Pagina 4 din 5 PrimulPrimul ... 2345 UltimulUltimul
Rezultate 31 la 40 din 41

Subiect: Afiliere turism

  1. #31
    Avatarul lui imagini
    imagini este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    29th June 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    676
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Cu riscul de a dezgropa mortii, va voi povesti experienta mea legata de afilierea pe nisa bilete de avion.
    1. Paravion.
    A fost primul furnizor cu care am incercat afilierea. Desi in schimbul (foarte greoi) de emailuri mi s-a precizat ca ofera si solutii white label, dupa semnarea contractului si accesul la sistemul lor am descoperit ca ...nu exista aceasta posibilitate. Am reziliat contractul pe care amiabila.

    2. esky
    Ei ofereau solutii white label, chiar si niste posibilitati avansate de a genera venituri insa...dupa un an s-au gandit sa schimbe complet sistemul. Cum mi-am dat seama? Mi-au semnalat diversi vizitatori ca nu pot face rezervari pe site. Am investigat si am descoperit ca asa era, nu se putea "duce" o rezervare la bun sfarsit. I-am contactat pe cei de la esky pe email. Nici un raspuns timp de o luna si multe emailuri sau incercari de a-i contacta la numarul pus la dispozitie.
    Am sunat la numarul disponibil pentru clienti (rezervari) si prin bunavointa operatoarei am fost redirectionat catre suport. Promisiune de raspuns imediat, asteptat 2-3 zile, reluat procedura. Intr-un final primesc raspuns: se schimba sistemul la ei si sa mai astept pana fac ei upgrade-ul.
    Ok, astept inca aproximativ 3 saptamani, iar reluat procedura, iar asteptat alte 3-4 zile si primesc un email cu informatiile. Incerc implementarea noului lor sistem de afiliere si surpriza: varianta white label (care ma interesa cel mai mult) nu mai e disponibila. Iar schimburi de emailuri si asteptari....ca intr-un final sa-mi spuna ca sistemul white label nu mai este disponibil decat in anumite conditii: un numar minim de rezervari lunar etc.

    Mare atentie si la sistemul de comisioane. Nu se specifica NICAIERI in clar ca procentul este aplicat nu asupra valorii biletului, ci asupra comisionului lor de agentie emitenta. Concret, ai un bilet de avion de 100 de euro, nu primesti 10% din 100 euro (10 euro), ci 10% din comisionul lor (care e undeva la 20/30%). Concret, primesti 2-3 euro

    Mai e ceva de spus si despre acest sistem de afiliere? Nu cred.

    3. Vola
    Vola nu raspunde la nici un email, mai departe nu m-am aventurat.

    Si acum: ceva recomandari pentru un suflet chinuit? Vreau o solutie white-label pentru piata din .ro. Vreau un partener serios, care sa raspunda la emailuri in caz de nefunctionare. Cer prea mult?

  2. #32
    Avatarul lui Gratian Alinei
    Gratian Alinei este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    8th November 2013
    Locaţie
    Mangalia
    Posturi
    203
    Putere Rep
    21


    Implicit

    1. Paravion (Zitec/Zaff) e cum ai spus, au o fătucă care habar n-are, nu citește mailurile, vorbește bălării - au doar niște bannere (pentru care au nevoie de 2 săptămâni să creeze "scriptul"), coduri greșite. O prostie. Au și pachete de sejur de la HappyTour în aceeași formulă.
    2. Vola nu răspunde

    Pe linia asta nu prea ai mari variante - poți încerca ceva cu marii provideri internaționali, gen Priceline, Expedia (în fapt de acolo au și cei de mai sus), dar ai nevoie de un site beton cu trafic targetat.

    3. Rent-a-car Avis, aceeași poveste cu Paravion.
    4. White label îți oferă Booking.com, dar numai după ce ai un anumit istoric cu varianta clasică cu links. 25% comisionul cedat e destul de ok, în multe situații e peste comisionul unei agenții de turism detailiste

    5. Pachetele de sejur (tu ai varianta de la agenții - slabe șanse să funcționeze) le poți prelua de la unul sau mai mulți turoperatori (Tez și P45 sunt destul de ok, posibil Fibula - n-am încercat), dar înseamnă să-ți faci agenție și să le comercializezi tu. Prin accesul la API poți automatiza și implementa plata cu cardul, setezi un bell care te anunță că ți-au mai intrat ceva bani în cont în timp ce tu te uiți la meci... asta în teorie, în practică ai nevoie buget și de mult curaj.

    în concluzie, White-Label în turism cam greu

  3. #33
    Avatarul lui imagini
    imagini este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    29th June 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    676
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Pe mine ma intereseaza deocamdata doar pe bilete de avion. Posibil cazare, dar acolo 99% va fi booking. Restul raman pe acelasi model.

  4. #34
    Avatarul lui Gratian Alinei
    Gratian Alinei este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    8th November 2013
    Locaţie
    Mangalia
    Posturi
    203
    Putere Rep
    21


    Implicit

    Citat Postat în original de imagini Vezi Post
    Pe mine ma intereseaza deocamdata doar pe bilete de avion
    Soluție white-label pe ro nu e.

    Poți pune o întrebare aici: MERLIN.X © XFly, poate au sau pot face ceva similar la ce vrei tu

  5. #35
    Avatarul lui imagini
    imagini este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    29th June 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    676
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Exista si am spus mai sus: esky, dar acum in anumite conditii. Skyscanner au si pe .ro, dar nu stiu daca e 100% white label.

  6. #36
    Avatarul lui adstart
    adstart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    26
    Data înscrierii
    15th March 2013
    Vârstă
    36
    Posturi
    160
    Putere Rep
    26


    Implicit

    ce ziceti de travelpayouts.com ? din cate vad au si White Label.
    mie nu imi place ca nu au limba romana (deocamdata) si au si ceva bube la widgeturi.

    l-ati testat careva ? pentru un site de turism in limba romana ar merge sa ii incerc ? sau doar pentru un site in engleza ?
    Ultima modificare făcută de adstart; 19th June 2014 la 20:32.

  7. #37
    Avatarul lui imagini
    imagini este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    29th June 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    676
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Nu cred ca este o solutie. Site in romana, afiliere in engleza nu imi suna prea ok. Un exemplu: folosesc skyscanner (versiune romana) insa nu folosesc kayak (versiune engleza) desi m-as descurca in ambele limbi. Dar cei care nu stiu engleza?

    Si un mic update la esky: Firma mama (Polonia) a decis sa inghete dezvoltarea pe segmentul white label, insa il pune la dispozitia clientilor care genereaza volume semnificative. Pentru un new entry sansele sunt zero, pentru ceilalti ramane varianta banner-e, linkuri si daca rezultatele sunt notabile, se poate discuta si despre varianta white label.

  8. #38
    Avatarul lui designarti
    designarti este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    21
    Data înscrierii
    18th June 2013
    Posturi
    174
    Putere Rep
    21


    Implicit

    Nimeni din România nu este atât de mare încât să-ți ofere comisioane din valoarea biletului de avion (nimeni nu primește nimic din taxele de aeroport). Singurele soluții viabile sunt din .com, acolo unde există suficient rulaj și profit pentru a depăși marja comisionului de agenție. Însă și acolo sunt discuții.
    De fapt, chiar dacă depăsește cu mult imaginația unora, profit nu există decât dacă emiți tu biletul, cumva. Atâta vreme cât îl emite altcineva pentru tine, este munca lor și n-o să vezi mare comision de aici.
    Am lucrat o perioadă cu hotelcon - destul de profesioniști, lucrează cumva într-un alt sistem, puțin depășit ca grafică și funcționalități, însă acolo îți fixezi singurul comisionul. Nu știu dacă se poate externaliza procesul într-un iframe sau altfel, dar merită să-i întrebi. Și acolo... chiar dacă sistemul nu este la fel de performant, beneficiile sunt transparente și te alegi cu ceva din biletul ăla. Nu rămâi cu 1 euro, asta e clar. Dacă vinzi 1 bilet, ești peste 5 bilete vândute prin Paravion sau e-sky. Pentru că acolo pleci de la prețul biletului de avion din Amadeus + 1-2 euro dacă țin bine minte. Apoi îți pui tu comision și poți să pui cât vrei. Pleci aproape de la tariful net oferit de Amadeus sau Worldspan! Nu pleci de la bilet + comision emitere bilet. Ei își iau banii din procentele cedate de companiile aeriene (în funcție de vânzări, ajunge chiar și la 10% și asta nu e deloc puțin). Așa funcționa acum ceva vreme. Acum nu mai știu. Bun, cu Hotelcon ai nevoie de un contract. Pentru contract ai nevoie de o agenție de turism, fie ea și virtuală. Rings a bell, imagini?
    Probabil că și pentru Paravion lucrurile funcționează similar. Doar că, fiind doar câțiva pe piața românească, ei își permit să țină destul de sus comisioanele de emitere, asta și pentru că trebuie să-și recupereze sumele enorme investite - și în platforma dar și în personalul calificat (mă gândesc la Vola, care acum câțiva ani plăteau salarii colosale agenților IATA experiementați pentru a-i racola...).
    Soția mea a încercat o rezervare de la tine de pe site și nu a reușit, acum 3-4 luni.
    Mi-aduc aminte de la târgurile turistice, cât se băteau cu pumnii în piept paravion & co, despre serviciile lor și succesul tău garantat... și câtă viteză le-am dat atunci
    Însă la vremea aia emiteam prin Hotelcon și aveam 10 euro în plus față de Paravion, la orice bilet de avion.
    Nu avem jucători mari care să ne facă nouă jocurile. Avem jucători mari pentru ei înșiși și cam atât.
    Personal, n-am încredere în partenerii români. Nu există stabilitate, nu există viziune. Există doar vânzători și revânzători, mici ca rulaj, mari ca profituri raportate la piața de muncă de la noi.

  9. #39
    Avatarul lui imagini
    imagini este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    29th June 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    676
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Am auzit de hotelcon, insa nu am studiat sa vad cu ce se mananca. Voi cerceta problema.
    Referitor la incercarea de a rezerva bilete pe site, problema e posibil sa existe de atunci. Eu am aflat acum aproape 2 luni intamplator, dupa cum am spus, in urma unei atentionari din partea unui vizitator.

    Astept un raspuns din partea celor de la esky, ar vrea si nu prea sa continuam. Au fost ceva rezervari inainte de aparitia problemei, iar in ultimele luni performantele zero sunt cauzate de nefunctionarea sistemului lor. Am demarat discutiile si cu skyscanner. Momondo impun un numar de 300000 de vizitatori pe luna, mai trebuie sa cresc pana ajung acolo

  10. #40
    Avatarul lui gmc
    gmc
    gmc este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    19
    Data înscrierii
    4th December 2013
    Posturi
    148
    Putere Rep
    19


    Implicit

    noutati despre Paravion aici
    din pacate intra in insolventa...
    Succesul este ca si sarcina. Toata lumea te felicita, dar nimeni nu stie de cate ori ai fost f....

Pagina 4 din 5 PrimulPrimul ... 2345 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Afiliere Amazon.com ?
    De Nichita în forumul Utile
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 25th July 2010, 23:49
  2. LE turism
    De radu4us în forumul Link/banner exchange
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 12th December 2009, 11:12
  3. afiliere aukro
    De ciucaandrei în forumul Affiliate Marketing
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 26th August 2008, 14:35
  4. Turism-360.ro
    De roadrunner în forumul Plagiat
    Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 17th October 2007, 17:47
  5. Programe de afiliere
    De necropsique în forumul Link-uri/Bannere
    Răspunsuri: 13
    Ultimul Post: 27th November 2006, 23:23

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •