Pentru piata din romania venit x 12 este un pret foarte bun, eu am cumparat un site care avea un venit de 170 euro/luna, am platit pe el 1700 euro, dupa 6 luni traficul a inceput sa scada, mi-am recuperat banii dupa 20 de luni.
Pentru piata din romania venit x 12 este un pret foarte bun, eu am cumparat un site care avea un venit de 170 euro/luna, am platit pe el 1700 euro, dupa 6 luni traficul a inceput sa scada, mi-am recuperat banii dupa 20 de luni.
Studiu de caz pentru un magazin online, FashionLand, Bld, Bulevardul Regele Mihai I 55, Baia Mare 430012
Experientele personale nu sunt mereu relevante, eu am schimbat tema la un site care scazuze de la 80 de euro /luna la 30, am pus una mobile friendly si a urcat la peste 100. Contentul adaugat poate deasemenea creste sau scade traficul, am un sit ede review-uri filme destul de ok, acum am adaugat 10 articole pe o telenevela la moda, a urcat din prima zi in TOP 3 pe cautari relevante si a ajuns de la 5 euro/zi la 70, evident ca la final va scade iar, daca nu gasesc ceva ce se cauta in acel moment, adio. Ce vreau sa spun? Nu cred ca e ok sa vrei sa-ti amortizezi cheltuielile in 12 luni, mai ales la sume mari, fara s afaci mai nimic! Parerea mea, oricum piata decide, iar in general la preturi mici se decide lumea mai repede, fie sa mai punanicite bani fie vanzatorul sa renunte la ei, eu sincer nu as renunta la 100 de euro lunar asa de usor, avand in vedere ca e foarte greu sa prinzi fara investitii o astfel de suma ( vorbesc pentru mine, altii poate stiu sa faca treaba asta, e un + pentru ei).
Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!
Eu am ajuns la concluzia ca cea mai buna evaluare pentru un site sunt veniturile 10-12 luni.
Am cumparat cateva site-uri de la colegi in ultimi 2 ani.
Am luat si teapa (nu neaparat din vina vanzatorului) adica am dat 450 euro pe un site si dupa 2 ani am recuperat doar 180 euro.