Am citit un articol interesant despre ce functioneaza in SEO la momentul de fata. Inca n-am testat sa vad daca e chiar asa, dar a fost o lectura placuta pt mine...merita sa aruncati un ochi.
Am citit un articol interesant despre ce functioneaza in SEO la momentul de fata. Inca n-am testat sa vad daca e chiar asa, dar a fost o lectura placuta pt mine...merita sa aruncati un ochi.
Fara supararea, dar lucrurile alea sunt valabile de la inceputul timpului iar orice SEO adevarat le stie deja. Pe cei care nu le stiu, nu cred ca ii ajuta oricum, pentru ca nu vor intelege acele lucruri, pentru ca le lipseste experienta.
Din punctul meu de vedere, al tehnicianului, programatorului si inginerului.. SEO-ul a fost, este si va ramane la fel ca la inceput. Deci, schimbarile facute de Google, nu au cum sa afecteze pe cei care au facut, fac si vor face optimizari corect.
Citeste primul meu curs SEO - principii de baza. Vezi oferta mea de advertoriale PR5.
Stiu ca tehnicile astea au functionat inca de la inceput, dar acum sunt foarte multe speculatii referitor la ce merge si ce nu. Totusi ceea ce sa schimbat de la inceputuri si pana azi, dupa cum subliniaza si autorul, e stabilitatea pozitiilor obtinute.
Mi se pare foarte ok articolul, doar ca stiam majoritatea tehnicilor folosite; cum spunea si haos, cine face seo de calitate de mult timp stie lucrurile astea.
Acum se pune mai mult accentul pe branding si link-building de de o calitate mai mare. Daca inainte era suficient sa inscrii in 3oo de directoare toate dupa main keyword, si ajungeai in primele 3 pozitii doar asa, acum e posibil sa ti-o iei si sa fii penalizat cu totul, sau doar cu homepage-ul cum am vazut ca se practica mai nou.
Aspectele astea "noi", erau de fapt de asteptat, si acum, odata puse in practica de google prin aceste updateuri cu nume de animale - se ajunge la o normalitate. Toate updateurile au fost previzibile si cele ce urmeaza la fel.
Citeste primul meu curs SEO - principii de baza. Vezi oferta mea de advertoriale PR5.
@Dragos - iti dau raspunsul pe gratis ca ne cunoastem: intra pe siteul emag si in stanga vei vedea un filtru de produse. Aia urmeaza, adica algoritmul Google va deveni la fel de performant in filtrarea rezultatelor, precum acel filtru, astfel incat atunci cand cineva o sa cauta "maimuta din zimbabwe de 35 de cm inaltime pe marginea unui lac", sa-ti returneze rezultatul CORECT, si nu tot felul de aberatii de siteuri ale unor speculanti (unii dintre ei, din pacate, autoproclamandu-se SEO).
PS: Daca vrei sa-ti dau schema logica, atunci te costa.
Citeste primul meu curs SEO - principii de baza. Vezi oferta mea de advertoriale PR5.
...sau Google are aceeasi cadere ca Yahoo!![]()
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)