Vezi Rezultate Sondaj: Premergator procesului de optimizare, care dintre urmatorii doi factori este mai important decat cel

Alegători
4. Nu puteţi vota în acest sondaj
  • Valoarea de optimizare - numarul de rezultate, competitivitatea cuvantului cheie

    4 100,00%
Rezultate 1 la 10 din 10

Subiect: Valoare de optimizare sau valoare comerciala?

  1. #1
    Avatarul lui WeaselMan
    WeaselMan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    22nd July 2005
    Locaţie
    weaseland
    Vârstă
    41
    Posturi
    447
    Putere Rep
    37


    Implicit Valoare de optimizare sau valoare comerciala?

    Eu si Expertu am avut o contradictie de idei, as vrea sa aflu si parerile celorlalti vis-a-vis de aceasta situatie:

    Premergator procesului de optimizare, care dintre urmatorii doi factori este mai important decat celalalt?
    A) Valoarea de optimizare - numarul de rezultate, competitivitatea cuvantului cheie
    B) Valoarea comerciala - numarul de cautari, valoarea cuvantului cheie conform popularitatii sau raritatii acestuia

    Mai concret, vreau sa stiu daca este mai important sa ai multe cautari pe cuvantul respectiv (B) sau sa fie usor de optimizat (A).

    Update: eu nu voi vota, il invit si pe Expertu sa nu voteze, ca sa nu influentam votul.
    (\_/) I like bunnies
    (>.<) ...and people with b00bs. But especially bunnies with b00bs xD

  2. #2
    Avatarul lui Cristian Mezei
    Cristian Mezei este deconectat Administrator
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    20th February 2005
    Locaţie
    Everywhere
    Posturi
    6.975
    Putere Rep
    63


    Implicit

    Nu votez

    Daca o iei rational, sa optimizezi pentru cuvinte cu numar mare e cautari e logic. Fructul muncii va fi vazut mai bine dupa.

    Insa discutia noastra nu a fost asta, si eu nu m-am contrazis cu tine pe asta. Insa tu esti greu de cap si ti-am mai zis.

    Eu am pus ca sunt doua lucruri diferite cele mentionate de tine. Tu asta nu intelegea :

    1. Valoarea comerciala a unui link (numar de cautari lunare in Overture/Wordtracker), valabil doar pentru anumite tari anyway, si doar Pentru Overture/Yahoo/Wordtracker. In Google scorurile sunt enorm de diferite.

    2. Valoare dificultatii la optimizare a unui keyword, tinand cont de numar de rezultate, si de competitie (cat optimizeaza concurenta)

    Eu nu am spus ca e mai important sa optimizezi pentru cuvinte fara valoare comerciala. Eu am spus doar de diferenta dintre cele doua tipuri de scenarii, si tu tot nu ai inteles. Dovada ? Modul cum ai creat acest poll : Ce credeti ca e mai important : 1 sau 2.

    Cum naiba sa creezi un topic, in care sa intrebi lumea daca ar optimiza pentru un cuvant fara valoare comerciala ? Asta e aberant din start, intr-o oarecare masura. Te astepti sa voteze cineva optiunea 1 ?

    NORMAL ca e mai important sa cauti cuvinte cu valoare comerciala mare mai Weasel. Dar tu esti putin neinteles de cosmos.
    Co-founder of Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.

  3. #3
    Avatarul lui necropsique
    necropsique este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    28th June 2005
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    44
    Posturi
    374
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Poate ca Weasel are un client si nu stie cum sa ii ia banii, .... bazat pe performanta (nr. de rezultate pe keyword-urile respective) sau fantezist-erotico-comercial (nr. de cautari pt. keyword).

    Oricum dupa cum vad eu lucrurile daca nu ai gasit cumva o nisa a draq de cheala atunci valoarea comerciala influenteaza valoarea de optimizare exponential.

    Sunt si cazuri cand valoarea de optimizare este f. mare si valoarea comerciala aproape 0, so, daca cineva vrea sa isi duca site-ul pe primele locuri din zeci sau sute de milioane de rezultate pentru glorie si onoare fara sa tina cont de valoarea comerciala, atunci ii iei bani pe valoarea de optimizare,... daca o faci ptr. tine si vrei sa scoti un ban din ceva care are cautare atunci nu vad de ce te-ai gandi la valoarea de optimizare decat informativ ptr. a testa spatiul si timpul sa vezi daca e loc sau nu si pentru tine...

    Nu votez ca nu am inteles intrebarea

  4. #4
    Avatarul lui WeaselMan
    WeaselMan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    22nd July 2005
    Locaţie
    weaseland
    Vârstă
    41
    Posturi
    447
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Nu votez ca nu am inteles intrebarea
    Se pare ca eu, ca si restul geniilor, sunt de neinteles

    Expertu cum a vazut votul a si sarit ca ars in propria-i aparare, dar ideea era in felul urmator: el se dadea dibaci pentru ca are un site pe primul loc la un cuvant cheie cu cateva sute de milioane de rezultate, dar nu prea a tinut cont de faptul ca sunt doar 200 de cautari pentru respectivul cuvant.

    Situatie e in felul urmator:
    - ori tu esti prost rau si optimizezi pentru ceva absolut nefolositor (putine cautari pentru cuvantul cheie), si nu ii explici clientului...
    - ori clientul este absolut tampit la cap (alta exprimare nu am putut gasi) si nu intelege ca optimizarea trebuie facuta cu cap, si nu cu milioane de backlink-uri ca sa te urce in topul sutelor de milioane de rezultate dupa care nu cauta nimeni...

    In ambele cazuri, tu iesi in pierdere. In al doilea caz, desi oarecum indirect iesi prost, intotdeauna vei gasi niste oameni 8) care sa te numeasca rege peste un mare pustiu.

    PS. "Tu" nu se refera la o anumita persoana (de aici de pe forum sau altundeva), ci la in situatia generala descrisa de mine. :wink:
    (\_/) I like bunnies
    (>.<) ...and people with b00bs. But especially bunnies with b00bs xD

  5. #5
    Avatarul lui Cristian Mezei
    Cristian Mezei este deconectat Administrator
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    20th February 2005
    Locaţie
    Everywhere
    Posturi
    6.975
    Putere Rep
    63


    Implicit

    Insa ..

    Daca daca acel cineva optimizeaza pentru un cuvant "highly commercial", si dupa ceva timp descopera ca este numero uno pentru un cuvat mult mai dificil (ca numar de rezultate) dar fara valoare comerciala asa mare ?

    Este acceptabil nu ?
    Co-founder of Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.

  6. #6
    Avatarul lui WeaselMan
    WeaselMan este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    22nd July 2005
    Locaţie
    weaseland
    Vârstă
    41
    Posturi
    447
    Putere Rep
    37


    Implicit

    :shock:

    Pai este acceptabil ca "e acolo", dar este chiar penibil sa iti demonstrezi abilitatile de SEO cu acel cuvant (ca sa nu zic ca te dai mare) :?

    Este ca si cum ai vrea sa cuceresti Terra, dar te proclami mare imparat fiindca ai cucerit Antarctica...
    (\_/) I like bunnies
    (>.<) ...and people with b00bs. But especially bunnies with b00bs xD

  7. #7
    Avatarul lui kevinro
    kevinro este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    28th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    49
    Posturi
    369
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Numarul paginilor concurente nu are nici o valoare pentru a demonstra cat esti de tare in SEO.

    Punct.

    Valoarea e data de rezultatul cautarilor allinanchor: "cuvinte cheie" (cu ghilimele!) si allintitle: "cuvinte cheie" (tot cu ghilimele!). Daca aici ai 1.000.000 de pagini concurente, atunci jos palaria.

    Explicatie: rezultatele simple ale cautarii returneaza absolut orice pagina in care s-a gasit unul din acele cuvinte, sau doua, sau trei, sau in ancora, sau in titlu, sau, sau, sau... Rezultatele allinanchor si allintitle returneaza numai numarul paginilor care, mai mult sau mai putin constient, sunt optimizate de catre diversii webmasteri de pe mapamond pentru cautarea respectiva. Ghilimele sunt absolut necesare pentru ca, daca vrei sa optimizezi o pagina pentru "cuvinte cheie", nu vei pune un titlu sau o ancora de tipul "cuvinte bla bla cheie", ci "bla bla cuvinte cheie bla bla".

    In acest sens, atat sintagma propusa de Expertu cat si cea propusa de tipii de la Way 2 Web sunt destul de usoare, ca sa nu spun mai mult. Verificati singuri. De fapt, sunt usoare pentru ca nu au nici o valoare comerciala: nimeni nu le cauta, drept pentru care nimeni nu si-a batut capul cu ele.

    In alta ordine de idei nu mi se pare deloc fair-play sa comentezi cu superioritate ceea ce se afla in gradina altora. Eu am un client, pe care l-am si pus la KSD la portofoliu, caruia i-am optimizat site-ul dupa niste cuvinte foarte usoare. Dar l-am pus la portofoliu pentru ca 1. inainte site-ul lui era varza, 2. acum site-ul lui isi domina competitia, chiar daca nu are decat 5-600 de vizitatori pe luna si 3. lunar, vinde marfa de aproape 6-cifre-in-euro ca urmare a pozitiilor pe Google. Chiar daca nu pare cine stie ce, ma laud cu el pentru ca procesul meu de optimizare a dus la prosperitatea afacerii lui si poate reprezenta un exemplu si pentru altii. Deci nu mi se pare fair-play sa comentezi portofoliile unora si ale altora fara sa stii ce se afla in spatele lor.

  8. #8
    Avatarul lui Dan55
    Dan55 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    16th January 2005
    Locaţie
    Craiova
    Vârstă
    51
    Posturi
    75
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Eu am votat cu "Valoarea comerciala".

    Valoarea de optimizare nu este buna decat sa-ti demonstrezi capacitatea in domeniul SEO, dar atat, nu castig, nu vizitatori.
    Sunt cu "director web" pe prima pagina in google cu doua rezultate si am maxim 3-4 vizite pe saptamana, iar cu anunturi pe prima pagina am zeci de vizite pe zi. Diferenta este ca la director web returneaza 430 de milioane de rezultate iar la anunturi decat 2 milioane.
    Asa ca eu linistit as da director web pe sa zicem cuvantul subtitrari.
    La fel am patit-o cu SEO Tools (1-2 vizite/zi) fata de sa zicem discreet adventures (peste 10/zi) cu amandoua pe prima pagina, dar SEO returneaza de de 20 de ori mai multe rezultate in schimb am de 5 ori mai putine vizite.
    Rezultatul meu este urmatorul: am site super optimizat pe cuvinte de valoare si vizite canci.
    Deci este incomparabil mai bine sa optimizezi pentru valoare comerciala.
    Eu asa am inceput sa fac, pentru ca m-am saturat sa muncesc un an pentru 50 de cuvinte cu super valoare de optimizare si sa am 1000 de vizite/zi.


    Totusi sunt si cuvinte care au atat valoare comerciala cat si valoare de optimizare, pentru acestea se merita intradevar sa muncesti deoarece ai munca rasplatita pe amandoua planurile.

  9. #9
    Avatarul lui Cristian Mezei
    Cristian Mezei este deconectat Administrator
    Reputatie:
    63
    Data înscrierii
    20th February 2005
    Locaţie
    Everywhere
    Posturi
    6.975
    Putere Rep
    63


    Implicit

    Eu unul daca incep sa optimizez pentru un cuvant, incep prin a ma uita cati bani o sa fac, fiind in top5.

    Asta daca este pentru mine.

    Si Kevin... Daca s-a dat un exemplu, nu inseamna ca este cel mai relevant

    Toti avem portfolii si avem istorie :

    Allintext
    Allintitle
    Allinanchor

    Nu simt nevoia sa ma explic. Dar vad ca toata lumea ataca exemplul meu.
    Co-founder of Deepstash. Tech lover. Dinosaur. Dad. Chef.

  10. #10
    Avatarul lui Razvan Pop
    Razvan Pop este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    9th July 2004
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    1.376
    Putere Rep
    41


    Implicit

    Valoarea comerciala, clar. Pana la urma un proces de optimizare trebuie sa aduca bani, prin vizite.
    Cu stima,
    Razvan Pop

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Posta-valoare asigurata
    De Diana în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 18th February 2010, 10:46
  2. Publicitate Google in valoare de 200 de lei
    De Glide în forumul Link-uri/Bannere
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 30th July 2009, 00:23
  3. Ce valoare au linkurile in semnatura
    De edy12006 în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 27th April 2009, 17:28
  4. Valoare back-link
    De dragoserv în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 15
    Ultimul Post: 15th February 2008, 16:07
  5. Valoare domenii .ro
    De Obelix în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 7
    Ultimul Post: 4th January 2008, 12:24

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •