Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 16

Subiect: Demersuri legale pentru recuperarea banilor

  1. #1
    Avatarul lui Zimbru
    Zimbru este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    12th August 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    590
    Putere Rep
    39

    Question Demersuri legale pentru recuperarea banilor

    Salut,

    Apelez la experienta voastra in domeniu si inainte de a ma infige ca râma in piatra, vreau cateva pareri despre urmatoriul scenariu:

    Am achizitionat un [modul/componenta/script = denumit produs in aceasta poveste] pentru platforma joomla de la firma "Nume fictiv". Ce sanse am sa imi recuperez banii?
    Sa nu intelegeti ca vreau sa le folosesc produsul gratis sau incerc ceva ilegal. Este vorba despre faptul ca am achizitonat un produs care nu corespunde cu descrierea lui.
    La cateva zile dupa ce am intrat in posesia produsului in faza de implemntare/customizare/look am inceput sa descopar erori de functionalitate grave fara de care structura de ansamblu a site-ului gandit nu poate fi pusa in aplicare.
    In urma sesizarii acestor nereguli catre echipa de support, tot ce am primit a fost "This is a confirmed bug. A fix will be available asap".
    In TC-ul lor este specificat faptul ca nu returneaza banii sub nicio forma insa se bate cap in cap putin cu partea de garantii unde este specificat "We guarantee that our products match their described features."

    Acum, ma intreb, daca nu voi primi solutionare la cazurile expuse catre supportul lor in timp util, ce pot face sa-mi recuperez banii ?

    Multam
    I'm not a complete idiot, some parts are missing...

  2. #2
    Avatarul lui Nic
    Nic
    Nic este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    52
    Data înscrierii
    14th May 2007
    Posturi
    987
    Putere Rep
    52

    Implicit

    Cum ai platit?

  3. #3
    Avatarul lui Cristi G
    Cristi G este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    47
    Data înscrierii
    16th April 2009
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    32
    Posturi
    1.664
    Putere Rep
    47

    Implicit

    Ai incercat cu un mail la ei?
    Imi ocup timpul uneori cu pariuri sportive si fac si web development WordPress.

  4. #4
    Avatarul lui Zimbru
    Zimbru este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    12th August 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    590
    Putere Rep
    39

    Implicit

    Citat Postat în original de Nic Vezi Post
    Cum ai platit?
    Cardul - GECAD ePayment, daca imi aduc bine aminte.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Citat Postat în original de Cristi G Vezi Post
    Ai incercat cu un mail la ei?
    Un mail la ei pentru ce ? Support sau moneyback ?
    I'm not a complete idiot, some parts are missing...

  5. #5
    Avatarul lui Cristi G
    Cristi G este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    47
    Data înscrierii
    16th April 2009
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    32
    Posturi
    1.664
    Putere Rep
    47

    Implicit

    Pentru a cere banii inapoi. Banuiesc ca daca ai motive si le arati ca nu iti merge, nu au de ce sa nu iti dea banii inapoi.

  6. #6
    Avatarul lui Zimbru
    Zimbru este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    12th August 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    590
    Putere Rep
    39

    Implicit

    Citat Postat în original de Cristi G Vezi Post
    Pentru a cere banii inapoi. Banuiesc ca daca ai motive si le arati ca nu iti merge, nu au de ce sa nu iti dea banii inapoi.
    Inca nu, ma gandeam ca nu vor fi atat de bucurosi, tinand cont ca am cumparat un produs electronic.

    Astept mai multe pareri.
    I'm not a complete idiot, some parts are missing...

  7. #7
    Avatarul lui Nic
    Nic
    Nic este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    52
    Data înscrierii
    14th May 2007
    Posturi
    987
    Putere Rep
    52

    Implicit

    Primul pas - vorbesti cu ei. Numai daca nu reusesti sa rezolvi cu ei, treci mai departe - devine din ce in ce mai greu de recuperat ulterior.
    Pasul 2 - vezi ce procesor de plata au. Vezi daca au paypal , google checkout, etc. Majoritatea procesoarelor de plata au o modalitate prin care poti face chargeback/refund.
    Pasul 3 - te duci la banca emitenta de card - a ta - si soliciti de acolo refund la bani. O sa completezi un formular si o sa declanseze o ancheta prin care analizeaza situatia, si daca ai dreptate, ei pot cere inapoi banii - dar asta poate dura saptamani, luni, etc.

    Sincer, pt un bug care va fi rezolvat in curand, daca ei nu vor sa iti dea banii, e greu sa ii recuperezi din alta parte. La procesorul de plata, sau la ancheta bancii ei pot face dovada ca ti au livrat softul, iar daca au o rata de refund/chargeback mica - adica ceilalti clienti sunt multumiti - e greu sa demonstrezi tu ca softul lor e defect.

  8. #8
    Avatarul lui Zimbru
    Zimbru este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    12th August 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    590
    Putere Rep
    39

    Implicit

    Citat Postat în original de Nic Vezi Post
    Primul pas - vorbesti cu ei. Numai daca nu reusesti sa rezolvi cu ei, treci mai departe - devine din ce in ce mai greu de recuperat ulterior.
    Pasul 2 - vezi ce procesor de plata au. Vezi daca au paypal , google checkout, etc. Majoritatea procesoarelor de plata au o modalitate prin care poti face chargeback/refund.
    Pasul 3 - te duci la banca emitenta de card - a ta - si soliciti de acolo refund la bani. O sa completezi un formular si o sa declanseze o ancheta prin care analizeaza situatia, si daca ai dreptate, ei pot cere inapoi banii - dar asta poate dura saptamani, luni, etc.

    Sincer, pt un bug care va fi rezolvat in curand, daca ei nu vor sa iti dea banii, e greu sa ii recuperezi din alta parte. La procesorul de plata, sau la ancheta bancii ei pot face dovada ca ti au livrat softul, iar daca au o rata de refund/chargeback mica - adica ceilalti clienti sunt multumiti - e greu sa demonstrezi tu ca softul lor e defect.
    #1 = O sa vorbesc cu ei, bineinteles. Am vrut doar sa culeg ceva informatii din teren.
    #2 = Procesator de plati : Procesare plati online cu Card, Internet Marketing | GECAD ePayment (btw firma este made in .ro)
    #3 = Banca, pot incerca, este angajatorul meu.
    #4 = Nu e vorba de un bug minor. Am descoperit 6 in doar doua zile. Fiecare bug este intr-un lant de setari/teste. Cum ei raspund odata la cateva zile .. imagineaza-ti cat timp o sa pierd pe partea de proiect.

    Thanks.
    In plus bugurile anuleaza functionalitatea modului in sine, functionalitate care practic m-a determinat sa cumpar acest produs.
    I'm not a complete idiot, some parts are missing...

  9. #9
    Avatarul lui Cristi U
    Cristi U este deconectat Super Moderator
    Reputatie:
    51
    Data înscrierii
    26th January 2008
    Locaţie
    Oradea
    Vârstă
    36
    Posturi
    3.172
    Putere Rep
    51

    Implicit

    Cat timp a trecut de la efectuarea platii? Exista o lege care da posiblitatea sa anulezi in termen de zece zile orice contract la distanta, fara un motiv anume (cauta textul legii sa vezi exact). Acum nu stiu cum se aplica in cazul asta, ca ei pot motiva ca tu ramai cu codul sursa.

    Eu insa am trecut printr-o situatie de genul recent. am comandat o carte care a intarziat. am trimis e-mail si l-am primit cu prea mare intarziere. Apoi au incercat sa ma sune cica, ca sa-mi livreze cartea dar n-au dat de mine. Insa daca incercau acasa, era cineva (io asa inteleg livrarea la domiciliu, si sa sune doar daca nu te gaseste). Oricum, cu sau fara vreo parte din vina atribuita si mie, cert e ca m-am enervat si am zis ca vreau sa anulez tranzactia si sa imi trimita banii inapoi, pe baza legii respective. Si s-au conformat.

    "Art. 8. - �n cazul exercitării dreptului de denunţare unilaterală a
    contractului de către consumator �n condiţiile art. 7, comerciantul are
    obligaţia să ramburseze sumele plătite de consumator fără a-i solicita acestuia
    cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face �n cel
    mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către consumator."
    http://www.legi-internet.ro/lgcontrdist.htm
    Ultima modificare făcută de Cristi U; 25th March 2011 la 16:08.
    Mai dau cate-un sfat juridic aici, uneori chiar despre online. Nu-l rata! :) Vezi și sfaturi de nutritie.

  10. #10
    Avatarul lui Zimbru
    Zimbru este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    12th August 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    590
    Putere Rep
    39

    Implicit

    Citat Postat în original de Cristi Ursut Vezi Post
    Cat timp a trecut de la efectuarea platii? Exista o lege care da posiblitatea sa anulezi in termen de zece zile orice contract la distanta, fara un motiv anume (cauta textul legii sa vezi exact). Acum nu stiu cum se aplica in cazul asta, ca ei pot motiva ca tu ramai cu codul sursa.
    Au trecut mai mult de 30 de zile.
    Partea cu sursa = eu nu am cumparat un cod sursa, am cumparat un produs care nu este functional.

    oare ANPC se poate implica intr-un fel sau altul ?
    I'm not a complete idiot, some parts are missing...

Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 13th May 2009, 18:18
  2. Mai multi proprietari pentru un site, masuri legale ?
    De No_name în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 17th December 2008, 23:06
  3. Restrictii legale
    De eamc în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 17th August 2008, 17:47
  4. L.e doar cu siteuri legale
    De pustiuady în forumul Link/banner exchange
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 30th March 2008, 23:34
  5. Omul anului 2006 (in dezvoltarea banilor pe net)
    De haotik în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 15
    Ultimul Post: 13th December 2006, 12:40

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •