Pagina 1 din 5 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 46

Subiect: Ce studiati / ati studiat la facultate ?

Afișare hibrid

Prometeu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    41
    Data înscrierii
    27th October 2007
    Posturi
    1.434
    Putere Rep
    41

Implicit Ce studiati / ati studiat la facultate ?

Ca tot e moda cu Poll-uri, intrebari sa ne cunoastem mai bine.

Sunt curios ce studiati la facultate sau ce facultate ati terminat . Oare ce profil are un webmaster, ma astept sa gasesc informatica, matematica , cine stie .

Eu unul sunt student la facultatea de limbi straine .

kleampa este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    54
    Data înscrierii
    31st May 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    37
    Posturi
    1.598
    Putere Rep
    54

Implicit

Dupa primul semestru am renuntat. Era bataie de joc in sesiune, desi fiecare era programat pt examen la o anume ora era o harababura generala de dimineata pana seara. Am rezistat prima zi vreo 2 ore in picioare ca sa pot intra la examen si dupa aia nu m-am mai dus.

Tsmihai este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    26th March 2009
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    23
    Putere Rep
    0

Implicit

Eu am terminat ASE, Economie si Comunicare in Afaceri. Nu m-am spetit invatand, insa nici nu pot spune ca erau lucruri extrem de interesante. Recomand facaultatea celor care nu vor prea multe batai de cap

Nosfer este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    7th July 2008
    Locaţie
    Sibiu
    Vârstă
    38
    Posturi
    1.196
    Putere Rep
    36

Implicit

Eu am reusit sa termin cu chiu cu vai fac de Informatica. Nu mi-a folosit si probabil nu-mi va folosi absolut nimic din tot ce am "invatat" in facultate

Andrei S este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    33
    Data înscrierii
    16th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    453
    Putere Rep
    33

Implicit