13th March 2017, 16:57
#14
1 out of 1 members found this post helpful.
Eu unul sunt multumit de update. De mult il asteptam.
seo.png
15th March 2017, 13:18
#16
3 out of 3 members found this post helpful.
Salutare,
Scuza-mi intarzierea. Doar link-uri care sa vina din articole (atat redactare de la zero a unui Sponsored Post, sa-i spunem asa, cat si adaugare in continut vechi). Perioada, aproximativ 4 luni. Dar asta desigur, in combinatie cu o strategie de marketing bine pusa la punct. Diferenta in ceea ce priveste SEO in 2017 comparativ cu 2010, o face marketing-ul.
Aici ma refer la faptul ca daca tu ai campanii bine gandite, continut de calitate si aduci un utilizator pe site, pe care-l faci mai apoi sa revina prin alte campanii de remarketing, oferindu-i exact continutul de care are nevoie, in momentul unui banal search pe Google legat de ceea ce-l intereseaza si daca esti pe pozitia 5, te alege pe tine, pentru ca recunoaste brand-ul si cunoaste faptul ca oferi calitate.
Dupa intervine Google, ai un CTR bun, bounce-rate scazut, timp petrecut pe site ridicat, multe pagini vizitate, semnale sociale, link-uri de calitate cum am mentionat in prima idee si practic faci un circuit inchis din care ai doar de castigat. Cel putin pe asta ma bazez eu si la mine functioneaza, probabil altii nu sunt de acord.
Toate cele bune,
Sergiu B.
Postat în original de
edy12006
ce surse de linkuri ai folosit? (ma intereseaza tipul, cat de multe, in ce perioada)
Mersi
15th March 2017, 16:36
#18
1 out of 1 members found this post helpful.
Da. Din punctul meu de vedere, avem tendinta sa ne complicam prea mult in ceea ce priveste SEO; pbn-uri, web 2.0, etc. Lucrurile pe care le-am mentionat mai sus, ctr, bounce-rate, timp petrecut pe site, etc, astea sunt pricipalele aspecte care ar trebui urmarite. Adica mai pe scurt, focus pe calitate si un plan bine stabilit, nu doar "hai ca iau advertoriale, bag pbn-uri, scriu 3 articole si is primul in Google". Din fericire, nu mai merge asa.
Postat în original de
edy12006
Mersi. Deci sa inteleg ca doar advertoriale, nu si pbn, web 2.0, profile, etc.