Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12
Rezultate 11 la 16 din 16

Subiect: Feriti-va de ... Altex

  1. #11
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.718
    Putere Rep
    30

    Implicit

    Citat Postat în original de Empire Vezi Post
    Daca iei un produs si e defect, el trebuie trimis in garantie, nu te mai poti folosi de returul normal. Asa e la toate magazinele, nu doar la Altex.
    Legea nr. 449/2003, actualizată în 2008, care spune la capitolul trei că orice produs cumpărat trebuie adus la conformitate, adică în starea ideală, fie prin reparare, fie prin înlocuirea completă fără plată. Legea mai spune că dacă au trecut 15 zile de când cumpărătorul a semnalat vânzătorului că produsul său e stricat, iar vânzătorul a refuzat sau a tergiversat înlocuirea sau repararea produsului, legea îi permite cumpărătorului să ceară o parte sau totalitatea banilor dați pe produsul cumpărat și anularea contractului încheiat cu vânzătorul.

    OG 130/2000, legea spune la articolul doi că un cumpărător poate returna orice produs în 10 zile (cu excepția cazurilor de la Art. 10) doar atunci când este vorba de cumpărături online. În acest caz vânzătorul este obligat să returneze banii în maximum 30 de zile. Totuși, în urma UG 34/2014 termenul de returnare a produselor a crescut la un maximum de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, iar magazinele au obligația de a pune la dispozitie formularul de returnare, altfel perioada de returnare a produsului poate crește la 1 an.

    Pentru a returna un produs la Altex, clienții trebuie să aibă peste 18 ani și să fie persoane fizice, rezidente in Romania. Pe lângă condițiile deja comune (să nu fie deteriorat sau să fi suferit intervenții neautorizate) produsele returnate trebuie să nu fie achiziționate cu discount din cauza unor defecte estetice, să nu fie achizitionate prin sistem de rate sau bonuri valorice sau orice produs Apple al cărui software a fost activat. De asemenea, obiectul returnat nu trebuie să fie testat în magazin înainte de a fi cumpărat.

    Daca ai cumpărat un bun, care s-a defectat la 8 – 9 luni de la achiziţie [ mai putin de 1 an] , îl poţi returna vânzătorului sau îi poţi cere să ţi-l înlocuiască sau să-l repare, acesta neputând obiecta sau invoca faptul că defectul a apărut din cauza utilizării nepotrivite.
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  2. #12
    Avatarul lui George Ginghina
    George Ginghina este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Vârstă
    31
    Posturi
    823
    Putere Rep
    32

    Implicit

    Citat Postat în original de Rapsodia Vezi Post
    Am patit-o si eu ca astia de la Altex, cred ca am si scris aici pe forum. Ideea este ca au curier propriu, deci nu e nevoie de unul extern. Dar asa sun tei, ii doare-n basca de comenzi.
    Gresit! De curand mi-am comandat in aceeasi zi 3 lucruri de la Altex: un aspirator, un router si un cablu RJ-45.
    Ei ce sa vezi, aspiratorul a venit cu Urgent Curier, router-ul la fel si cablul cu curierul celor de la Altex.

    Ceea ce voiam sa subliniez este ca nu se folosesc DOAR de curierul lor.
    Digital Performance Specialist - realizez campanii de FB, IG, Google si YouTube Ads.
    Ah, ma mai ocup si cu grafica photo si video. Pentru colaborari ma puteti contacta aici.

  3. #13
    Avatarul lui Rapsodia
    Rapsodia este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    18th March 2013
    Locaţie
    Hungary + Chișinău + Câmpina
    Posturi
    2.718
    Putere Rep
    30

    Implicit

    Citat Postat în original de George Ginghina Vezi Post
    Gresit! De curand mi-am comandat in aceeasi zi 3 lucruri de la Altex: un aspirator, un router si un cablu RJ-45.
    Ei ce sa vezi, aspiratorul a venit cu Urgent Curier, router-ul la fel si cablul cu curierul celor de la Altex.

    Ceea ce voiam sa subliniez este ca nu se folosesc DOAR de curierul lor.
    Asa o fi, dar in cazul meu cele 2 laptopuri erau venite prin curierul lor intern. Iar vrajeala ca nu stim unde-i marfa, e la curier da nu dam de el, in czul meu nu se sustine. Dovada ca dupa ce am sunat de 20 de ori si de cat eori intrebau daca e ok raspunsul lor telefonic ziceam ca NU e OK, ca sa ramana treaba asta imprimata, NU e ok sa zici ca TU Aletex nu dai de Altex sa stii cand soseste marfa. OK, de acord ca sunt probleme, dar cand suni asta za-ti zica: NU putem livra marfa decat peste 2 saptamani, mergi matale in concediu, mergi la fete ... NU sta in casa sa astepti marfa [ nu mai zic cand e deja platita! ]. Asta e buba, ca te mint in fata, restul este evident.
    Ofer servicii Social Media Marketing!. Articole contra cost Oferta generala, ro, fr si ru aici!

  4. #14
    Avatarul lui Prometeu
    Prometeu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    27th October 2007
    Posturi
    1.434
    Putere Rep
    39

    Implicit

    sfatul meu este sa aduni toate mailurile acestea pe care le-ai trimis catre Altex, cu variile solicitari si sa depui o plangere la protectia consumatorului. nu am facut calcule dar sunt destul de sigur ca termenii legali au fost depasiti, asadar vezi ce se intampla; dar este scazut numarul seziarilor la protectia consumatorului raportat la cate probleme sunt cu multe magazine.

  5. #15
    Avatarul lui Marcous
    Marcous este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    13th March 2014
    Posturi
    428
    Putere Rep
    22

    Implicit

    Am facut sesizarea deja, sper sa ia totusi ceva masuri... desi nu am prea mare incredere..

  6. #16
    Avatarul lui George Ginghina
    George Ginghina este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    32
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Bucuresti, Romania
    Vârstă
    31
    Posturi
    823
    Putere Rep
    32

    Implicit

    Citat Postat în original de Marcous Vezi Post
    Am facut sesizarea deja, sper sa ia totusi ceva masuri... desi nu am prea mare incredere..
    Sa stii ca eu de fiecare data cand am apelat la ei au fost deosebit de prompti si chiar s-au ocupat.
    Sper sa fie la fel si in cazul tau!
    Digital Performance Specialist - realizez campanii de FB, IG, Google si YouTube Ads.
    Ah, ma mai ocup si cu grafica photo si video. Pentru colaborari ma puteti contacta aici.

Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 12

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Feriti-va de colaborarea cu Blogatu'
    De Kreator în forumul Comunitatea Seopedia
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 17th July 2018, 22:49
  2. Răspunsuri: 24
    Ultimul Post: 16th October 2016, 01:14
  3. Un bisnitar de care sa va feriti
    De edy12006 în forumul Plagiat
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 16th October 2010, 15:28
  4. Răspunsuri: 13
    Ultimul Post: 27th September 2008, 15:40
  5. Nr.1 in GOOGLE intr-o saptamana ..... FERITI-VA ;)
    De musashi în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 8th January 2007, 20:52

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •