Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: rate de conversie pe vizitatorii veniti prin reclama platita

  1. #1
    Avatarul lui MarianD
    MarianD este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    4th August 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    19
    Putere Rep
    0


    Implicit rate de conversie pe vizitatorii veniti prin reclama platita

    Pentru cei care cumpara reclama on-line. A incercat cineva o comparatie a ratelor de conversie defalcate pe vizitatori veniti prin reclama platita si restul vizitatorilor? Sunt diferente semnificative?

    mersi.

  2. #2
    Avatarul lui seraphim
    seraphim este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    21st June 2006
    Locaţie
    Suceava
    Vârstă
    38
    Posturi
    62
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Mihai Dragan a scris un articol interesant pe tema asta.
    Hi there, I'm Seraphim and I am creative designer

  3. #3
    Avatarul lui Marius Ciocan
    Marius Ciocan este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    6th September 2005
    Locaţie
    Melbourne
    Vârstă
    49
    Posturi
    408
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Citat Postat în original de seraphim Vezi Post
    Mihai Dragan a scris un articol interesant pe tema asta.
    Nu cred ca la asta se refera Dragan.

    Revenind al subiect...da. Eu imi supravhghez atent ratele de conversie.

    Daca asteptai un raspuns de genul "da, sunt diferente semnificative", ai dreptate.

    Ce intelegi prin reclama platita? Banner? AdWords? Advertorial?

    Indiferent, ca userul venit a x-a oara in site decis sa cumpere sau ca cel adus de Google pe cale naturala nu-i nimic mai bun.
    Interesat in linkuri quality din siteuri in engleza cat si in acces in PBN.uri non publice. Please PM.

  4. #4
    Avatarul lui MarianD
    MarianD este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    4th August 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    19
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Ciocan Vezi Post
    Ce intelegi prin reclama platita? Banner? AdWords? Advertorial?
    Ma preocupa in prezent eficacitatea AdWords.

    Mai intai ma gindesc sa-l folosesc ca pe un factor in definirea "imaginii" viitorului magazin online prin sugerarea unor legaturi intre anumite keywordsuri si mesajele publicitare plasate de mine pe acele keywordsuri.

    Dar vreau sa incerc si sa ating o rata cit mai mare de conversie prin plasarea unui al doilea set de ad-mesaje doar pentru cautari cu mai multi termeni, dar specifice, de exemplu, nu "vin" ci "magazin vinuri pentru desert" etc. De fapt ce te sfatuieste si Google. Mesaje cu potential mare la CTR. Dar ar fi incurajator sa stiu ca dincolo de istetimea mesajului am deja de partea mea si o cantitate de intentie de a cumpara a celui care da click pe un mesaj publicitar al unui magazin... Sau daca ar fi sa ma amuz, ma gindesc ca as putea scrie in mesaj precum multi vinzatori de pe okazii.ro: "Nu dati click decit daca sunteti hotarati sa cumparati. Asta e o reclama platita la click".

    sper ca nu am fost foarte confuz... am chiulit de la niste nopti de somn.

  5. #5
    Avatarul lui Marius Ciocan
    Marius Ciocan este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    6th September 2005
    Locaţie
    Melbourne
    Vârstă
    49
    Posturi
    408
    Putere Rep
    37


    Implicit

    DPDV al converisiei AdWords este mai eficace decat banner advertising dar mai slab decat rezultatele naturale optinute dupa un efort SEO.
    Interesat in linkuri quality din siteuri in engleza cat si in acces in PBN.uri non publice. Please PM.

  6. #6
    Avatarul lui MarianD
    MarianD este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    4th August 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    19
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Ciocan Vezi Post
    DPDV al converisiei AdWords e mai slab decat rezultatele naturale optinute dupa un efort SEO.
    Desigur, o optimizare care sa te pozitioneze in primele rezultate returnate e preferabila din anumite puncte de vedere ocuparii locului cu pricina prin plata.

    Teoretic, CTR-ul pe linkul returnat in mod "natural" de motorul de cautare ar trebui sa fie mai mare decit cel al ad-ului plasat in aceeasi pagina. Si asta atit din cauza "orbirii fata de reclame" cit si a unei oarecare protectii pe care ne-am format-o in a vedea ceva "fortat" in spatele unei reclame, a fi suspiciosi ca o reclama este semi-sincera in mesaj.

    Insa sunt oarecum surprins ca tu spui ca si rata de conversie este mai buna pe vizitatorii veniti in mod "natural" din motor. Si asta pentru ca aici discutam totusi de magazine on-line. Ma gindesc ca o prezenta importanta prin reclama ii asigura magazinului cu pricina o prezumtie de seriozitate, de stabilitate, pe principiul "daca isi permit sa faca reclama inseamna ca sunt totusi un magazin puternic". De exemplu, aproape singura situatie in care ma uit la reclamele servite de google este exact aceea in care caut sa cumpar ceva. Presupun automat ca magazinle acelea sunt mai mari, cu o oferta mai bogata , mai probabil sa gasesc acolo produsul de care am nevoie.

    In al doilea rind e dificil sa faci SEO pentru toate situatiile. Cu atit mai mult cu cit raspunsul motoarelor la SEO-ul tau vine cu intarziere. Imi aduc aminte ca ai fost chiar ironizat de vreo 2 ori prin luna septembrie-octombrie cind ai lansat concursul cu produse de iarna. Si mie mi s-a parut ciudat. Abia mesajul tau de acum m-a facut sa inteleg de ce ai facut-o. Decembrie e o luna al naibi de buna pentru vinzari si tu ai vrut sa ajungi la timp sus in motoare cu optimizarea de Craciun. Dar asta te-a fortat sa-ti transformi magazinul prea din timp. Si hai ca oferta de iarna mai e cum mai e pentru ca totusi iarna e lunga. Dar cum ar fi sa-ti pui pe prima pagina mesajul de Martisor in ianuarie?

    Dar deja cred ca am deviat discutia catre alt subiect.

  7. #7
    Avatarul lui Marius Ciocan
    Marius Ciocan este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    6th September 2005
    Locaţie
    Melbourne
    Vârstă
    49
    Posturi
    408
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Iti mai fac o confesiune: la noi AdWords nu functioneaza. Suntem cu un ROI de -32%. Adica avem vanzari ce vin din AdWords mai mici cu 30 de procente decat suma pe care o bagam.

    Aco o sa te intrebi probabil de ce mai folosim AdWords.. si unii din colegii mei se intreaba...
    Interesat in linkuri quality din siteuri in engleza cat si in acces in PBN.uri non publice. Please PM.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Reclama prin sms
    De Addsite în forumul Link-uri/Bannere
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 1st July 2009, 13:19
  2. Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 10th January 2009, 20:55
  3. reclama platita si de la textad.traficdublu
    De lixor în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 44
    Ultimul Post: 1st January 2009, 12:17
  4. extragere bani veniti prin PayPal ....
    De clon în forumul PayPal
    Răspunsuri: 15
    Ultimul Post: 26th May 2008, 14:56
  5. Promovare gratuita prin www.reclama.eu?
    De c_n_m în forumul Link-uri/Bannere
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 5th May 2008, 22:23

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •