27th December 2013, 17:38
#1
2 out of 2 members found this post helpful.
SEOmaxim.ro SPAM
Buna ziua seo maxim,
Din cate stiu eu sunt cateva metode pentru obtinerea clientilor pentru afacerile online. Cele mai importante sunt:
1. promovare online (mai ales optimizare seo)
2. adwords (cu remarketing)
3. recomandari
Voi ati optat pentru cea mai urata metoda de promovare: spam!
Daca afacerea voastra este construita pe spam, atunci cu siguranta ca serviciile voastre sunt si ele din categoria spam.
Am 3 mails in 2 zile de la voi, toate SPAM. seoSPAMmaxim.ro este liber, il puteti inregistra, va reprezinta.
Daca se poate sa ne explicati si noua fraza asta:
Cea mai mare firma de SEO din Romania va ofera campanii SEO pentru pozitionarea Cuvintelor Cheie in Prima Pagina din Google si cresterea traficului relevant domeniului de activitate.
Cum ati ajuns cea mai mare firma de SEO din Romania?
Aveti cei mai multi angajati? Cei mai multi clienti? Cea mai mare cifra de afaceri pentru servicii seo? Pe ce baza sunteti cea mai mare firma de SEO? Banuiesc ca prin spam.
Din cate imi amintesc, am avut minim 4 cereri de audit (penalizare) de la fostii vostri clienti, penalizati de voi, seomaxim. Banuiesc ca toti aveau pachetul seo maxim si erau optimizati la maxim!
"In urma ultimului upgrade realizat de Google site-ul nostru a pierdut multe pozitii organice pe diferite expresii cheie in activitatea noastra. Din acest motiv am renuntat la furnizorul nostru de Seo ..." Este un fost client al seo maxim, care intelege ca beneficiind de aceste servicii la MAXIM, are acum site-ul penalizat, 0 clienti noi, 400 euro costuri pentru eliminare penalizare si alte ceteva mii de investit la MAXIM ca sa-si recapete traficul.
Nu stiu ce tarife aveti voi, SEO maxim, dar indiferent de investitie, banii sunt aruncati pe geam, site-ul este penalizat, clientul pierde mult timp si mai ales bani. E o investitie cu pierdere MAXIMA!
off: sper ca spam-ul sa va ajute in cresterea calitatii serviciilor!
Daca mai primesc un singur mail spam, le dau pe toate forward catre cine trebuie.
seoSPAMmaxim.ro este liber, dar eu as merge pe seoSPAMaxim.ro cu un motto gen: servicii seo cu spa incluse! hai la maxim!
Mai e cazul sa va spun, ca noi nu avem domeniul asta? Ca este doar spam?
Te folosesti de SPAM doar daca pur si simplu nu ai habar de marketing. Dar cum voi faceti seo si aveti pozitii pe diverse cautari, poate e cazul sa va concentrati atentia catre conversii, spam-ul este toxic, iar cand devine nesimtit se intoarce impotriva ta.
Ultima modificare făcută de Tom; 27th December 2013 la 18:02.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
30th December 2013, 14:33
#5
1 out of 1 members found this post helpful.
Tom, recunoaste ca esti invidios.
Ma ocup si cu testare manuala/automata.
PS:Vand advertoriale ieftine pe site cu
profil medical.
3rd January 2014, 17:49
#10
1 out of 1 members found this post helpful.
Nu stiu cati dintre voi lucrati la agentii de seo care se ocupa de clienti din Romania. Eu am lucrat, si nu vreau sa iau apararea agentiilor, insa s-ar putea sa exemplele date de voi sa fie acul in carul cu fan. S-ar putea ca 95% din clienti sa fie ok, iar 5% sa le fi penalizat din neatentie sau mai stiu eu ce.
Atata timp cat proprietarii site-urilor au impresia ca o agentie are un fel de telefon rosu cu linie spreciala spre Google, iar ei de fapt doar suna pe un tip pe nume Google sa-i pozitioneze in primele rezultate ... e jale. Si credeti-ma pe cuvant ca asta e nivelul multor "afaceristi online" din Romania.
Daca i-ai cere unei astfel de persoane un brief de comunicare pentru realizarea de 2 comunicate si 10 advertoriale, probabil ai "inhala" atata stres cat un atrenor de fotbal pe care nu-l respecta jucatorii. Din aceasta cauza, pentru a simplifica lucrurile, multe companii aleg calea de a spama cu link-uri pentru clientii lor. Daca te agiti pentru un amarat care iti da 2-300 de eur pe luna, ce mai faci pentru companiile care iti dau 2-3000? Iti angajezi cate un specialist pentru fiecare site in parte?
Sa vorbim si de pretul link-urilor (de exemplu un advertorial scris de Cristian Florea este 100 eur sa nu vorbim de postarea unui advertorial pe site-urile din grupul Burda), pretul copywritterilor (nu stiu cine mai scrie pentru sub 10 eur/ora, iar un articol bun nu se face intr-o singura ora), pretul specialistilor care trebuie sa caute diferite site-uri unde pot fi postate articolele, sa le analizeze in functie de metrici, care trebuie sa auditeze site-ul si asa mai departe. Cu ce te mai alegi daca ii postezi unui client 3 advertoriale pe luna? iti spun eu ... cu o gaura mare si neagra.
E simplu sa arunci cu noroi in unul si altu care greseste, insa cred ca te simti mai bine daca fie incerci sa-i ajuti, sa le explici unde gresesc si sa le oferi niste solutii viabile. Iar daca ai impresia ca esti super meserias, fa-ti singur o agentie web si depasestei pe slabii care fac spam