28th August 2011, 19:16
#4
1 out of 1 members found this post helpful.
Din experienta mea este mai ieftin si ami eficient sa cumperi advertoriale decat sa faci x bloguri pe platforme diferite, pentru ca daca vrei sa dai si o putere (autoritate) blogurilor respective, trebuie sa ai si o companie de link building catre ele, ceea ce inseamna timp, iar timpul inseamna bani.
1. Numele domeniului nu conteaza, nu trebuie sa contina un cuvant cheie relevant
Cateva criterii pentru un link bun voi da mai jos, dar nu inseamna ca asta este ordine
1. Autoritatea generala domeniului site-ului unde este publicat link-ul
2. Autoritatea site-ului pe nisa mea sau pe o nisa conexa, adicenta
3. Existenta a unui numar de articole pe nisa mea sau pe o nisa conexa, adicenta
4. Structura site-ului (dupa cate link-uri de pe mainpage ajunge la pagina unde am eu link-ul), asta da si "putere" paginii unde am link-ul.
5. Continutul paginii unde am pozitionat link-ul, prezenta unor cuvinte, fraze specifice nisei (de exemplu daca poe acea nisa se vobeste de hoteluri, pensiuni, camping, drumuri turistice, vacanta, concediu chiar daca nu apare nici unul din cuvintele cazare si moeciu, acea pagina este relevanta pentru mine )
6. Unde anume este pozitionat link-ul, ideal este sa fie link inclus intr-un text relevant (link contextual), si cat mai aproape de inceputul paginii. De evitat link-urile in footer si in partea de jos a sidebar daca nu este link contextual
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama