Rezultate 1 la 9 din 9

Subiect: Declaratii fiscale afiliere

Alex Ochea este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    23
    Data înscrierii
    11th July 2014
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    32
    Posturi
    296
    Putere Rep
    23

1 out of 1 members found this post helpful.

Exclamation Declaratii fiscale afiliere

Salut!

De curand am primit primele plati din afiliere, taxele au fost platite la stat de catre Piata Digitala. Eu am nevoie sa ma inscriu la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si trebuie sa cer adeverinta de la ANAF cu veniturile. Intrebarea mea este: Pot sa cer adeverinta, ca sunt student si sa declar pe proprie raspundere ca nu am venituri din activitati independente sau trebuie sa cer alta adeverinta? ( sunt student, nu am serviciu, nimic, doar cateva castiguri din afiliere). ANAF stie ca eu am primit acele venituri?

RedHat este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    47
    Data înscrierii
    23rd September 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    896
    Putere Rep
    47

Implicit

ANAF stie.
    De putut poti declara, dar ar fi bine sa n-o faci deoarece tu obtii venituri din activitati independente.
    Cere adeverinta de la Piata Digitala.

Avatarul lui Valentin Drăgănescu
    Valentin Drăgănescu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    3rd April 2011
    Posturi
    152
    Putere Rep
    30

Implicit

Eu de 3 ani duc doar adeverinta de student si nu am patit nimic pana acum. Stiu ca trecusem la un moment pe cererea aia ca obtin si alte venituri si am incercat sa ii explic functionarei de acolo despre ce este vorba si mi-a spus ca nu este nevoie sa completez nimic acolo pe cerere. Acum nu stiu cum este bine, dar am preferat sa fac cum a zis doamna aceea decat sa ma mai plimb pe drumuri la 100 de ghisee unde nimeni nu stie nimic.

Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie