29th November 2011, 03:42
#1
1 out of 1 members found this post helpful.
Decembrie pentru afiliati
Am pornit de la articolul lui Cristian Ignat, am vrut sa las un coment, dar m-am lungit
Este primul decembrie in 2p, asa ca il astept cu nerabdare, din pacate nu am experiente anterioare. Insa pe lenjerie unde activez din 2007, decembrie inseamna in media de 5 ori mai multe vanzari decat o luna obisnuita.
Nu sunt foarte sigur ca nisa jucariilor va fi cea exploziva, se vor cumpara cadouri pentru copii, dar sa nu uitam apetitul urias al romaniilor de a face cumparaturi in decembrie. Experienta proaspatului trecut black friday in Romania, demonstreaza ca anuntarea unor reduceri atrage un val urias de clienti in special pe it si electro, pentru ca sunt produse scumpe unde reducerile conteaza ptr buzunarul lor.
Nu as neglija home & deco, sunt destui care si au facut case noi, au terminat in toamna tarziu finisari prin case si asteapta decembrie pentru a completa decoratiunile si mobila prin casa. As sublinia nisele de covoare si mici ornamente pretabile de cadouri. Subliniez cadourile pentru ca as neglija acele prostioare de 3 lei care se gasesc pe mai toate siteurile "cadouri", comisioanele sunt proportionale cu pretul si nu vad de ce nu mi as convinge vizitatorii sa cheltuie sensibil mai mult, oferind idei de cadouri potrivite pentru sarbatori.
Decembrie inseamna si un rulaj maricel de bani, se primesc prime, bonuri cadou, bonuri de masa, tinerii primesc bani de la parinti/bunici, etc. Ce isi vor cumpara? Cu siguranta nu electrocasnice, dar merg componentele de calculator, consolele, mobilele si tabletele. Articolele de fashion vor fi si ele la cautare, urmeaza inca 2 luni de iarna, asa ca cizmele, paltoanele, in general hainele groase au cautare.
Sa zic de RCA? Decembrie si prima jumatate a lui ianuarie este perioada in care se incheie de doua ori mai multe asigurari decat tot restul anului. Acum avem mai multi asiguratori in 2p si cu siguranta toti vor incerca sa ofere avantaje suplimentare ptr decembrie.
Nu stiu daca magazinele vor avea inspiratia sa realizeze campanii reale de reduceri si bannere atragatoare, dar as incerca advertoriale ce popularizeaza campaniile locale sau produsele la pret redus. Astfel de actiuni sunt binevenite si pe facebook/twitter, daca numarul de fani va justifica munca. In plus, nu aveti absolut nimic de pierdut sa contactati magazinele si sa obtineti un avantaj in plus, de ex un voucher de discount personalizat, o reducere de 5% la gama de xyz doar in ziua respectiva, etc. Totul depinde de imaginatia dvs si puterea de persuasiune.
As indrazni sa va intreb ce target aveti pentru 1-31 dec? Fie ca si valoare, clickuri, numar de comisioane sau rata conversie.
Later edit: ptr ca ma intreba cineva nelamurit: este primul decembrie in 2p pentru ca din aprilie m-am ocupat serios, primul comision este in feb 2009, intr-adevar.
Later edit 2: Mai multe nise si trenduri a completat Cristian Ignat aici.
Ultima modificare făcută de Serban Cristian; 29th November 2011 la 04:08.
30th November 2011, 11:57
#10
1 out of 1 members found this post helpful.
Nici un comision nu poate fi de bine Dar depinde de vechimea siteului, multi vizitatori nu se decid de prima data sa cumpere si poate dura un pic pana vin comisioanele.
Teoretic, 500 de vizitatori fara comisioane e de rau. In general am 1-2 comisioane la 100 de unici.