Google a revenit la 160 de caractere pt. desktop / 130 de caractere pt. mobil la meta descriptions ... 300 li s-a părut prea mult
https://searchengineland.com/google-...ecember-298196
Google a revenit la 160 de caractere pt. desktop / 130 de caractere pt. mobil la meta descriptions ... 300 li s-a părut prea mult
https://searchengineland.com/google-...ecember-298196
Local SEO Germania & Austria & UK -> webmaster . linux @ gmail . com
Mda dupa ce modificam ca prostii cateva luni intregi acum ar trebui sa modificam inapoi nu?
Sa modifice ei la loc.
Are ceva daca lasam intre 280 si 320?
Nu o sa apara toata descrierea in serp. O sa aleaga Google ce considera mai relevant din ea. Eu unul nu prea folosesc functia de meta descriere. La fiecare articol incerc sa pun la inceput un fel de descriere despre ce contine articolul unde pun si kws principale. In schimb din ce am observat Google extrage propozitii din apropierea sub heading-ului daca acel sub heading are in continut cuvantul cheie cautat sau o variatie al acelui cuvant, iar in serp sub descrierea afisata o sa iti apara optiunea: Accesati: (h2)keyword bla bla si restul de (h2,h3)subheading-uri pe care le poti accesa prin click direct din serp.
iti dau un mic exemplu care ar da de inteles ca acest tag nu mai conteaza. Eu folosesc foarte mult blogspot care stim cu totii ca este patronat de catre gigantul google si in panoul de control nu are camp unde sa completezi tagul descriere. Intrebarea ar fi : datorita acestui lucru mai conteaza acest tag?
Poti sa nu-l completezi. In cazul unei cautari, Google iti va prelua text relevant din pagina si iti va completa MD din SERPs. In cazul in care tu consideri ca poti sa o scrii in diverse situatii mai atractiva pentru utilizatori, fa-o. Inteleg intrebarea pe care o pui legat de blogspot, dar explicatia anterioare sta oricum in picioare.
Fara semnatura.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)