Vezi Rezultate Sondaj: Ati utiliza astfel de servicii?

Alegători
11. Nu puteţi vota în acest sondaj
  • Da

    6 54,55%
  • Nu

    1 9,09%
  • Nu stiu

    4 36,36%
Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 14

Subiect: Servicii de Business Growth - ati folosi?

  1. #1
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit Servicii de Business Growth - ati folosi?

    Doresc sa aflu daca intre membrii comunitatii ar exista afaceristi interesati de servicii de crestere a afacerilor. Si descriu mai jos despre ce este vorba.

    Nota: Rostul acestei postari nu este de a cauta acum clienti (pentru asta as posta poate, in zona servicii oferite) ci de a afla daca exista o cerere pentru asa ceva in Romania.

    Este un tip mai aparte de business consulting, pentru care cea mai buna denumire ar fi Business Growth. Se adreseaza companiilor mici si mijlocii.

    Pe scurt, serviciul aduce bani celor care il folosesc. Multi. Si, in multe cazuri, economii de timp si disparitia durerilor de cap (nu pe baza de nurofen).

    Serviciul despre care vorbesc este in pregatire deja si va fi lansat la Londra de la 1 Aprilie si ulterior in alte tari (Franta, Belgia, Italia). In aceste tari, exista o cerere imensa in domeniu.
    Intrebarea pe care mi-o pun insa, este cat de atractiv (si solicitat) ar fi un astfel de serviciu, pentru firmele romanesti.

    Pe scurt, ce servicii se ofera:

    - servicii de efficient marketing, online si offline
    - servicii de analiza si optimizare a costurilor
    - servicii de analiza si optimizare a procesului de productie
    - servicii de analiza si optimizare workflow si document management
    - marci inregistrate si branding
    - consultanta si management pe e-commerce
    - consultanta si management pe software si implementare sisteme
    - training si consultanta pe risk management
    - training pe resurse umane, leadership organizational
    - servicii aditionale IT (zona web, securitate, tech support etc)

    Practic o lista intreaga de servicii diferite, al carei scop final este unul singur: Sa aduca clientului o gramada de bani si cresterea ultrarapida pe nisa lui.

    Serviciile vin la preturi absolut decente, care sunt acoperite inzecit sau insutit din profiturile suplimentare generate; nicidecum in zona zecilor de mii de euro care se platesc de obicei in consulting. Se ofera 100% money back guarantee, cu rezultate din prima luna. Practic, nu se plateste decat pe eficienta dovedita.

    Un alt aspect cheie este simplitatea. Majoritatea imbunatatirilor aduse companiilor client sunt la costuri minime sau de cele mai multe ori, zero, cu implementare usoara si rapida.

    Astept pareri, si eventuale intrebari daca ceva nu e suficient de clar prezentat. Si bineinteles, daca exista interes sau nu. Multumesc!

  2. #2
    Avatarul lui AntonioTony
    AntonioTony este conectat acum Membru SeoPedia
    Reputatie:
    62
    Data înscrierii
    9th February 2011
    Locaţie
    Brasov
    Vârstă
    42
    Posturi
    1.084
    Putere Rep
    62


    Implicit

    Citat Postat în original de emm Vezi Post
    Practic o lista intreaga de servicii diferite
    Ce spui tu acolo suna bine, dar ma indoiesc de faptul ca astfel de servicii si le-ar putea permite firmele mici .. si pe langa asta, sunt multe aspecte care trebuie luate in considerare:
    - ce afacere are clientul?
    - ce buget are?
    - ce asteptari are?
    - cat timp acorzi fiecarui client in parte?
    - la serviciile de consultanta faci o conferinta cu toti clientii? Sau oferi consultanta fiecarui client in parte?

    Daca cel care vine pe piata cu asa ceva poate garanta ca scoatem profit pe langa banii investiti in serviciile lui, eu as apela fara indoiala, probabil si multi altii pe langa .. dar e greu cu garantiile astea.. de aceea am votat "nu stiu".
    Ma gasiti pe www.SeoPower.ro.

  3. #3
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Citat Postat în original de AntonioTony Vezi Post
    Ce spui tu acolo suna bine, dar ma indoiesc de faptul ca astfel de servicii si le-ar putea permite firmele mici .. si pe langa asta, sunt multe aspecte care trebuie luate in considerare:
    - ce afacere are clientul?
    - ce buget are?
    - ce asteptari are?
    - cat timp acorzi fiecarui client in parte?
    - la serviciile de consultanta faci o conferinta cu toti clientii? Sau oferi consultanta fiecarui client in parte?

    Daca cel care vine pe piata cu asa ceva poate garanta ca scoatem profit pe langa banii investiti in serviciile lui, eu as apela fara indoiala, probabil si multi altii pe langa .. dar e greu cu garantiile astea.. de aceea am votat "nu stiu".
    Ok, sa le luam pe rand:

    - Ce afacere are clientul - In primul rand, inainte de a incepe, exista un formular preliminar de cunoastere a business-ului. Formularul este extrem de bine facut, in sensul ca doar si completand acel formular, clientul isi da seama de unele lucruri pe care le-a scapat din vedere, si doar acel lucru poate insemna o crestere semnificativa pentru afacerea lui - inainte de a achizitiona ceva. Din acest motiv, clientul primeste o copie a acelui formular, pe care sa o pastreze.

    Metodele sunt aplicabile pentru o gama larga de business-uri. Practic pentru orice tip de afacere exista solutii. Da, si pentru firmele foarte mici. Dau doar un exemplu ipotetic, o firma mica mica, cu 800 sau 1000 de euro profit lunar (adica echivalentul unui salariu) poate obtine usor intre 2000 sau 4-5000 de euro profit lunar, cumparand doar un package de 250 de euro. Adica un ROI de 500-2000%.

    Dealtfel, ideea este tocmai sa ajuti clientul sa castige... nu sa-l impovarezi cu costuri nerealiste (asa nu faci niciun business, inseamna faliment in scurt timp).

    - Ce buget are - exista packages pentru aproape orice buget. Ulterior, in momentul in care realizeaza eficacitatea, clientul poate accesa un package mai mare, pentru o crestere si mai mare - pe care deja si-o finanteaza lejer din profit.

    - Ce asteptari are - depinde de fiecare client.

    Spre exemplu: Ai asteptari mici? Nicio problema... easy cheesy... Vrei sa domini pe nisa ta? Atunci esti clientul nostru preferat - ne plac oamenii ambitiosi. Vii cu acea asteptare, si o punem in lucru. Si da, se realizeaza. Nu esti multumit de rezultate? 100% refund pentru fiecare leu platit.

    In treacat fie spus, ultima mea grija ar fi ca un client sa se razgandeasca... ar trebui sa fie nebun. Doar ii poti trimite cifrele pe mail... si se convinge singur.

    Dar o sa dau doar doua exemple testate deja:

    Un element de marketing numit A, care consta intr-o modificare inteligenta legata de site, pentru o afacere cu prezenta online (se face intr-o dupa-amiaza), a produs o crestere medie verificata intre 30-60 % a vanzarilor incepand de a doua zi, fara niciun cost suplimentar. Asta poate insemna o crestere, spre exemplu, intre +50% - +500% a profitului, functie de marja de profit curenta.

    Un element B, legat de o schema inteligenta de cost reduction, a produs in ultima implementare o crestere de 800% a profitului, dupa doua luni de la aplicare, si genereaza sute de mii de euro profit suplimentar anual pentru acea companie. Nu glumesc, e vorba de 800% adica de 16 ori. In doar 2 luni. Practic marja de profit a crescut de la 5% la 40% pentru acel business.

    Sunt doar 2 exemple. Repet, nu e vorba de povesti; e genul de serviciu care va merge si din gura in gura chiar si fara niciun fel de alta reclama. Am putea merge si pe cost zero initial; trial si platesti doar dupa 30 de zile, daca esti convins (castigat) deja. Dar motivul pentru care nu se face asta e unul psihologic, oamenii tind sa aloce valoare doar lucrurilor pentru care au platit deja ceva.

    - Cat timp se acorda fiecarui client: Fiecare client este tratat individual, personalizat, si are acces la propriul account manager, oricand doreste. Periodic se fac meeting-uri pentru evaluarea progresului. Cei care achizitioneaza pachete mai mari, au acces la mai multe tipuri de specialisti pe diverse verticale, cu care pot colabora direct, functie de ce ii intereseaza mai mult. La nevoie se fac si deplasari la sediul clientului si training cu echipele de vanzari, marketing, middle management etc., functie de caz.


    Periodic vom face si training-uri de grup cu clientii inscrisi, care sunt importante pentru ca persoanele din grup pot sa discute intre ele si sa faca sharing la rezultate, si chiar o sesiune foarte utila de networking.

    Proiectul este killer - pentru ca are risc zero pentru client; se bazeaza pe rezultate si pe zeci de ani de experienta in business, informatii adunate din nenumarate surse, iar informatiile sunt oferite de o echipa intreaga de consultanti pe diverse linii. In plus eficienta poate fi demonstrata din start. Dealtfel, daca nu esti in stare sa demonstrezi asta, clientul nu se va inscrie. Nimeni nu da bani pe vorbe.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    L.E. - Si o nota legata de imagine: Serviciile vor fi oferite de un grup european, multinational, nu de vreo minuscula firma locala. E genul de proiect care poate produce o unda de soc, de crestere in business.

  4. #4
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    1. Firma este in? Ro sau Uk? - Din ce inteleg e in UK, si din Uk tu vrei sa oferi servicii in RO? Daca e in Ro, clienti existenti aveti? De cat timp? Rezultate/servicii?
    2. Firma nu are portofoliu, deci nici reputatie. - Pt asta votez "nu stiu", mai astept sa vad parerea (experienta) altora.
    3. Serviciile cum sunt garantate? - Banii inapoi daca? 1 luna dureaza numai analiza + stabilirea strategiei + teste.
    4. Serviciile sunt oferite remote sau la biroul clientului?
    5. Cati angajati sunt? Toate serviciile, dupa mine, implica face2face, si prezenta pt 1-2 sapt la sediul clientului.
    6.

    Totul e ok, dupa mine, dar tu ai postat pe sistemul "is to good to be true", asa ca zic pas pt o perioada. Dar nu ma deranjeaza serviciile cu plata la rezultate!
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  5. #5
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Citat Postat în original de Tom Vezi Post
    ... Dar nu ma deranjeaza serviciile cu plata la rezultate!
    Uite asa mai vii de-acasa. Ce poate fi mai palpabil, decat banii bagati deja in buzunar. Conteaza restul?

    Cred ca un raspuns se contureaza deja - vor fi oameni interesati, cu conditia existentei unor dovezi palpabile. Vor fi.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Din punctul meu de vedere am primit deja raspunsul. Si raspunsul ar fi, bineinteles ca exista interes, cu conditia sa existe dovezi palpabile. Eventual, topicul se poate inchide de un admin (exceptand cazul in care va considera ca trebuie sa ramana deschis).

    Iar oferirea de dovezi palpabile, e o chestiune foarte simpla. O solutie imediata poate fi, primii clienti vor beneficia de trial (platesti doar la sfarsit, daca esti multumit). Nu e nicio problema cu asta, stim cu certitudine ca nu va fi probabil niciun client care sa renunte la un serviciu valoros. Ulterior vor exista si suficiente referinte solide.

    In final, vin cu cateva precizari privind lucruri care poate par neclare acum:
    - Serviciul nu este activ inca. Va fi lansat in UK in aproximativ o luna sau doua, dupa care va fi disponibil si in RO, probabil mai spre vara. In UK avem deja 2-3 clienti care doresc sa apeleze la serviciu, vom vedea cum decurge.
    Ulterior va fi oferit si in alte tari din UE (tot in acest an), primele tari candidate fiind Franta, Belgia si Italia. Nu exista inca un timeframe clar, dar in principiu ar trebui sa fie activ in 2 din aceste tari pana la sfarsitul anului curent.
    - Repet, nu cautam niciun client pe forum. Mai ales in stadiul asta, e nevoie de lucruri palpabile inainte e a vinde ceva(iar sectiunea de vanzari/servicii e alta pe forum). E doar un mic market test. Doar am dorit sa apelez la membrii forumului pentru a vedea perceptia asupra unei astfel de prezentari. Si multumesc si apreciez faptul ca mi s-a raspuns (inclusiv pentru critici). Nu trebuie sa credeti nimic deocamdata; discutam de un concept pe punct de a fi aplicat, nicidecum de ceva dovedit deja. Discutia este si ea parte din aranjarea corecta a conceptului pentru marketing. Veti putea crede si evalua integral, cand vor fi oferite dovezile.
    - Ca si o lamurire punctuala, nu e vorba despre vreo schema de gen mlm, sau bani pe net, sau alta mizerie de acest gen, cum s-ar putea crede la prima vedere. Ci de servicii standard, first-class pot spune, de business consulting, cu o tusa aparte - orientate pe simplitate si maximum de eficienta. Sunt servicii prin care se implementeaza idei geniale, extrem de simple, testate pe plan mondial si pe care le aplica inclusiv marile corporatii. (Nota: ca majoritatea lucrurilor de pe lumea asta, incepand de la descoperirea rotii pana la SEO, ideile nu sunt inventate de noi, ci de altii cu capul foarte, foarte mare, sau cu o sclipire de geniu).
    Multe din idei vin impreuna cu documentatie relevanta, sunt adresate pe larg in carti de business si marketing, scrise de autori de renume. Noi doar atingem cu degetul punctul dureros - si aratam ce ar fi cel mai bine de aplicat. Identificarea metodelor potrivite pentru fiecare client este cheia.

    Inca o data, multumesc pentru raspunsuri. Cand serviciul va fi gata de market, voi posta un alt thread in sectiunea servicii, in cazul ca vor fi oameni interesati. Dar asta va fi peste cateva luni.

  6. #6
    Avatarul lui Nic
    Nic
    Nic este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    51
    Data înscrierii
    14th May 2007
    Posturi
    987
    Putere Rep
    51


    Implicit

    Din punctul meu de vedere, as apela la servicii de consultanta numai daca firma respectiva are expertiza si "dovezi palpabile" in domeniul meu de activitate. Nu ma intereseaza daca au reusit anterior sa dubleze profitul unei firme de avocatura daca eu dezvolt aplicatii iPhone ( exemplu). Poate la firme mai maricele, cu 30-40 de angajati sunt o multime de deficiente in procesul de productie si marketing care pot fi fixate de o firma de business consulting generala, insa la firme mici nu prea vad ce valoare poate aduce o firma care nu are experienta in domeniul respectiv de activitate.

  7. #7
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    100
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    100


    Implicit

    Exista o piata pentru asa ceva, exista firme care presteaza astfel de afaceri in RO
    Eu unul as apela daca mi-ai garanta rezultate, plata pe rezultate
    Rezultate inseamna sa am o crestere a profitului cu suma cel putin dubla sumei platite tie si restul costurilor generate de schimbarile pe care mi le recomanzi sa le fac (inclusiv costurile cu angajatul care va sta sa discute mereu cu tine)
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  8. #8
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Citat Postat în original de lovelife Vezi Post
    Exista o piata pentru asa ceva, exista firme care presteaza astfel de afaceri in RO
    Eu unul as apela daca mi-ai garanta rezultate, plata pe rezultate
    Rezultate inseamna sa am o crestere a profitului cu suma cel putin dubla sumei platite tie si restul costurilor generate de schimbarile pe care mi le recomanzi sa le fac (inclusiv costurile cu angajatul care va sta sa discute mereu cu tine)
    Suna logic, trebuie sa fie o crestere reala a profitului inclusiv costurile de implementare - altfel nu ar avea sens.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Citat Postat în original de Nic Vezi Post
    Din punctul meu de vedere, as apela la servicii de consultanta numai daca firma respectiva are expertiza si "dovezi palpabile" in domeniul meu de activitate. Nu ma intereseaza daca au reusit anterior sa dubleze profitul unei firme de avocatura daca eu dezvolt aplicatii iPhone ( exemplu). Poate la firme mai maricele, cu 30-40 de angajati sunt o multime de deficiente in procesul de productie si marketing care pot fi fixate de o firma de business consulting generala, insa la firme mici nu prea vad ce valoare poate aduce o firma care nu are experienta in domeniul respectiv de activitate.
    De ce?

    Nu esti de loc un unicat cu aceasta afirmatie. Sunt multi afaceristi care pleaca de la premiza asta ("afacerea mea e diferita.").

    Ceea ce nu stii tu este ca majoritatea celor care fac consulting pe acest domeniu se lovesc mereu de fraza "afacerea mea e diferita", si uneori trebuie sa duci o lupta cu clientul pentru a-si schimba aceasta mentalitate. Fiecare carte, material, training pe domeniu, mentioneaza acest mit.

    AFACEREA TA NU E DIFERITA. Regulile afacerilor sunt aceleasi, indiferent de marime sau domeniul de activitate.

    Leadership Myth – My Business Is Different | N2Growth Blog

  9. #9
    Avatarul lui Nic
    Nic
    Nic este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    51
    Data înscrierii
    14th May 2007
    Posturi
    987
    Putere Rep
    51


    Implicit

    Citat Postat în original de emm Vezi Post



    De ce?

    Nu esti de loc un unicat cu aceasta afirmatie. Sunt multi afaceristi care pleaca de la premiza asta ("afacerea mea e diferita.").

    Ceea ce nu stii tu este ca majoritatea celor care fac consulting pe acest domeniu se lovesc mereu de fraza "afacerea mea e diferita", si uneori trebuie sa duci o lupta cu clientul pentru a-si schimba aceasta mentalitate. Fiecare carte, material, training pe domeniu, mentioneaza acest mit.

    AFACEREA TA NU E DIFERITA. Regulile afacerilor sunt aceleasi, indiferent de marime sau domeniul de activitate.
    Eu sunt oarecum de acord ca regulile de baza ale afacerilor sunt aceleasi, dar tocmai pentru ca am fost implicat in mai multe afaceri in domenii relativ diferite consider ca stapanesc destul de bine regulile de baza ale unei afaceri, si as plati doar pe cineva care are expertiza mult mai mare ca mine in domeniul meu de activitate. Daca cineva e antreprenor si nu stapaneste regulile de baza ale unei afaceri, ar fi recomandat sa le invete, nu sa plateasca o firma de consultanta pentru asta.

    Din experienta mea, sunt foarte putini oameni capabili sa lanseze afaceri de success in domenii de activitate diferite ca sa cred in conceptul de om de business bun la toate, si oamenii aia nu stau sa vanda pachete la 250 de euro.

    Nu vreau sa intru in polemica cu tine, asta e doar opinia mea subiectiva si foarte probabil sa fie total eronata. Afirmatia mea era raspunsul la intrebarea ta, daca ati folosi servicii de business growth, nu ma simt deloc "un unicat cu aceasta afirmatie", nu consider ca afacerea mea e diferita , si nici nu ma intereseaza ca firmele de consultanta trebuie sa duca o lupta pentru a schimba mentalitatea clientului (desi daca e o problema cu care se confrunta majoritatea celor care fac consulting pe acest domeniu, m-as fi asteptat pana acum sa se fi gasit un argument mai convingator decat afacerea ta nu e diferita scris in caps lock si un link catre un articol mediocru).

  10. #10
    Avatarul lui emm
    emm
    emm este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    56
    Data înscrierii
    11th November 2006
    Posturi
    829
    Putere Rep
    56


    Implicit

    Citat Postat în original de Nic Vezi Post
    Eu sunt oarecum de acord ca regulile de baza ale afacerilor sunt aceleasi, dar tocmai pentru ca am fost implicat in mai multe afaceri in domenii relativ diferite consider ca stapanesc destul de bine regulile de baza ale unei afaceri, si as plati doar pe cineva care are expertiza mult mai mare ca mine in domeniul meu de activitate. Daca cineva e antreprenor si nu stapaneste regulile de baza ale unei afaceri, ar fi recomandat sa le invete, nu sa plateasca o firma de consultanta pentru asta.

    Din experienta mea, sunt foarte putini oameni capabili sa lanseze afaceri de success in domenii de activitate diferite ca sa cred in conceptul de om de business bun la toate, si oamenii aia nu stau sa vanda pachete la 250 de euro.

    Nu vreau sa intru in polemica cu tine, asta e doar opinia mea subiectiva si foarte probabil sa fie total eronata. Afirmatia mea era raspunsul la intrebarea ta, daca ati folosi servicii de business growth, nu ma simt deloc "un unicat cu aceasta afirmatie", nu consider ca afacerea mea e diferita , si nici nu ma intereseaza ca firmele de consultanta trebuie sa duca o lupta pentru a schimba mentalitatea clientului (desi daca e o problema cu care se confrunta majoritatea celor care fac consulting pe acest domeniu, m-as fi asteptat pana acum sa se fi gasit un argument mai convingator decat afacerea ta nu e diferita scris in caps lock si un link catre un articol mediocru).
    Salut Nic,

    Stai linistit, nu e nicio polemica, sau cel putin eu unul nu am de ce sa intru in una.
    Iti raspund, desi consider ca am raspuns mult mai devreme, pentru ca de fapt discutam de acelasi detaliu.

    Este normal sa exprimi indoieli - daca le ai; chestia asta e parte din proces, cum spuneam, e de mare ajutor pentru ca se pot anticipa unele probleme de mai tarziu. Si nu intentionam sa conving pe nimeni acum. Nu suntem la o faza de sales, nu e o postare de sales. Am cerut ajutor pentru a vedea daca exista potential.

    Scuze pentru caps, poate trebuia sa subliniez in loc de caps.

    Si punctual:

    Citat Postat în original de Nic Vezi Post
    Eu sunt oarecum de acord ca regulile de baza ale afacerilor sunt aceleasi, dar tocmai pentru ca am fost implicat in mai multe afaceri in domenii relativ diferite consider ca stapanesc destul de bine regulile de baza ale unei afaceri, si as plati doar pe cineva care are expertiza mult mai mare ca mine in domeniul meu de activitate. Daca cineva e antreprenor si nu stapaneste regulile de baza ale unei afaceri, ar fi recomandat sa le invete, nu sa plateasca o firma de consultanta pentru asta.
    Fiecare antreprenor ar trebui sa invete permanent. Perfect adevarat ce spui aici.

    Si totusi, si antreprenorii sunt oameni. Le scapa multe lucruri. Sau nu au suficient timp, fiind ocupati cu procesul de productie. O pereche externa de ochi si creier, va genera idei pe care probabil niciodata nu le va avea antreprenorul sau echipa lui.

    Fiecare astfel de idee poate insemna o crestere imensa pentru afacere. Iar consultantii sunt in "forma" pe domeniu, au la mana un arsenal serios de tools pentru a creste afacerea, verificate deja.

    Niciun antreprenor sau om sau nici macar firma, nu va putea stapani vreodata intreg arsenalul potential de marketing sau optimizare a afacerilor pe care o firma il poate folosi. Pentru ca exista un potential nelimitat de idei pe care le poti avea.

    Citat Postat în original de Nic Vezi Post
    Din experienta mea, sunt foarte putini oameni capabili sa lanseze afaceri de success in domenii de activitate diferite ca sa cred in conceptul de om de business bun la toate, si oamenii aia nu stau sa vanda pachete la 250 de euro.
    Ah, aici incerci sa ma evaluezi pe mine personal. Si incerci sa evaluezi si conceptul.

    Da, exista pachete de 250 de euro, asa cum vor exista si pachete cu mai multe zerouri pe luna. Depinde de afacere, de dimensiunea clientului, de numarul de specialisti implicati, de cat de mari sunt cerintele/asteptarile... si de profitul suplimentar realizat, care plateste clientul si implicit consultantul.
    Nu poti sti cati bani produce afacerea, si cum e gandit procesul. Dealtfel, eu zic sa mai faci research. Din consultanta se fac sume enorme de bani. Si daca prinzi clienti corporate.... ehe, se schimba problema. Oricum genul asta de afaceri se fac segmentat pe categorii de clienti.


    Faci o evaluare subiectiva intr-adevar. Dar e ok; pentru ca avem nevoie sa facem fiecare propria evaluare, nu sa inghitim ca pelicanul orice informatie servita.

    Referitor la mine personal... nici nu incerc sa fiu convingator vreodata. Cel putin, nu aici. Ti-as spune doar, there's more than meets the eye here. Nu subestima oamenii,si nu ma refer la mine in mod special.

    Si nu incercam sa fac un sales pitch here - si nici macar sa scriu o scrisoare de vanzari, compelling & professional; doar am pus o intrebare, incerc sa aflu daca exista un potential.

    Revenind la punctul esential: E doar ceea ce am scris mai devreme. E vorba de dovezi.
    Prin urmare clientul is va pune urmatoarele intrebari:
    - este acest business real? pot avea incredere? referinte?
    - este dovedit ca au avut rezultate demne de remarcat in alte cazuri?
    - ma poate ajuta si pe mine? (poate nu, pentru ca businessul meu e mai mic/mai mare/diferit).

    Sunt intrebari firesti. Vor fi adresate in proces. Ideea este ca daca nu le adresezi, castigarea clientului cade din start.

    Vezi, din punctul meu de vedere, raspunsul e primit deja.... Insa imi fac datoria sa iti raspund, pentru ca ai niste intrebari legat de credibilitate. Care insa, vin mult, mult prea devreme, pentru ca nu am ajuns la momentul in care va trebui dovedit ceva.

    Ia-o ca pe o discutie teoretica momentan. Oricum, multumesc pentru indoieli.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Numai ca vezi, Nic, tocmai ai deschis cutia Pandorei, fara sa stii... Sau doar ai ajutat la ridicarea capacului...

    Ieri stateam pe Heathrow, asteptand ca de obicei sa se anunte, ca de obicei, in ultimul moment gate-ul pentru Tarom. Si atunci, puf, a picat urmatoarea idee... bulversanta, radicala, cu iz neplacut, dar din pacate reala, si anume:

    Ca daca voi folosi toata aceasta bogatie de cunostinte, voi scoate mult mai multi bani in mod direct, ruland propriile afaceri, decat din consultanta.

    Si in ultimele (aproape) 24 de ore, si la ora asta, inca ma lupt cu ideea, incerc sa o resping, din pura dorinta de a implementa conceptul, de a ajuta romanii, firmele romanesti - si ma refer aici la Romania, pentru ca ma doare in cot de strainezi. Pentru ca vezi tu, Nic, avem datoria de a face ceva pentru tara asta. De a da ceva inapoi, de a da ceva celorlalti. De a pune umarul la imbunatatirea conditiilor din aceasta tara amarata, pe care eu personal o iubesc. (Si sigur ca e ok sa castigi si niste bani in proces, e o munca pe care o faci, atata vreme cat ceea ce castigi e rezonabil si clientul are profit substantial mai ridicat decat ce iti plateste tie).

    Dar ideea pare sa castige. Si daca va castiga, tot acest post devine 100% irelevant, o discutie sterila despre ceva ce, in final, poate nu va fi implementat (cel putin nu in RO), si daca va fi implementat, probabil se va adresa doar unor clienti foarte mari, corporate, pe zone si la niveluri pe care oricum n-are rost sa te bagi direct.

    Dar exista o usurare totusi, pentru mine. Sunt si alte moduri de a ajuta Romania si de a contribui la dezvoltarea afacerilor in RO. Si pot fi facute si in mod gratuit. Fara sa vrei, ma ajuti sa pun pe picioare, poate un concept mult mai frumos.

    Vezi, de asta multumesc eu pentru indoieli.

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Ce plugin pot folosi?
    De Florin M în forumul WordPress
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 18th January 2015, 10:14
  2. sitepoint.ro - se poate folosi domeniul?
    De daniweb în forumul Plagiat
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 29th May 2011, 15:12
  3. Ce alte metode de promovare putem folosi?
    De opeth în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 9th October 2007, 14:39
  4. Se poate folosi RSS pentru optimizare ?
    De evolution în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 9th January 2007, 20:54
  5. Ce alte metode de promovare putem folosi?
    De Razvan Pop în forumul Metode de promovare, Analiza trafic.
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 18th April 2005, 17:49

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •