13th March 2012, 13:38
#21
2 out of 2 members found this post helpful.
Imi place ideea topicului, cu toate ca as fi preferat sa fie ceva mai tehnic.
Din ce in ce mai multi oameni citesc "pe diagonala", incercand sa aleaga doar informatia relevanta pentru ei. Cand informatia lipseste sau formatarea textului nu exista, ai pierdut din start acesti cititori, care nu numai ca nu mai citesc articolul respectiv, dar ies si de pe site-ul pe care este postat.
Advertorialele scrise de 90% din cei de pe forum nu contin informatie. Sunt doar texte, citibile ce-i drept, dar care nu spun mare lucru. Din punctul meu de vedere un articol de tip "advertorial" ar trebui sa cuprinda informatie, sa fie util pentru cititor, iar link-urile din articol sa atraga clickuri.
Un alt aspect pe care multi nici nu il baga in seama este formatarea textului. Titluri in care sa fie ideile principale si paragrafe care sa dezbata acele idei. Cu o formatare corecta, chiar daca informatia nu este "minunata", faci vizitatorii sa mai dea un click pe site-ul tau.
Este dificil sa fii creativ cand scrii 10 advertoriale pe zi, dar daca tii la meseria ta si vrei sa o practici cu succes, trebuie sa-ti gasesti singur calea. Simpa traducere si adaptare a unor articole de pe wikipedia sau ehow ar aduce infinit mai multe avantaje decat un text care nu spune nimic.
O sa ziceti ca in cazul advertorialelor conteaza doar parerea lui Google. Eu zic ca nu e asa. La un simplu review manual, advertorialele care spun ceva raman in picioare, iar site-urile cu advertoriale "naspa" pierd valoarea link-urilor si poate chiar sunt declasate. Mai avem bounce-rate-ul, care este luat in considerare de Google si atrage review-uri manuale.
Chiar daca nu am vazut inca un site cu peste 50% advertoriale care sa arate decent si sa fie in vreun fel util pentru vizitatori, eu inca mai cred ca se poate 
(parerea mea)
Trust, but verify.
13th March 2012, 14:08
#22
1 out of 1 members found this post helpful.
Advertorialele sunt o categorie speciala si eu zic ca trebuie sa scrii in functie de cati bani primesti pe el! Daca ai un blog de talie medie, un blog personal (nu pe care scrii generalitati, adica muncesti pe el, ai articole unice si cu subiecte pe care nu le gasesti pe toate blogurile din nisa ta) atunci asta e bariera pe care o pui intre articole platite bine si articole platite mai prost! Important e sa ai 2 exemple si sa arati clientilor, asta inseamna un articol de *** ron (multe cuvinte, informatie, poze relevante, un articol complex) si asta e un articol pt ** ron ( cuvintele cheie integrate in text-ul scris de tine, fara o reclama propriu-zisa si fara prea multa informatie)! Eu zic ca asa e corect!
17th March 2012, 09:06
#26
0 out of 1 members found this post helpful.
o chestie pe care am observat-o: ii bine sa pui si o poza langa articol, parca atunci e mai usor de citit totul. si deasemenea pentru citirea mai usoara a lui, ii bine sa mai dai enter din cand in cand si sa incepi un nou alineat. cand vede omul o gramada de text doar cu un inceput ii este cam groaza sa citeasca totul.
dar cand vede ca exista alineat, parca totul se simplifica.