E vorba de link-uri externe care sa te sustina
E vorba de link-uri externe care sa te sustina
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Chiar subdomeniu pe produs n-as face... Ok, categorii de produse da, dar nici chiar un subdomeniu pentru fiecare produs. Stiu, exemplul meu cu aspirina de mai sus zice contrariul dar a fost unul sa-i zicem neinspirat. Mi se pare ok sa faci subdomenii pe categorii sau pe brand, dar nu pe produs. Ex. sony.magazin.com da, dar nu sony-bravia-5400s-whatever.magazin.com ... Parerea mea!
Nu voi face subdomeniu pentru fiecare produs. Voi avea mai multe cataloage pentru mai multe magazine. Exemplu: mag1.zzzz.ro, mag2.zzzz.ro. In fiecare header de la fiecare magazin, va exista link-uri catre celelalte magazine (implicit in detaliile produsului pentru ca se foloseste acelasi header)
Ele se numesc linkuri interne pentru ca sunt in interiorul aceluiasi domeniu.
Asa cum spunea @lovelife Google le identifica ca atare si le apeciaza.
Nu numai ca nu vei fi penalizat dar poti contribui la un internal link building sculpture.
Sunt multe articole pe tema asta.
Uite un exemplu
Am un magazin de licente Microsoft, un director web si multa pasiune
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)