@BlackSeo: ca si cifre la emag, la mine treaba a stat in felul urmator:
2014: 8,17% rata conversie | 9,08 ron conversie medie
2015: 2,11% rata conversie | 26,92 ron conversie medie
2016: 2,08% rata conversie | 21,5 ron conversie medie
2017: 2,25% rata conversie | 21,41 ron conversie medie
2018: 1,97% rata conversie | 15,14 ron conversie medie
In 2014 intradevar am promovat mai mult produse cu pret mai mic.
In 2015, 2016 si 2017 am promovat produse cu pret mediu spre mare.
In 2018 am promovat cu pret mediu.
Traficul e tot mai greu de obtinut pe nisele astea de comert. In locul tau as merge pe altceva mai specific, gen turism, servicii sau alte nise. De asemenea as merge chiar si pe advertiseri mai micuti, nu magazine imense.
Într-o zi, riscând, poți să rămâi fericit pentru toată viața !
Contează ce produci nu cine pretinzi a fi.