31st December 2019, 02:34
#7
1 out of 1 members found this post helpful.
Salutare,
CPC-ul si veniturile din AdSense depind in principal de factorii de baza: nisa + tara. Totusi, in 95% din cazuri nu prea putem sa ii schimbam asa ca mai putem tine cont de cateva elemente precum:
- numarul de bannere din pagina. O greseala enorma pe care o vad des si la majoritatea site-urilor romanesti .. 7, 9, 12 banner de Adsense. Fratilor, voi nu faceti teste? Nu vedeti ca bannerele de la 4-5 in jos respectiv celelalte 3-5-7 bannere va aduc 10% din venitul total? Asta in primul rand, in al 2-lea rand reteaua Google Ads invata ca pe site-urile voastre sunt disponibile pozitii pentru 0.05-0.10$ cpm (respectiv cele de jos) motiv pentru care bidurile scad si castigati overall mult mai putin in timp.
- canalul prin care trimiteti traficul. Daca vizitatorii ajung din google organic, si aveti un site de anunturi care rankeaza pe pozitia 4-5 iar vizitatorul intra si pe alte 2-3-4 site-uri similare inainte de a ajunge la voi atunci bid-ul este mai mic. Daca vizitatorii ajung printr-un articol care rankeaza in pozitia 1, atunci bidurile vor fi intotdeauna mari si in plus veti obtine o rata de click mai buna.
- tipul de continut. Un articol despre ghimbir va avea pozitii mult mai slab platite vs un articol despre noul vw golf care atrage automat alt advertiseri iar asta se stie. Totusi, un articol despre ceaiul de ghimbir sau despre remediile ghimbirului va atrage interes mai mare si bid-uri mai mari decat un articol exclusiv despre ghimbir.
Spor!
31st December 2019, 10:59
#8
1 out of 1 members found this post helpful.
In mare parte ai dreptate, doar ca deja e mai putina reclama contextuala si mai mult e legat de ce cauta omul inainte de a intra pe site-ul tau. CPC-ul este intr-adevar mai mic cand se vine pe site din FB fata de cautari organnice. Trebuie testat intens ce anume agreeaza publicul pe site-ul tau, bannere text, video, poze, etc. La fel si pozitionarea, TOP page, top articole bottom article, etc.