Activez pe diverse forumuri nationale/internationale sub diverse statuturi , vip/donator etc... ( doar cumpar , intodeauna cumpar )
Am ajuns in comunitatea seopedia dintr-o intamplare cu Grupul Junimea ... era o problema la momentul respetiv cu un utilizator de aici in fine.. ( utilizator ghici ce? activeaza inca aici) nepotismul asta )
Mi-a dus aminte de acest forum pentru ca stiam ca el reprezinta calitate... ca orice utilizator am facut cont... Am citit regulile....
Experienta mea cu seopedia
Pozitiva:
- Cativa membrii de bun augur ce colaborez inca
- Advertoriale de calitate
- Schimb de infomaii extrem de pozitiva
NEGATIVA
- Batjocorit , umilt , fara a ma cunoase fara lucra cu cineva deja eram misto-ul tuturor ... o forma de ostilitate ... nu stiu demna de 15 ani cred...
Am spus ok... sunt amator si am incercat sa vad cine tot aduce jignirii , nimic notabil clar nimic doar ceva blog-uri ceva domenii supraevaluate ... si muncitori de acasa ce viseaza a face banii in online... si unul dintre ei muncitor fustrat si extrem de coleric ( drept dovada si-a tot schimbat locul de munca extrem de des ) nu este compatibil cu munca in colectiv.
Apoi la un alt rezumat ... lipsa activitatii , exceptand partea de olx , sfaturi seo fix pe dos ( nu poti primi sfaturii seo de la cineva ce el nu are nimic notabil plus nu are idee nici de elementar )
Utilizatori noi ce vin doar pentru market place.... facand o comparatie cu alte forumuri ... un procent infiim
Cauza? Lipsa continutului de calitate... dar nu poti face continut de calitate cu o claca de oamenii ce inca nu sunt adaptatii la bunul simt, acele persoane ce au un raspuns doar verbal la tot dar nu si in practica.
Extrem de multe conturi inactive
Respectarea regulilor
In fond: educatia bunul simt se dobandeste nu se naste cu ea.
Plus o verificare a competentelor
Terminarea de nepotism
O sumedenie de utilizatori jigniti/umiliti fara nici un drept , a trolla. Nu stiu este o realitate ce ma depaseste... prefer in lumea mea....