prefer sa nu dezbat aici si sa ramana caz inchis cum am zis mai sus.

    Ceea ce m-a deranjat este ca atat timp cat un anunt sta pe eligibile pe o campanie Google (search results pages), nu prea ai control asupra lui, iar daca perioada asta se lungeste deosebit de mult, practic anuntul ala ajunge sa adune un istoric foarte prost.

    Printscreenul din primul post este de duminica sau luni... dar la momentul la care au respins anunturile cifrele erau altele - se adunasera deja peste 250 de afisari cu un ctr de aprox 1%.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Aprobarea in DMOZ
    De blueeyesromanesti în forumul DMOZ
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 10th August 2014, 14:01
  2. Salut Si Imi Cer Scuze Pentru Ca Nu M-am Prezentat La Timp
    De DellMarius în forumul Prezentare forumisti
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 20th February 2009, 11:08
  3. Cel mai lung domeniu intalnit
    De Netul în forumul SPAM made in .RO
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 23rd January 2007, 16:39
  4. Din Prea Mult Timp Liber
    De Dan.Rades în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 25th April 2006, 13:26
  5. timp incarcare pagina pentru google bot
    De Bruzli în forumul Google
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 24th August 2005, 01:09

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •