Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: Cum sa-ti cumperi faima pe Facebook (ghid practic)

  1. #1
    Avatarul lui Netul
    Netul este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    5th January 2006
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    45
    Posturi
    1.065
    Putere Rep
    45


    5 out of 5 members found this post helpful.

    Lightbulb Cum sa-ti cumperi faima pe Facebook (ghid practic)

    Un articol interesant despre cumpararea like-urilor pe Facebook:
    Cum sa-ti cumperi faima pe Facebook (ghid practic) | The Industry

    Si o concluzie interesanta:
    cumpăratul de like-uri rămâne o minciună. Mai mult, e o minciună care poate să-ți distrugă pagina. Facebook are un algoritm numit EdgeRank, prin care decide la câți dintre fanii tăi să arate ce postezi și cât de sus în newsfeed să-ți plaseze mesajele. Cu cât un procent mai mare dintre fanii tăi interacționează cu pagina, cu atât algoritmul îți face postările mai proeminente. Dacă injectezi o mulțime de fani fictivi sau dezinteresați, îți distrugi notorietatea și printre cei reali.

  2. #2
    Avatarul lui Vali D
    Vali D este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    3rd November 2010
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    37
    Posturi
    1.603
    Putere Rep
    39


    Implicit

    Si daca as avea 1000 de fani. toti reali, toti foarte, extrem de interesati de pagina mea, crezi ca toti cei 1000 vor vedea ce postez eu? Nu!

    E ca in cazul profilului. Eu am 1500 de prieteni, dar la o postare pe facebook, doar 200-300 de prieteni vad ce postez eu. Daca te intrebi cine sunt aia, sunt cei cu care 'activez' cel mai mult (comentarii, likes, shares, etc).

    Ca urmare: poti avea 10000 de fani super, extrem de interesati. Niciodata nu-ti vor vedea postul mai mult de 5000. Asta in cazul acel wallpost nu ajunge "sus" (like-uri, comentarii, distribuiri multe, pana vad cei 10000 de fani. dar nici in cazul asta nu vor vedea toti).

    Later:
    Ar mai fi ceva. Se poate ca facebook sa arate wallpostul tau doar celor care au la interese (sau au avut legatura in trecut) cu ceea ce postezi tu.
    De exemplu: Am o pagina despre steaua Bucuresti, si daca eu pun un video cu Mariah Carey, mai mult ca sigur vor vedea postul SI cei care in trecut au dat like la alte video-uri/stiri/pagini cu si despre Mariah Carey, dar si cei care 'vorbesc' despre steaua, dintre fanii mei.
    De aici rezulta de ce nu vad toti fanii ceea ce postezi tu.
    Vand Advertoriale (pr 5)

  3. #3
    Avatarul lui Marius Cristian
    Marius Cristian este conectat acum Ambasador
    Reputatie:
    49
    Data înscrierii
    14th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Posturi
    1.519
    Putere Rep
    49


    Implicit

    Ar mai fi de adaugat in articol situatia ideala pentru vandut fani romani: site de muzica avand codul de "like-uit" al paginii "promovate".
    Deci asculti Guta si daca iti place dai like paginii firmei ce faianta, chiuvete si tronuri. Ideal si cu fortat un LIKE prin popup pentru a ajunge la pagina de vizualizare/download.
    Este modalitatea excelenta de monetizat siteurile de manele.
    Cu un sistem de rotatie a codului FB si cu ceva trafic, poti garanta rapid si usor "pachete" de 1000 de fani targetati geografic. Ce-i drept si intersul lor pentru faianta din Voluntari este identic precum al fanului din Bangladesh pentru aceiasi faianta.
    Ultima modificare făcută de Marius Cristian; 25th September 2012 la 21:31.

  4. #4
    Avatarul lui tiberiur
    tiberiur este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    26th September 2010
    Locaţie
    Cluj
    Vârstă
    31
    Posturi
    455
    Putere Rep
    28


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Un status este vazut de 10-16% din numarul total de fani, maxim 20%.

    Sunt doua motive pentru care e vazut doar de atatea persoane:

    1. posibilitatea ca toti fanii sa fie online la momentul respectiv este foarte mica si
    2. acel EdgeRank despre care se vorbeste.

    Formula acestui EdgeRank nu o stie nimeni dar din mai multe teste facute intra 3 parametri: afinitatea (relatia pagina <-> utilizator), greutate (tipul informatiei: poza, text, video, etc.) si timp (vechimea statusului).

    Ideea e sa incercati sa creati cat mai multa interactiune intre fani si pagina dvs.
    .

  5. #5
    Avatarul lui Vali D
    Vali D este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    3rd November 2010
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    37
    Posturi
    1.603
    Putere Rep
    39


    Implicit

    o punem de un test?

    ne astrangem 20-30 de persoane, facem o pagina de proba, si ne incepem activitatea. vom fi 100% activi timp de o saptamana.
    Dupa o saptamana vom vedea rezultatele urmatorului wallpost.

    Sincer, chestia cu "poza, text, video" mi se pare a aiureala. Daca pun un sigur link, dar totusi am fani 101% activi, nu il vor vedea toti pentru ca e un link?

    Ne bagam? in cazul asta vom vedea ce e mai bine sa postezi. text, foto, video, text+foto, text+video, link...samd.
    Vand Advertoriale (pr 5)

  6. #6
    Avatarul lui tiberiur
    tiberiur este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    26th September 2010
    Locaţie
    Cluj
    Vârstă
    31
    Posturi
    455
    Putere Rep
    28


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Poti face o chestie mult mai simpla sa iti dai seama ca greutatea unui post chiar conteaza.

    Uita-te in NewsFeed si spune-mi cate persoane vezi ca au dat like la un status (text) sau video? (se pare ca e prea dimineata pentru a verifica acest lucru la prietenii mei)

    Cel mai mare caracter de viralitate o au pozele, fara indoiala.
    .

  7. #7
    Avatarul lui Dan Bornescu
    Dan Bornescu este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    1st January 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    52
    Posturi
    16
    Putere Rep
    0


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de tiberiur Vezi Post
    Poti face o chestie mult mai simpla sa iti dai seama ca greutatea unui post chiar conteaza.

    Uita-te in NewsFeed si spune-mi cate persoane vezi ca au dat like la un status (text) sau video? (se pare ca e prea dimineata pentru a verifica acest lucru la prietenii mei)

    Cel mai mare caracter de viralitate o au pozele, fara indoiala.
    De acord cu tine. Cu toate astea, statusurile cu link catre video YouTube e posibil sa fie ceva mai eficiente.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Cumperi/Ai cumpara vizite ?
    De Vali D în forumul Chestionare
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 6th April 2011, 17:13
  2. Cum sa NU cumperi un domeniu
    De sergiuliano în forumul Domenii
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 9th November 2010, 12:26
  3. Unde e cel mai bine sa cumperi link
    De cos_raq în forumul Link-uri/Bannere
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 21st May 2008, 19:55
  4. Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 30th November 2007, 17:46

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •