25th September 2012, 20:21
#1
5 out of 5 members found this post helpful.
Cum sa-ti cumperi faima pe Facebook (ghid practic)
Un articol interesant despre cumpararea like-urilor pe Facebook:
Cum sa-ti cumperi faima pe Facebook (ghid practic) | The Industry
Si o concluzie interesanta:
cumpăratul de like-uri rămâne o minciună. Mai mult, e o minciună care poate să-ți distrugă pagina. Facebook are un algoritm numit EdgeRank, prin care decide la câți dintre fanii tăi să arate ce postezi și cât de sus în newsfeed să-ți plaseze mesajele. Cu cât un procent mai mare dintre fanii tăi interacționează cu pagina, cu atât algoritmul îți face postările mai proeminente. Dacă injectezi o mulțime de fani fictivi sau dezinteresați, îți distrugi notorietatea și printre cei reali.
26th September 2012, 10:41
#4
1 out of 1 members found this post helpful.
Un status este vazut de 10-16% din numarul total de fani, maxim 20%.
Sunt doua motive pentru care e vazut doar de atatea persoane:
1. posibilitatea ca toti fanii sa fie online la momentul respectiv este foarte mica si
2. acel EdgeRank despre care se vorbeste.
Formula acestui EdgeRank nu o stie nimeni dar din mai multe teste facute intra 3 parametri: afinitatea (relatia pagina <-> utilizator), greutate (tipul informatiei: poza, text, video, etc.) si timp (vechimea statusului).
Ideea e sa incercati sa creati cat mai multa interactiune intre fani si pagina dvs.
.
26th September 2012, 11:00
#6
1 out of 1 members found this post helpful.
Poti face o chestie mult mai simpla sa iti dai seama ca greutatea unui post chiar conteaza.
Uita-te in NewsFeed si spune-mi cate persoane vezi ca au dat like la un status (text) sau video? (se pare ca e prea dimineata pentru a verifica acest lucru la prietenii mei)
Cel mai mare caracter de viralitate o au pozele, fara indoiala.
.
11th October 2012, 01:40
#7
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
tiberiur
Poti face o chestie mult mai simpla sa iti dai seama ca greutatea unui post chiar conteaza.
Uita-te in NewsFeed si spune-mi cate persoane vezi ca au dat like la un status (text) sau video? (se pare ca e prea dimineata pentru a verifica acest lucru la prietenii mei)
Cel mai mare caracter de viralitate o au pozele, fara indoiala.
De acord cu tine. Cu toate astea, statusurile cu link catre video YouTube e posibil sa fie ceva mai eficiente.