Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12
Rezultate 11 la 20 din 20

Subiect: Ce ne pregateste Google in 2013 !?

  1. #11
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    127
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    127


    Implicit

    Citat Postat în original de filip.camara Vezi Post
    E la misto, sau ? Ceva insiders?

    Bogus Spam: What NOT To Do With Search Engines
    As he got into his presentation, Matt actually asked, quite earnestly, that we not tweet the first few slides. They were some totally juicy top-secret albert-einstein-level spam sh*t, but for #SMX West attendees only. Sorry, readers.

    Sursa: http://www.aimclearblog.com/2013/03/...ng-smx-tubular
    Nu cred ca e la misto, pur si simplu trebuie sa dea un avantaj la cei care fac un efort sa fie prezenti. Daca intrebare ta se referea la "de ce doar pt participanti".

    DO stay focused on the big picture. Content is #1, then social, then user experience, then link building, then SEO. Cred ca lista e fix invers SEO, link building(seo), user experience, social, content Cel putin la ce vedem noi astazi.

    He suggested that regarding Penguin, another major update will roll out sometime during 2013, and will be one of the “most talked-about algorithms” for the year. Abia astept, am deja ferma de pinguini, imi lipseste un model nou
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  2. #12
    Avatarul lui filip.camara
    filip.camara este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    27th October 2010
    Locaţie
    Romania, Bucuresti
    Posturi
    287
    Putere Rep
    33


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Da, la "de ce doar pt participanti" ma refeream.
    Mie mi se pare ca nu este "politically right" cum spun americanii. Ca reprezentant Google nu poti sa favorizezi doar anumite firme/persoane care au ocazia/posibilitatea sa fie prezente. Daca era o prezentare tinuta de Rand Fishkin, da, era perfect ok sa faca asa ceva. Plus ca inteleg ca ideea este sa arate ce sa nu faci, de asta au si pus la dispozitie pagina realtime cu exemple de spam, deci de ce nu ar fi bine ca toate informatiile despre ce sa nu faci sa fie facute publice?

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Matt Cutts, Google’s head of search spam, announced at SMX West today that their Panda algorithm will soon be more integrated into their overall continuous algorithm updates.

    Meaning, the Panda refreshes that we have been tracking in detail will start to be less severe and noticeable to webmasters and SEOs. The Panda updates will be more real-time, as opposed to being manually pushed out.

    When will this happen? As early as this weekend with the next Panda refresh.


    Sursa : http://searchengineland.com/figz/wp-...13/03/Memo.m4a

  3. #13
    Avatarul lui Hakuna Matata
    Hakuna Matata este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    21st January 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    791
    Putere Rep
    44


    Implicit

    Se pare ca a inceput .... Am un site nisat pe US care contine articole si la fiecare articol am pus cate o imagine. De astazi am inceput sa primesc trafic semnificativ pe imagini desi eu nu vreau asta

    Pozitiile in SERPS nu s-au schimbat monetan ... astept

  4. #14
    Avatarul lui avram
    avram este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    57
    Data înscrierii
    7th May 2011
    Posturi
    1.361
    Putere Rep
    57


    Implicit

    Citat Postat în original de karismasand Vezi Post
    Se pare ca a inceput .... Am un site nisat pe US care contine articole si la fiecare articol am pus cate o imagine. De astazi am inceput sa primesc trafic semnificativ pe imagini desi eu nu vreau asta

    Pozitiile in SERPS nu s-au schimbat monetan ... astept
    cica vine neanuntat Google Panda 25 Refresh/Update Here? si de acum nu vom mai stii exact cand
    You are more likely in the future to see Panda deployed gradually as we rebuild the index. So you are less likely to see these large scale sorts of changes.
    ░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░

  5. #15
    Avatarul lui Hakuna Matata
    Hakuna Matata este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    21st January 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    791
    Putere Rep
    44


    Implicit

    @avran - Barry Schwartz este unul dintre baietii care au fir scurt la Google si vad ca da ca si confirmat update Panda astazi 15 Martie. Eu am postat ce am constat pe site-urile mele ... intre timp acelasi fenomen pe care l-am publicat mai sus s-a raspandit si pe alte site-uri [US].

  6. #16
    Avatarul lui Dragos Bunea
    Dragos Bunea este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    48
    Data înscrierii
    4th January 2011
    Locaţie
    Tulcea
    Vârstă
    38
    Posturi
    1.036
    Putere Rep
    48


    Implicit

    Nu stiu daca m-am incadrat in topicul potrivit (daca nu, imi cer scuze si rog un moderator sa mute/sa stearga ce am scris). Am un site de tip emd lansat pe 5 ianuarie 2013. L-am optimizat pe 2 cuvinte cheie (cel principal + unul adiacent, de genul "becuri albastre" si "becuri albastre ieftine"), cuvantul cheie principal are destul de multe cautari (peste 10.000), iar eu am adus site-ul pe pagina doi in Serps (cu index-ul), concurenta era destul de acerba, iar pentru cuvantul adiacent aparea pe pagina 2 si 3 cu nu mai putin de 7 rezultate (pagini interne + index-ul). Pe site au fost puse produse de la doua magazine (site-ul e facut special pentru afiliere), descrierile modificate in totalitate + articole postate la un interval de 3-4 zile.
    Din 5 ianuarie si pana in prezent site-ul urca constant in SERPS, dar erau si zile cand disparea complet, stiam ca e ceva normal la un site nou, dar aparea in 2, 3 zile cel mult inapoi, numai ca pe 15 martie a disparut din cautarile de pe cuvantul cheie principal (ma refer cu index-ul) si cand ma refer a disparut e ca a disparut din toate paginile (da, am luat manual la verificat sa ma asigur), dar pe cuvantul cheie secundar apare atat cu paginile interne cat si cu index-ul (numai ca s-au pierdut cateva pozitii, acum e pe pagina 5 cu index-ul.
    Nu stiu daca e doar o nenorocita de coincidenta sau site-ul a fost penalizat de update-ul Panda, e vreo metoda prin care pot afla ce si cum sau pur si simplu astept si in cazul in care nu isi mai revine va trebui sa ma resemnez si sa renunt la el?
    "Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"

  7. #17
    Avatarul lui Nichita
    Nichita este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    90
    Data înscrierii
    19th February 2009
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    43
    Posturi
    3.415
    Putere Rep
    90


    Implicit

    Verifica cu copyscape cateva pagini. Cauta cu ghilimele fraze / bucati de propozitii din textele site-ului in Google. Din cate am observat, Panda e strans legat de contentul copiat / taguri inutile indexate etc.
    Siteul tau e in balarii, nu urca? Competitorii te bat de iti suna apa in cap? Ai fost penalizat si nu stii ce sa faci? Cel mai probabil ai nevoie de un audit SEO complet. :)

  8. #18
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    54
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    54


    Implicit

    Citat Postat în original de Tom Vezi Post
    Sfarsitul NU, dar cu siguranta ceva penalizari. Acum trebuie sa definim ce inseamna "low quality" pt google. Cu siguranta marea majoritate a site-urile de afiliere sunt low quality, dar site-urile "firmelor de apartament" intra aici?

    Nu cumva google a testat asta pe cateva piete, inclusiv .ro si pe baza rezultatelor aplica la .com? )))) Adica la noi exista deja brand push, site-uri de brand care sar "low quality".

    Low quality (low quality experience merchants) poate insemna:
    - low quality links
    - low quality content
    - low quality design (user)
    - low quality ....?

    Pareri?
    Am si eu o parere.

    Google stie foarte bine sa se foloseasca de puterea pe care o are (search monopoly) si sa stoarca un business frumos, colateral.

    Prima gaselnita de acest tip, a fost, candva, Adwords (si wow, ce de bani au facut cu asta). Se pare ca Adwords va fi probabil o tehnica oarecum outdated in curand, desi bineinteles va continua sa existe. Si asta, pentru ca la ora actuala, o pagina cu rezultatele unei cautari arata complet diferit de cele de acum cativa ani, in care existau doar listing-urile organice si Adwords. La ora actual lucrurile sunt mult mai complicate. (nota: diferentele sunt mai vizibile cand te afli intr-o tara din vest si faci cautari locale, decat in RO).

    Se pare insa ca lucrurile s-au schimbat, in timp ce unii dintre noi dormeau, sa zic asa. Nu ca asta ar fi prima data. G+, pe care pana de curand nu toata lumea l-a bagat in seama, tinde sa devina un loc in care trebuie neaparat sa fii, daca faci un business de orice fel. Si mai trebuie sa te mai si pricepi la ceea ce faci acolo, iar asta devine nu tocmai simplu, ba as zice ca din ce in ce mai complicat si greu de inteles uneori.

    Google face azi un push extraordinar pe ultima sa gaselnita - Google Local, rezultat prin combinatia intre Google Places si Google+. Il face, combinand toate lucrurile astea. Daca luam in calcul lucruri cum ar fi faptul ca datele G+ sunt si ele factor in ranking, faptul ca vechile pagini de search sunt complet schimbate astazi si pline de listinguri locale, dintre care inclusiv unele cu paid local lift (o alta gaselnita platita), constatam cu surprindere ca Google face un joc nou, si este "ahead of the game".

    Imbinand G+ si Places cu tehnologia mobila, tehnologia permite aparitia si intarirea unui (sa zicem nou, desi nu e neaparat nou, dar azi diferit) tip de seo care va lua locul celui "la nimereala", broad range, de pana acum - si anume seo-ul Local; iar cautarile mobile (cu tendinta de cautare locala, cu actiune directa si imediata net superioara celor facute de la PC) sunt parte din toolbox-ul viitor al unui profesionist in optimizare online.

    Un articol aici : How Google+ Uses SEO to Steal Search from Facebook and Twitter | SEOmoz , care, desi nu e exact pe subiect (si cam vechi deja), totusi arata cat de departe se afla acum G in felul in care analizeaza si pune tehnologia in lucru (si inclusiv isi creeaza siesi nou continut relevant si aducator de business), si isi creeaza un nou monopol, mult mai amplu, din care search-ul face parte integranta.

    De aici, cred ca devine destul de previzibila urmatoarea miscare. Cum poti stabili calitatea unui Merchant? Pai, prin analiza activitatii in G+, prezenta si datele din Places, frecventa actualizare pagina G+/Local, mai ales rating-uri si reviews locale, si bineinteles folosind laolalta si celelalte indicii seo uzuale de pana acum. Cu siguranta tehnologia poate distinge daca un site este de tip Merchant sau nu (listingul Places ajuta dealtfel la o distinctie clara in acest sens).

    Sa nu uitam ca Google este un agregator de informatie - are la dispozitie o gramada de date, atat din serviciile sale cat si din multe alte surse (unele pe care, probabil, nici nu le banuim). Punand la un loc toate aceste date, nu cred ca e foarte dificil sa creeze un nou algoritm - orientat direct inspre pozitiile detinute de Merchants in ranking. O fi asa de greu sa faca rost de surse suplimentare de date gen, indicatori financiari ale unei companii? Cand toate datele companiei deja se afla in Places, cu situl asociat - oferindu-i lui G toate datele pe tava.

    Si are un interes clar sa faca asta - are interes sa promoveze afacerile care merg cel mai bine, pentru ca evident acestea ii vor aduce si cei mai multi bani, si il vor ajuta sa isi consolideze monopolul.

  9. #19
    Avatarul lui Dragos Bunea
    Dragos Bunea este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    48
    Data înscrierii
    4th January 2011
    Locaţie
    Tulcea
    Vârstă
    38
    Posturi
    1.036
    Putere Rep
    48


    Implicit

    Citat Postat în original de Nichita Vezi Post
    Verifica cu copyscape cateva pagini. Cauta cu ghilimele fraze / bucati de propozitii din textele site-ului in Google. Din cate am observat, Panda e strans legat de contentul copiat / taguri inutile indexate etc.
    Am verificat toate articolele postate + alte pagini si doar un singur articol mi-a aparut cu o fraza copiata, dar nu in totalitate. Nu cred ca asta e problema aici. Oricum, mersi e sugestie si ca sa nu poluez topicul cu problema mea irelevanta pentru multi membrii cei care doresc sa=mi ofere o sugestie, parere, etc., ii rog sa o faca prin intermediul mesageriei. Multumesc!

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Revin cu update, poate ajuta pe cineva informatia. Site-ul despre care am spus mai sus si-a revenit, ba chiar a urcat pe cuvantul cheie principal. Singurul lucru pe care l-am facut a fost sa opresc cateva zile promovarea lui, dar au fost publicate articole de 350-400 cuvinte in acest timp. Nu stiu daca are o importanta prea mare, cert e ca in perioada 15 martie - 19 martie site-ul nu aparea deloc in Serps dupa cuvantul cheie principal.
    "Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"

  10. #20
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    127
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    127


    Implicit

    @ emm

    Din cate stiu eu cautarea pe mobil se face pe google.com, daca nu modifici setarile telefonului. Asa e pe iphone (ipad), nu mai stiu cum era pe nokia sau alte telefoane. Dar pe iphone ca sa schimbi browser, te enervezi, si ca user clasic, nu-ti bati capul.

    Iar daca caut de ex pe google.ro: service auto bucuresti (in caz de accident sa zicem), nu da nimic local, ca sa nu zic ca-mi da ambasada americii si o agentie de turism in top 10 pe mobil.

    Acum daca eu sunt firma de curatenie mocheta, si nu am facebook, google +, ce fac? Si trebuie sa apara in google places? Pai eu curat mochete.

    Reviews sunt pe bani, si stie si google asta, asa ca pana nu le diferentiaza nu le poate "calcula".

    Indicatorii financiari sunt inutili. Wallmart e gigant pe langa amazon, dar pe online produce doar 2% din vanzari, pe cand amazon 100%. Nu poti compara 2 site-uri pe indicatori financiari, pentru ca nu au relevanta. Poti cauta daca firma e in faliment, dar asta inseamna sa ai si "cui" la contact, si google sa aibe acces la "super portalul" de la fisc.

    @ dragos. Esti off.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Intalnire 2013 ?
    De inSecure în forumul Intalniri si Conferinte SeoPedia
    Răspunsuri: 22
    Ultimul Post: 20th June 2013, 22:28
  2. Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 2nd March 2013, 22:22
  3. Copyright 2013
    De felix în forumul Utile
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 14th February 2013, 14:22
  4. Google ne pregateste o mare surpriza
    De tataraseni în forumul Google
    Răspunsuri: 23
    Ultimul Post: 26th December 2008, 07:43
  5. Ni Se Pregateste Ceva...
    De Razvan Pop în forumul Google
    Răspunsuri: 25
    Ultimul Post: 23rd December 2005, 15:03

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •