Daca apar doar pe un grup de site-uri in alta limba nu cred ca are de ce sa daunze. Consider ca apar problemele in momentul cand se depisteaza mai multe metode de optimizare fortata.
Daca apar doar pe un grup de site-uri in alta limba nu cred ca are de ce sa daunze. Consider ca apar problemele in momentul cand se depisteaza mai multe metode de optimizare fortata.
Conteaza unde si cum sunt puse linkurile. Da niste detalii daca este vorba de articole intregi pe site-uri, comentarii pe bloguri sau forumuri, sau directoare.
Stie Google despre ce este vorba?
Da! Google stie sa traduca. Dar vei creste foarte mult in cautarile in limba respectiva si prea putin in cele romanesti. Daca nu exista acele cuvinte la tine pe site risti penalizari. Ori vei fi penalizat doar pe cautarile in acea limba, ori vei avea de suferit pe orice tip de cautari. Daca vrei sa cresti pe cautarile din toate acele tari si sa ramai acolo sus, va trebui sa ai content curat, scris in limba respectiva. Adica sa linkezi catre pagini traduse in limbile respective. Altfel te paste o penalizare.
Poti face link building pe site-uri cu content in alta limba?
Poti folosi site-uri din afara pentru a creea backlinkuri unui site romanesc, dar e al dracului de dificil sa iti explice cineva cum sa o faci cu riscuri minime, pentru ca depinde de multi factori. Chiar si cei care stiu cum sa faca un asemenea link building prefera sa nu o faca. E o munca titanica si exista un risc. Iti poti asuma asemenea riscuri cand domeniul respectiv e facut doar pentru un ranking bun pe termen scurt. In schimb, poti face asta lejer daca ai un site scris doar in limba engleza, atata timp cat emulezi corect naturaletea linkurilor.
Daca totusi nu vrei sa renunti la idee, pentru linkuri puse catre site-uri romanesti iti dau cel mai simplu sfat: nu folosi anchor, title="" si alt="" deloc daca nu stii ce faci. In schimb un link curat, fara anchor, poate fi pus pe un site din orice alta tara atata timp cat este in contextul corect.
Pentru cei care nu inteleg ce ar putea fi atat de greu, dau totusi niste exemple despre cum se poate evita clasificarea linkului ca spam (nu functioneaza in cazul comentariilor pe bloguri sau alte minunatii de acum 4 ani, ci doar acolo unde poti efectiv sa adaugi contentul tau in articole). Sa spunem ca linkul apare pe un site in limba engleza.
Metoda 1 - privata pana azi
Pe site-ul in engleza poti pune intr-un articol despre green apples o imagine cu numele "mere-verzi.jpg", hostata la tine pe site, folosind tagul alt="keyword in engleza" si sub ea sa adaugi (preferabil fara title):
Functioneaza de minune daca domeniul este exact match pentru ca atunci poate fi <a title="mere-verzi.ro" href="http://mere-verzi.ro">mere-verzi.ro</a>. In cazul in care nu este EMD, alaturarea cuvintelor "mere verzi" de linkul nostru ajuta la trimiterea semnalului potrivit catre motoarele de cautare. Desigur ca daca abuzam de metoda asta tot vom fi penalizati. Pana la urma cate site-uri straine pot da credite pentru imagini preluate de pe un site romanesc?
Credits for the image "mere verzi": <a href="http://linkcatredomeniultau.ro">linkcatredomeniultau.ro</a>.
Metoda 2
Creezi un articol in engleza despre industria merelor verzi din Romania. In acelasi articol spui ca pot fi gasite site-uri asemanatoare in Romania folosind cautarea "mere verzi" si google translate dar recomanzi site-ul mere-verzi.ro. Ceva de genul articol stufos despre cultivarea merelor verzi, iar in incheierea lui adaugi:
Din nou, alaturam cuvintele "mere verzi" de linkul nostru pentru a creea contextul necesar. Chiar daca fortam putin limba engleza si scriem "the industry of mere verzi" in loc de "mere verzi industry", algoritmii anti-spam nu vor detecta nimic ciudat.Yes, the green apples industry is a common activity in Romania. You can find more details about this by searching "mere verzi" on internet (you need to use google translate because the content is written in romanian), but I highly recommend you to check the website of the biggest romanian company related to the industry of "mere verzi", www.mere-verzi.ro.
Sper ca cele doua exemple sa va ajute la inspiratie. Sunt foarte multe combinatii care se pot folosi intr-o asemenea schema de link building, dar, dupa cum se vede, este nevoie de inspiratie si timp destul.
Ultima modificare făcută de CDK; 29th June 2015 la 08:27.
CDK: daca nu ai acele cuvinte in pagina risti penalizari.
Sincer, n-as prea crede. Daca ar fi asa, anchorele gen "click aici", "acest site", "vezi pe site" ce sunt? Nu se regasesc in pagina. Intradevar, google poate e atat de inteligent incat isi da seama ca aceste anchore se folosesc frecvent pentru linkuri, dar totusi asta nu inseamna ca iei penalizare ca aduci link pe o anchora iar textul anchorei nu se regaseste in text.
Initial scrisesem mai detaliat, dar iesise o mare varza si am scos partea unde spuneam ca depinde si despre cate asemenea linkuri este vorba. Daca vorbim de doar doua linkuri puse cu anchor si title traduse, asa cum spune OP, atunci efectul lor va fi cel mai probabil nul pe orice cautare si discutia asta nu isi are rostul.Postat în original de edy12006
Cred ca atat eu cat si ceilalti participanti la discutie am luat in calcul ca este vorba de "money keywords", iar astea beneficiaza de o atentie speciala din partea motoarelor de cautare. Google intelege diferenta dintre anchorul "click aici" si anchorul "anunturi imobiliare" de cand eram eu flacau, asa ca nu are rost sa despicam firul in patru.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)