Rezultate 1 la 3 din 3

Subiect: transformarea vizitatorilor in clienti

  1. #1
    Avatarul lui fanseo
    fanseo este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    23rd August 2018
    Locaţie
    cluj
    Posturi
    56
    Putere Rep
    0


    Implicit transformarea vizitatorilor in clienti

    Am un website care vinde un produs la 3k E . Am trafic organic de 10-25 unici / zi . Cand fac publicitate pe grupuri facebook imi sare la 300-400 unici/zi vreo 2-3 zile. Cu toate astea foarte putini ma contacteaza . Dupa parerea voastra care ar fi rata de convertire in mailuri primite . Cat la suta ar trebui sa imi trimita cel putin un mail?

  2. #2
    Avatarul lui Bela
    Bela este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    7
    Data înscrierii
    24th May 2015
    Posturi
    152
    Putere Rep
    7


    Implicit

    Nu exista un raspuns exact pentru ca nu ai spus ce vinzi - fiecare nisa e diferita si depinde foarte mult in urma carui "trigger" au venit vizitele.

    Intrebari la care iti raspunzi singur:

    1. Din ce cuvinte cheie iti vin vizitatorii organici?
    2. Prin ce cuvinte cheie fac reclama primii 5 concurenti?
    3. Ai testat cel putin 2 campanii facebook?
    4. Care e rata de contact dupa o campanie fb? (cati au vizualizat, cati au dat click, cati te-au contactat)
    5. Care a fost rata de conversie? (cate produse s-au vandut?)

    Gaseste buba segmentat: de ce nu te-au contactat si/sau de ce nu au cumparat... etc.

    Daca ai vandut un produs in urma unei campanii, "rinse and repeat". Eventual incerci sa imbunatatesti acea campanie.

    E de povestit...
    ===> Vrei un advertorial pe .com?

  3. #3
    Avatarul lui dufix
    dufix este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    5
    Data înscrierii
    8th July 2016
    Posturi
    140
    Putere Rep
    5


    Implicit

    Acel produs pe care il vinzi este unic sau un produs pe care il vand si altii la un pret mai bun?
    Cred ca pui problema gresit, cel putin eu asa vad.
    Pana ajungi la conversii tu trebuie sa studiezi produsul si competitia, mai exact:
    Cu cat il vand competitorii mai ieftin? La 3000 euro multi se vor uita si la o diferenta de 50-100 euro.
    Ce oferi in plus fata de competitori (servicii post garantie, metoda de livrare si costul livrarii samd)?
    Cata siguranta oferi tu sau firma ta? Exemplu practic: telefon la emag de 1800 lei, pe alt site X este 1600 lei, dar eu prefer sa cumpar de pe emag deoarece magazinul X nu imi prezinta destula siguranta.
    Chiar si daca este un produs digital, se aplica aceleasi reguli ca cele de mai sus.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 20th October 2016, 18:23
  2. Baza date clienti
    De IulianC în forumul Subiecte pentru incepatori
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 2nd January 2015, 13:40
  3. Tarifare clienti pt. servicii SEO
    De whitet în forumul SEO
    Răspunsuri: 16
    Ultimul Post: 23rd July 2011, 19:39
  4. in asteptarea vizitatorilor...
    De cris în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 6th July 2010, 15:01
  5. Merita transformarea?
    De resahc în forumul Google
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 15th July 2008, 11:45

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •