Mai multe despre cum functioneaza Page Rankul puteti gasi aici. Care e cea mai buna metoda de a-ti organiza websiteul pentru a obtine un page rank cit mai mare, pentru pagina principala a siteului? Structura care o voi prezenta in cele ce urmeaza e simpla, dar mai intii trebuie sa intelegem ca aceasta solutie nu este foarte practica. Daca organizezi siteul in acest fel, vizitatorii vor face click pe X -ul din browser mai repede decit Google toolbar le va arata cit de “importanta” este pagina ta. Sa privim intii care este algoritmul considerat de Google perfect in ceea ce priveste structurare a unui site, iar apoi sa gasim o cale sa organizam siteul in jurul acestui algoritm.
Structura site PR boost - imaginea o gasiti pe postul original (thebluepocket.com)
Pentru cei care ati citit despre Page Rank si cum functioneaza algoritmul, o sa intelegeti rapid matematica din spatele schemei de mai sus, si de ce acest model de constructie a siteului functioneaza cel mai bine. Din pacate, daca aveti un site cu multe linkuri (peste 100), pentru ca un vizitator sa ajunga la un articol pe care il cauta ii va trebui ani intregi. Ce ramine de facut in acest caz, este sa gasim o alternativa la aceasta schema.
Cu aceasta metoda de structurare a siteului, fiecare pagina va impinge teoretic o treime dintr-o treime a primului Page Rank. Suna inteligibil?Acest lucru inseamna ca fiecare pagina care o adaugam in structura, da ca si rezultat aproximativ 0.11 din Page Rank-ul propriu, spre pagina principala. Sugerez sa incercati aceasta metoda pentru a crea un “director de mini articole”. Creati cit de multe articole posibile, care au legatura cu continutul principal al paginii,(lucru foarte important, e lipsit de sens sa creati articole care nu au legatura cu continutul principal) dezvoltindu-le dupa aceasta structura. Apoi creati o pagina care face legatura cu toate aceste articole. Undeva in interiorul websiteului(pe o pagina care are PR mic) creati prima pagina a acestui director de articole. Apoi gasiti o modalitate prin care vizitatorii pot sa adauge ei articole proprii pe acea pagina.
Acest lucru creaza citeva avantaje:
- Websiteul va contine articole folositoare, care au legatura cu subiectul principal din site. Continutul relevant si nou a fost si este in continuare un factor important pentru cresterea rankului a unui website in motoarele de cautare.
- Mai multe puncte de intrare in interiorul siteului, construite astfel incit vizitatorii sa gaseasca usor legaturile spre pagina principala.
- Iti promovezi singur websiteul ca fiind unul de tip “article submission” pe care se pot inscrie articole, iar prin aceasta vei primi citeva linkuri unice de la alti webmasteri.
- Pentru fiecare articol inscris pe website, pagina principala va primi aproximatv 0.11 din Page Rankul unde s-a inscris articolul. Atentie: Aceasta valoare de 0.11 este o valoare aproximativa deoarece Google are un delimitator in ecuatia de calcul a Page Rankului, iar la momentul actual nu exista vreo cale de a sti exact aceasta valoare. In orice caz, aceasta metoda are ca scop principal manipularea continutului de pe prima pagina. Motoarele de cautare vor aprecia acest lucru foarte mult(continutul relevant,nou si unic), iar Page Rankul siteului va creste prin aceasta tehnica mai repede decit prin metoda cu linkuri unice din afara.
Ca orice alta tehnica de SEO aceasta metoda nu este de baza 100% doar folosita de una singura. Oricum prin aceasta metoda websiteul va fi pozitionat mai bine in motoarele de cautare decit cel al competitorilor.
Articol extras de pe blogul meu personal - thebluepocket.com - as aprecia un link spre blogul meu pentru cei ce vor sa copieze continutul.Multumesc.