Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 12

Subiect: Ce ar trebui sa stie un incepator in programare?

  1. #1
    Avatarul lui noah
    noah este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    13th May 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    0
    Putere Rep
    0

    Implicit Ce ar trebui sa stie un incepator in programare?

    Ce ar trebui sa stie un incepator in programare inainte de a aplica la o oferta de angajare?

    Dilema vine pe fondul lipsei unor informatii concrete si a ofertelor de angajare cu cerinte din ce in ce mai avansate. Sunt incepator, am cochetat cu ideea internetului de mult timp insa am fost doar un trecator, in ultima vreme in schimb am inceput sa studiez mai intens limbajul de programare PHP. Am citit carti, videoclipuri mai vechi de la lynda cat si pe siteuri ce ofera astfel de cursuri si inteleg tot, pot aplica pe moment ce am invatat acolo dar cam atat.
    Intrebarea este: am sanse de a ma angaja intr-o firma in astfel de conditii? Iar la conditii ma refer la situatia in care cunosc sintaxa, pot crea si clase "chioare", dar nu stiu cand sa le folosesc pentru ca asta este partea negativa a studiului pe cont propriu, gasesti manuale si surse de unde sa inveti dar nu stii cand si cum sa aplici ce ai invatat.

    Nu sunt nerabdator si nici avid dupa bani, pentru ca nu vreau sa ma angajez pentru salariu ci pentru ca mi-ar oferi o oportunitate de invatare mai rapida.

    Angajeaza cineva persoane in situatia mea? Adica am sanse sau ar trebui sa continui pe cont propriu si sa nu-mi mai bat capul cu cautarile?

    Recapitulare:
    • stiu sintaxa PHP, dar personal nu vad cum as putea fi de folos intr-o firma cu aceste cunostinte;
    • in trecut am invata la nivel de incepator HTML5 si CSS3, deci cu o recapitulare minima si cu internetul la dispozitie as putea inchega ceva branza;
    • nu am pretentii la salariu, poate cel mult la o diurna pentru mancare.


    ...

  2. #2