11th February 2013, 21:00
#12
1 out of 1 members found this post helpful.
Ca e inscriere in directoare, comunicate de presa, directoare de articole sau alte minuni (inclusiv directorul yahoo) pan' la urma sunt linkuri.
Conteaza ca si zonele unde sunt inscrise sa fie promovate la randul lor.
Nimeni nu poate spune "doar aici ai link eficient". Ok, poate (discutabil cu eficienta asta) e eficient azi. Dar peste 6 luni - 1 an?
Directoarele web iti confera avantajul de munca minima pentru un numar mare de linkuri.
Scrierea unui articol/comunicat de presa dureaza cu mult mai mult + costurile aferente.
Credinta la institutiile specializate. Aici facem
Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco
11th February 2013, 22:14
#13
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
AntonioTony
Referitor la inscrierea in directoare .. pe o nisa cu concurenta mare, pe care am urmarit-o o perioada .. a aparut de nicaieri un site fix pe pozitia 1, in fata brandurilor cu vechime ... l-am verificat cu opensiteexplorer si mi-au fost afisate NUMAI link-uri din directoare .. intamplare? sau numai inscrieri unice? sau ... ???
Aici se mai intampla o chestie interesanta. Site-urile noi care au continut unic si ceva linkuri proaspete tind sa urce mai repede. Am observat asta in mai multe cazuri.
@Lovelife: merge inscrierea in directoare, dar trebuie sa fii foarte pretentios cu ele. Adica nu e deloc bine sa iti pui site-ul in orice director intalnit in cale. Daca are un PR decent, niste backlinkuri decente, o structura decenta, un design cat de cat, niste categorii ok, putin SEO pe el, nu e plin de reclame si de linkuri in pagina, atunci poti inscrie site-ul fara probleme. Eu sunt foarte selectiv la ele, ma uit si la PR, MozRank, MozTrust (mi se pare foarte important), sa nu aiba linkuri multe sitewide, ma uit chiar si la Trust Flow si Citation Flow.
Un alt lucru care mi se pare foarte important este sa aibe multe campuri de completat, sa iti ceara multe date. Descrieri mari peste 300 de caractere, campuri pt NAP, social, poate chiar harta. Tot foarte important, faceti descrieri unice pentru absolut toate listarile si folositi cuvinte cheie pe langa link. Nu in ancora. Eu pun ancorele foarte lungi 4-5 cuvinte cel putin. Asociati cuvintele cheie cu brandul, eu am reusit sa urc un site pe locul 1 pe un cuvant competitiv in nisa auto prin cocitation sau cooccurence. Am asociat foarte mult brandul cu acele cuvinte cheie si nu am folosit ancore in exact aproape deloc. Cred ca aveam max 3 ancore in exact.
Poate aparea o alta problema, atunci cand un site are doar linkuri din directoare. Trebuie facut un mix de surse, ancore, PR.
SEOarch.ro - Strategii si Tehnici de Optimizare. SEO nu inseamna SPAM.