Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12
Rezultate 11 la 17 din 17

Subiect: Discutii privind calitatea materialelor SEO romanesti

  1. #11
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    70
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    70


    Implicit

    Marius ISP

    1. Faci confuzie intre trust si Page Rank. Trustul clar nu depinde de PR si nici nu e evidentiat de PR.

    Si ca sa dau raspuns la exemplul tau: Google scoate la cautari paginile care au sustinere online (IBL-uri) si nu neaparat trust. Sint multi alti factori evaluati la o cautare, iar trustul si PR-ul nu sint singurile importante.

    2. NOODP si NOYDIR a aparut datorita lipsei de meta description. Site-urile nu aveau meta description dar Google trebuia sa puna o descriere ptr ca altfel ar fi trebuit sa afiseze cod.

    Uite si un exemplu urmarit de mine in timp: Cautarea dupa cuvantul cheie Iasi returneaza un site care nu are descriere nici in ziua de azi. Iti pot spune ca la inceput Google afisa codul site-ului la descriere, apoi descrierea din ODP (ulterior site-ul a fost scos ptr ca nu a prea fost online si a avut si erori in site), iar acum Google nu ii mai afiseaza nimic.

    De ce iese acest site pe locul 2 dupa wikipedia la o astfel de cautare? Astept un raspuns argumentat de tine. Iti spun de pe acum ca PR-ul nu e relevant in cazul asta.

    Revenind, Pozitionarea in text a cuvintelor cheie nu tine numai de meta description, ci si de continut. As fi vrut sa mergem pe directia continutului si nu pe a meta description, care nu prea isi are rostul in discutie.

    3. Sint multe cazuri in care sursa care era o autoritate cu trust, n-a iesit la cautari in pozitii favorabile pentru ca alte site-uri care aveau acelasi continut erau sustinute mai bine. In plus, multe din astfel de site-uri modifica textul astfel incat el sa nu fie identic cu originalul.

    Diferenta era facuta de vechime, de IBL-uri, de frecventa de postare, de hosting etc.

    Sint multe surse cu trust care nu ies la cautarile dupa continutul propriu, in schimb ies cele care au copiat continutul.

    Concluzia mea e ca in functie de cautari, de site-uri de concurenta, factorii de pozitionare si rezultatele difera. Si in general, rezultatele diferite fac ca afirmatiile de mai sus sa fie eronate.

    Mar, discutiile generala lasa loc de interpretari, dupa parerea mea cazurile difera in functie de site, cuvinte cheie si concurenta. Lucrurile astea in general schimba ceea ce stim.

    evolution, use search omule ...esti pe un forum de SEO si nu stii sa gasesti o sursa dupa un continut dat?
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  2. #12
    Avatarul lui Popescu Marian
    Popescu Marian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    18th April 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    983
    Putere Rep
    45


    Implicit

    @ Krumel, iti multumesc pentru argumente si modul in care iti prezinti ideile.
    In ceea ce priveste discutiile legate de factorii care afecteaza SEO prefer sa raman filosof, adica sa nu impun parerile mele deoarece discutiile despre SEO sunt de multe ori ca discutiile despre Dumnezeu si Big Bang.

    Marti 16 martie particip ca spectator la a zecea ediție a Lumea SEO PPC, pe tema SEO. Dupa intalnire voi posta pe forum parerile mele legate de calitatea oamenilor care au vorbit si a ideilor prezentate.

  3. #13
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    70
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    70


    Implicit

    Marius ISP din pacate asta e marea problema a webmasterilor din .ro: n-au argumente si nu "filozofeaza".

    Mi-ar fi placut sa vad argumentele tale sau ale altora pentru a ajunge la niste concluzii (si nu contuzii) utile tuturor, discutia nu e inceputa cu scop tendentios.

    La fel, discutia nu e despre ceea ce se intampla la Lumea SEO PPC sau despre cel care a scris lucrurile astea, ci despre ceea ce unii dintre noi prezinta, posteaza sau vorbesc pe la astfel de evenimente/blog/articole in ziare.

    In momentul in care nu avem argumente, nu aducem dovezi, nu ne folosim de ceea ce am observat si nu facem corelari utile...n-ajungem decat sa ne uitam la ce spun altii.

    Intr-o astfel de discutie, parerile nu se impun, ele se exprima...iar cei care cred ca ceea ce spui e ok, te sustin sau nu.

    As fi vrut sa dezbatem un astfel de subiect, dar probabil nu prea ai cu cine pe Seopedia ...gresesc?
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  4. #14
    Avatarul lui RoManiac
    RoManiac este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    47
    Data înscrierii
    31st March 2008
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.045
    Putere Rep
    47


    Implicit

    "Citeste nu pentru a contrazice nici pentru a crede, ci pentru a cantari si a lua în considerare" - Francis Bacon

    Daca citesti pana te plictisesti ajungi intr-adevar sa crezi ca PR-ul are legatura cu trust-ul. Dar daca aprofundezi si experimentezi ajungi la concluzia ca lucrurile nu stau nici pe departe in acest mod. Cel putin alti 3 factori se detaseaza si urca un site in cautari. . Dar mai ales unul - VECHIMEA .
    Fac cu oricine un experiment SEO intre situl sau cu vechime 2 ani si PR 6-7 iar eu cu un site pr nealocat sau 0-1 si vedem rezultatele dar cu vechime 5-6-7 ani. Acelasi continut ca si situl de 2 ani si incepem optimizarea pentru aceleasi cuvinte ca si acesta.

    Meta Description. Aproape zero barat pentru Google. Conteaza pentru vizitator dar pentru Google e apa de ploaie.

    In concluzie atat pot sa spun. Trust-ul nu are legatura cu PR-ul. Clar , punct. Ordinea aleasa de mine cand e vorba de trust ar putea fi aceasta. Vechimea , IBL-urile de pe ip-uri dedicate , Continut. Restul e Can Can

    P.S: imi pare rau ca am renuntat la un proiect si unde un site adus la PR 6 dupa un singur update a fost pana la urma penalizat dar si-a pastrat pr-ul pana cand nu a mai fost hostat. Sant curios ce discutii ar fi aparut atunci.
    Ultima modificare făcută de RoManiac; 14th March 2010 la 16:45.

  5. #15
    Avatarul lui Carcotas
    Carcotas este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    15th February 2009
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    173
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Nu sunt seo expert si poate ma bag aiurea dar as vrea sa iau ca exemplu www.garena.com nu cred ca fac reclama sau ofer backlink la un portal care are 426976 de backlinks si revenind la idee acest site are PR 0 la atatea backlinks care sunt sigur ca vin de pe site-uri relevante de jocuri dar totusi nu i-a crescut PR-ul , deci trustul si pozitia in serp nu e data de PR...cred eu

  6. #16
    Avatarul lui Cata.
    Cata. este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    1st August 2005
    Posturi
    330
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Pr-ul nu prea conteaza...

    O spun din experienta pentru ca initial m-am speriat acum 6 luni cand de la pr 4 am coborat la pr0. Dar am continuat sa lucrez la continut, am facut L.E doar cu 3,4 site-uri mari si am crescut in continuare in serp.

    N-am facut nimic din ce ar fi nenatural, nu stiu de ce am fost penalizat pr si nici nu conteaza prea mult cat timp google ma vede cu ochi buni.

    Dar daca stie cineva care ar fi solutia sa primesc pr as fi incantat s-o aflu!

  7. #17
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    70
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    70


    Implicit

    Revenind, intr-o alta prezentare ...cineva vorbeste despre Caffeine update si spune:
    Noul algoritm Caffeine de la Google
    Nu e algoritm, ci e structura ...lucruri care sint diferite (ptr unii ca mine).

    Back in August we mentioned a developer preview of Caffeine, which is new technology that improves our indexing infrastructure.
    sau
    This update is primarily under the hood: we’re rewriting the foundation of some of our infrastructure. But some of the search results do change, so we wanted to open up a preview so that power searchers and web developers could give us feedback.
    Direct de la sursa.

    Mici scapari care au influenta asupra modului cum intelegem si practicam SEO si SEM. Nu dupa ureche, ci cu argumente si din experienta.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Directoare romanesti - Discutii generale
    De Dan.Rades în forumul Directoare romanesti
    Răspunsuri: 165
    Ultimul Post: 12th January 2014, 22:51
  2. Discutii privind h1 h2 headings
    De voidcode în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 2nd October 2008, 11:48
  3. discutii privind ip siteurilor
    De voidcode în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 28th July 2008, 12:41
  4. o problema privind paypal
    De tranceaddict în forumul PayPal
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 18th February 2008, 23:25

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •