Rezultate 1 la 8 din 8

Subiect: Cadere rank site in cautari organice in 2019

asfalttango este deconectat Banned
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    13th August 2019
    Locaţie
    Constanta
    Vârstă
    52
    Posturi
    11
    Putere Rep
    0

Implicit Cadere rank site in cautari organice in 2019

Salutari tuturor.

De la inceput vreau sa mentionez ca sunt incepator si am multe lucruri pe care nu le stiu sau nu le stapinesc.Fac un pic de editare in HTML si folosec Cpanel pentru administrare site.Incerc sa fiu autodidact (din motive financiare) si sa intretin un site care are o vechime de appx 8 ani.

Pina la inceputul anului eram in cautari organice pe pozitia 3 avind in fata un site concurent care ocupa pozitia 1-index si pozitia 2-tarife.Acum a venit Olx-ul si s-a instalat pe pozitiile 1,2,3 site-ul concurent pe 4 si 5 dar au mai intrat in fata mea inca 2-3 site-uri concurente,eu prinzind ultima sau penultima pozitie din cautari organice de pe prima pagina.

Culmea este ca mai toate "free seo audit" imi dau ca avind site-ul mai bine pozitionat decit concurenta.Am tot citit de modul in care indexeaza google se autoritate si link-uri de la alte site-uri.Am si eu citeva si nu am incercat sa fac lucruri neacceptate de google tocmai pentru a nu fi penalizat.
    Am incercat sa am informatie utila pe site si totusi google urca in fata mea 2-3 site-uri mai noi si cu doar 3 pagini (adevarat ca au design mai nou).

Mentionez ca am si un blog pe blogspot care este imperecheat cu site-ul cu deverse link-uri.
    Site-ul este promovat si prin google ADS in medie la pozitia 4-5 la pozitii platite.

Este un site de prestari servicii tractari auto si activitati conexe.

Daca cineva s-a mai intilnit cineva cu aceasta situatie si imi poate oferi o explicatie sau un sfat,acestea vor fi mai mult decit binevenite.

Claudyou este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    19th May 2013
    Locaţie
    Cluj Napoca
    Posturi
    533