Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 14

Subiect: Aprox. 90% din clientii potentiali ai magazinelor virtuale se lovesc de probleme

  1. #1
    Avatarul lui hl2u
    hl2u este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    15th November 2006
    Vârstă
    46
    Posturi
    469
    Putere Rep
    27


    Implicit Aprox. 90% din clientii potentiali ai magazinelor virtuale se lovesc de probleme

    Almost nine out of ten people who try to buy online run into problems, an annual customer survey has found. The research found that those problems can seriously affect businesses, as 41% of customers would abandon transactions if they came across a problem.

    www[dot]out-law[dot]com//default.aspx?page=9443

  2. #2
    Avatarul lui Mihai Gianu
    Mihai Gianu este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    16th August 2007
    Posturi
    388
    Putere Rep
    0


    Implicit

    hai ma, sunt satul de rapoarte si bullsituri, trebuie sa fi prost ca crezi asa ceva.

  3. #3
    Avatarul lui ibis
    ibis este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    4th September 2006
    Locaţie
    Bugibba
    Vârstă
    41
    Posturi
    215
    Putere Rep
    27


    Implicit

    trecind peste inteligentul raspuns anterior, eu cred ca acesta este adevarul. Incerc, de citva timp sa lansez un magazin online, mai degraba o mica piata..., insa incerc sa ma gindesc la formularele pe care trebuie sa le completeze cumparatorul. Pina acum, testind pe prieteni, am observat ca exact 9 din 10 se incurca, iar 4 din zece imi spun ca s-au plictisit, asa ca sa le arat eu cum sa faca.... de fapt, au fost 5 din 12, ceea ce e chiar mai grav

  4. #4
    Avatarul lui Dever
    Dever este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    28th July 2006
    Locaţie
    UK
    Vârstă
    39
    Posturi
    378
    Putere Rep
    27


    Implicit

    @Mihai Gianu: hai ma ca nu toti sunt destepti ... poate 9 din 10 nu se descurca ca medie generala, asta inseamna ca cei ca mine (developeri) vor avea de lucru in continuare si poate se va pune si mai mult accent pe accesibilitate, "usability" s.a.m.d.
    Dever's Blog - Atentie! dau cu parerea.

  5. #5
    Avatarul lui mamulea
    mamulea este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    19th December 2007
    Locaţie
    Pitesti, Romania
    Vârstă
    41
    Posturi
    235
    Putere Rep
    24


    Implicit

    Intr-adevar, atunci cand completarea formularelor nu este facila, clientul probabil ca o sa plece. Mai sunt insa si alte probleme care ar putea alunga clientii din magazinele online. De exemplu am gasit recent niste site-uri (romanesti) unde trebuia sa am deja un cont pentru a adauga ceva in cosul de cumparaturi. Evident, aceasta strategie m-a facut sa abandonez instant surfingul pe site-ul respectiv. Apoi mai este si problema stocurilor: am constatat ca foarte multe site-uri romanesti nu au produse pe stoc si o buna parte dintre ele chiar uita sa mentioneze acest lucru. Faci o comanda si astepti mult si bine pana este onorata.

  6. #6
    Avatarul lui w!ll
    w!ll este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    9th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.389
    Putere Rep
    29


    Implicit

    Cea mai mare problema pe care am intalnit-o eu pana acum a fost cea cu pretul de pe site, pe site era afisat un pret si dupa ce plasam comanda imi spuneau ca pretul nu este acelasi.

    Problema cu stocurile o s-o intalnim mereu pt. ca asa functioneaza un mag. online, saptamana trecuta stiu ca am intreabat in vreo 10 magazine despre un produs si niciunul nu-l avea pt. ca se epuiizase stocul furnizorului.

  7. #7
    Avatarul lui Manuela
    Manuela este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    9th January 2008
    Posturi
    9
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Din experienta de lucru cu magazinele online care utilizeaza solutiile GECAD ePayment, am observat si noi ca formularele de completat si, mai ales, obligatia de a-ti face cont ca sa poti cumpara sunt cauze importante pentru abandonul cosului de cumparaturi. Solutii exista insa - @Ibis, daca poti si consideri util, lasa un link sa facem si noi un test, poate venim cu idei de imbunatatire

    In general, cat de usor este sa comanzi si sa platesti intr-un magazin online depinde foarte mult de integrarea cu solutia aleasa pentru procesare, ma refer aici la magazinele care accepta si plata online. Datele sunt oricum obligatorii, indiferent de magazinul online (detalii de facturare, livrare etc). Procesul de cumparare online poate fi insa optimizat destul de mult prin modul in care sunt solicitate si setarile platformei de ecommerce folosite.

    1. Obligativitatea contului. Noi recomandam magazinelor online sa elimine acest pas din procesul de comanda. Contul se poate face ulterior, dupa ce se realizeaza comanda si plata, comerciantul primeste de la noi toate datele necesare pentru a face automat contul respectiv. Acordul clientului se poate lua printr-o simpla bifa in formularul de comanda.

    2. Dupa crearea automata a contului insa, formularele care trebuie completate atunci cand cumperi online pot fi foarte mult simplificate. Comerciantul poate alege sa trimita datele de facturare si livrare asociate clientului respectiv si atunci ai deja un pas mai putin, treci direct la plata.

    @w!ll Noi recomandam magazinelor, sa afiseze toate taxele in pagina produsului respectiv sau macar link catre informatiile legate de alte costuri, dar nu se intampla mereu si e mai bine sa verifici si in Termeni si Conditii daca nu cumva exista alte taxe, de exemplu, de transport.

    Manuela Stoica
    GECAD ePayment

  8. #8
    Avatarul lui alecs
    alecs este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    5th February 2007
    Locaţie
    Timisoara
    Vârstă
    33
    Posturi
    490
    Putere Rep
    28


    Implicit

    Este si vina celor care detin magazinele respective. Din moment ce nu exista nici un contact fizic, nu poti sa "zambesti" clientului sau sa il impresionezi cu alte trucuri decat prin site-ul propriu-zis. Tinand cont de asta, situl ar trebui sa fie pe locul 1 ca prioritate: design, functionalitate, accesibilitate, viteza etc...

    Am lucrat la un magazin (site) in trecut si intr-adevar, nivelul detaliilor este cu mult peste cel al altor website-uri. Fiecare formular trebuie simplificat cat mai mult (gasesti si tara dupa IP si o pui direct in formular, completezi alte campuri prin javascript, etc.). Si lista poate continua.

    Daca obligi un potential client sa se inregistreze inainte sa adauge un produs in cos, sau sa completeze din nou un formular intreg pentru ca a gresit un camp atunci nu prea ai ce cauta in online.
    Am lista de directoare românești gratuite și o unealtă pentru căutare de utilizatori în rețelele sociale românești.

  9. #9
    Avatarul lui w!ll
    w!ll este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    9th January 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.389
    Putere Rep
    29


    Implicit

    @Manuela, Cand ma refeream la costuri vroiam sa scot altceva in evidenta si nu diferite taxe scrise cu font de 1px si cu gri pe font alb. Vroiam sa atrag atentia ca unele magazine online te suna iti confirma ca au produsul pe stoc, dar apoi iti spun ca "din cauza cresterii dolarului pretul s-a modificat."

    Putin imi pasa ca scade sau nu dolarul, important e sa ti pretul actualizat pe site si sa nu te faci de cacao pt. 10-50 lei din cauza schimbarii cursului valutar. As putea sa dau si numele magazinelor care practica aceasta "inselatorie", dar consider totusi ca nu este cazul, pt. ca se practica in peste 50% din mag. online existente, de la cele cu un design facut in paint, la cele care au un design mai de doamne ajuta...

    O alta prostie... de ce sa pui camp pentru completarea tarii pentru un mag. online ce are vanzari doar in .ro?
    Ultima modificare făcută de w!ll; 25th September 2008 la 00:25.

  10. #10
    Avatarul lui B3aT
    B3aT este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    29th August 2007
    Locaţie
    Berceni
    Posturi
    185
    Putere Rep
    25


    Implicit

    Citat Postat în original de w!ll Vezi Post
    @Manuela, Cand ma refeream la costuri vroiam sa scot altceva in evidenta si nu diferite taxe scrise cu font de 1px si cu gri pe font alb. Vroiam sa atrag atentia ca unele magazine online te suna iti confirma ca au produsul pe stoc, dar apoi iti spun ca "din cauza cresterii dolarului pretul s-a modificat."

    O alta prostie... de ce sa pui camp pentru completarea tarii pentru un mag. online ce are vanzari doar in .ro?
    Asta se intampla din cauza adaosului f mic practicat, ii doare fiecare leu, asta datorita liderilor (liderului) de piata ...fiind alta discutie.
    Nu este normal sa se intample asta, avand pretul pe site nu trebuie modificat .cel putin nu in plus.

    Faza cu formularele a devenit deja stresanta pentru multi cumparatori, eu practic solutia cea mai rapida, un singur formular = comanda, fara cont, 5 pagini, apoi activeaza contul, apoi da comanda..

    Desigur depinde si ce, cat si cui ii vinzi.
    Multi au inceput sa prefere telefonul, sar peste multe campuri de completat (prea multe), afla si stocul real si termina mai repede.


    later
    am gasit un post interesant
    http://forum.computergames.ro/38689690-post423.html
    Ultima modificare făcută de B3aT; 27th September 2008 la 19:25.
    public site HiPower = new distributie acumulatori camere digitale;

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Lista Magazinelor Romaneşti Cu Plata prin paypal
    De SorelMihai în forumul PayPal
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 21st October 2011, 19:53
  2. vand linkuri pe aprox 10 siteuri
    De marius_wiz în forumul Link-uri/Bannere
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 28th August 2009, 17:25
  3. baddog.ro face SPAM pentru clientii lor
    De netx în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 21st July 2008, 15:47
  4. Aspectul comercial al magazinelor online
    De Razvan Pop în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 71
    Ultimul Post: 14th April 2006, 18:37
  5. Cum Tratati Cu Clientii?
    De Iskander în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 17th February 2006, 15:13

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •