Am colaborat cu Dn-ul Ciobanu si pararea mea este urmatoarea, avand in vedere ca ma ajutat sincer sa fiu as avea cateva observatii:
Notarea de la 1-10
1. Content writer (pentru ca am avut discutia cu el sa schimbe textele dintr-un site)
Am modificat peste 70% din toate textele adugate de el, asta dupa ce l-am rugat de 2 ori sa nu mai foloseasca expresii de genul "vei gasi, tu" ("tutieli") - de ce, nu cred ca a fost cineva la hotel si receptionerul i-a zis " Da Mihai te asteptam"
2. Am fost acuzat de lipsa de profesonalism pentru nu i-am raspuns pe skype, desi am apelat la serviciile oferite de el in primul rand din lipsa de timp
- acest lucru nu mi-a lasat impresia decat ca nu se poate descurca independent (mai ales dupa ce probleme de la pct.1 cu textele le modificasem eu)
3. Nu accepta niciodata, sau asa am eu impresia, nici un fel de observatie la munca depusa de el
4. Mi-a promis niste rapoarte, care in primele saptamani le-am primit apoi nu , cu explicatia "Am vazut ca nu te interesau" - Daca nu am zis nimic de el nu insemna ca nu m-am uitat pe el, si oricum daca ma uit sau nu pe ele , daca tu ai promis ca le trimiti consider ca ar trebui sa le primesc in continuare. Asta a fost intelegerea de la inceput, se pare ca nu a fost respectata pana la final (pentru ca "asa a considerat el")
5. Avand in vedere discutiile mele cu el dupa skype , tot timpul mi s-a facut comparatie cu "service-ul auto" , adica sa inteleg ca munca se face fara "cap" si doar dam cu cioanul ca "leafa" merge
Iar notele mele ar fi urmatoarele:
1. Comunicare (respect pentru clientii) : 5 (poate mai mult, atat timp cat nu i se fac observatii negative)
2. Content write : sincer pentu nisa mea a fost 0 (avand in vedere ca a trebui sa resciu textele) - siteul avea o campanie adwords in momentul modificari textelor (vizite) si sincer ma simteam prost ca lumea sa citesca texte cu "tutieli" mai ales ca dupa ce am facut observatia texte de genul acesta au mai fost audagate
3. Relatia cu clientii : dupa obervatii (desi daca am jingnit am jignit cu ceva imi cer scuze aici, public) : discutia a devenit chiar jignitoare atragandumi-se atentia ca "lipsa de profesonalism, pentru ca nu mi-ai raspuns pe skype" - dinou daca era o urgenta asa mare puteam fi sunat (asa cum am fost sunat atunci cand a fost sa-i fac plata)
1. Am apelat la servicii pentru ca da am zis ca stie cate ceva peste SEO (lucru care nu contest)
2. Nu aveam timp sa modific eu textele (lucru care insa l-am facut)
3. In lipsa se timp aveam nevoie de cineva care sa se ocupe de site (nu am timpul necesar sa stau pe net, de aia nici nu raspund asa "repede")
Iar safturile de care inca cred ca ar trebui sa ti cont:
1. Daca ai un client care are nevoie de serviciile tale, inainte de a modifica textele unui site, trimite-i mail clientului pentru a-ti face review (nu considera ca tu sti mai bine ce isi doreste clientul, sau ca tu scrii cel mai corect si frumos)
2. Daca cineva iti face o observatiie considera ca "un pas in fund , un pas inainte", nu o mai considera jignire sau ceva personal
3. Clientului trebuie sa-i explici de ce consideri tu ca e corect un anumit lucru, nu sa-l jignesti (asa cum mi-ai zis tu mie "mare specialist sau programator, cum te numesti tu"(si da sunt programator de 7 ani, si nu in webdesign, ci in alte limbaje - asta pentru ca tot ai vrut sa stii)
4. Daca tot m-ai facut provincial, scuza-ma ca nu stau in Bucuresti (desi am lucrat la Siveco 5 ani acolo), dar sincer consider ca e aglomerat si prea obositor , dar asta nu inseamna ca ai tu ceva in plus fata de restul romanilor
Si dinou nu-mi ramane sa-ti urez decat mult success si spor la treaba,
Emil