6th August 2011, 17:24
#4
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
kuku26
Adica?
Ce trebuie sa ii declar in favoarea mea ?
Dacă știi cum afectează un anumit parametru conținutul de pe site-ul tău, poți să "spui" motorului de căutare acest lucru.
Mai exact poți să ajuți motorul de căutare să elimine paginile cu conținut duplicat. Să spunem că ai un parametru care e "session based" și a cărui modificare nu duce la modificarea conținutului de pe pagină. Bot-ul Google "vede" astfel un număr X de pagini care au exact același conținut dar URL diferit. E în avantajul tău dpdv SEO să încerci eliminarea acelor pagini (prin evitarea indexării lor). Ei bine acum poți preciza acest lucru alegând în WMT opțiunea "No: Doesn’t affect page content".
În cazul în care modificarea unui parametru duce la modificarea conținutului de pe pagină, alegi opțiunea "Yes: Changes, reorders, or narrows page content".
Pentru mai multe detalii citește un articol care descrie mai în amănunt noua opțiune.