30th October 2013, 00:51
#33
1 out of 1 members found this post helpful.
Nasol moment... Acesta e movitul pentru care noi facem backup la backup pe amazon s3 si de ce ca regula generala orice client ar trebui sa faca macar un backup la luna sau dupa fiecare modificare majora la site... better safe than sorry
Administrare linux, hosting, domenii si SSL. Orice pachet de gazduire la 1 euro /3 luni ! Comanda pe
http://www.hosthash.com prin cuponul "SEOPEDIA1"
30th October 2013, 19:12
#35
0 out of 2 members found this post helpful.
Este un business facut in bataie de joc. Ma uit acum la cum sunt tratat prin tickete, si literalmente, nu imi vine sa cred.
Pe langa faptul ca mi-au pierdut TOT, fac 3 tickete, de 3 ori cer sa fiu contactat de Csaba Merca, proprietarul, de 3 ori primesc un raspuns complet pe langa:
Un exemplu de situatie:
Eu: Buna ziua, Site-urile mele inca nu au revenit online. Problema incepe sa ma ingrijoreze din punct de vedere SEO. Am sa va rog sa fiu contactat de urgenta de catre domnul Csaba Merca. *numar de telefon*
Ei: Buna ziua. In cursul zilei de azi pana deseara , incercam sa va refacem contul de gazduire, veti primi un e-mail cu datele de logare. - Daniel -
... in continuare...
Eu: Contul meu de gazduire este absolut irelevant fara date, fara fisiere, fara baze de date, fara emailuri, etc. Doresc sa discut cu domnul Merca pentru a avea o conversatie legata de restore.
Ei: Ne dam seama , suntem in aceeasi situatie.Va rugam sa cititi si comunicatyul nostru: https://clienti.nshost.ro/announceme...-29102013.html
Atrag atentia de 3 ori ca la unul dintre conturi aveam spatiu 5 GB in loc de 4 GB si de doua ori ca la celalalt aveam 10 GB in loc de 8 GB. Ghiciti ce, tot nu s-a sinchisit nimeni sa-mi faca schimbarile de rigoare.
Mai vreti? R1Soft nu mai au, deci restore prin aceasta optiune iese din discutie, asadar frumos din partea lor. Am cerut sa fiu contactat de proprietar pana la ora 20:00. Daca nu primesc telefonul asteptat, primul lucru pe care il fac este plangere la protectia consumatorului.
Poate sa-mi sugereze cineva un hosting mai de oameni seriosi? Am incercat astazi sa obtin un pachet special la mxHost si mi-au cerut 17 euro pentru ceva ce la ei pe site scrie ca e 12. Bataie de joc...
Digital Performance Specialist - realizez campanii de FB, IG, Google si YouTube Ads.
Ah, ma mai ocup si cu grafica photo si video. Pentru colaborari ma puteti contacta
aici.
30th October 2013, 20:26
#37
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
George Ginghina
Poate sa-mi sugereze cineva un hosting mai de oameni seriosi? Am incercat astazi sa obtin un pachet special la mxHost si mi-au cerut 17 euro pentru ceva ce la ei pe site scrie ca e 12. Bataie de joc...
Eu recomand cu caldura experthost. Am la ei de 2 ani niste site-uri, n-am avut pb decat o data sau de 2 ori, raspundeau instant pe mess si rezolvau imediat. Mi-au lasat impresia ca au cel mai rapid support dintre firmele romanesti pe care le-am testat. Ce-i drept, n-am mai avut pb cu site-urile gazduite la ei de vreun an, deci nu mai stiu cum e suportul acum, dar tot ii recomand
Signatura lipsa
30th October 2013, 20:36
#38
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
SeerKan
Nasol moment... Acesta e movitul pentru care noi facem backup la backup pe amazon s3
Stai linistit ca si alea pot fi sterse daca ai suficiente informatii "din interior" cum pare ca a fost in cazul nshost. Un set de backupuri e bine sa fie offline, in alta cladire fata de cladirea unde e hostingul (de exemplu la tine acasa).