Marius,
O iei gresit. Nu ii ridic in slavi ci spun chestii reale. Insa nu pot fi de acord cu ceata de denigratori pentru acest sistem - acesti denigratori fiind cei care lucreaza mai mult cu 2parale.. iar 2P jucand la doua capete au nevoie de un
PR fantastic. Pe care aproape ca il au.
De fapt eMAG nu este vs 2Parale ci este eMAG vs magazinele de acolo.
Au zeci de probleme de care multi habar nu au, insa sunt ferm convins ca orice sistem are - uite, am facut o comanda la bookdepository, nu s-a luat cookieul.
Diferenta vine din avantaje vs dezavantaje si de bine de rau ma descurc. Daca maine imi pun site-urile pe 2parale voi vinde de cel putin 2-3 ori mai putin si va trebui sa schimb toata strategia.
Singura "hiba" reala a ProfitShare-ului sta in lipsa mangaieri pe cap a afiliatilor - suport, evenimente, dezvoltare in
timp real dupa ce afiliatii trimit sugestii. Insa este o chestiune de timp, prevad dezvoltari frumoase. Oare de ce au mutat blogul pe blog.profitshare.ro si nu mai e profitshare.emag.ro/blog? Asta asa, ca sa vedeti directia.
Hai sa nu ne ascundem sub aura de super afiliati, magazinele ar putea sa vanda si fara noi. Noi suntem doar un canal folosit de unii cu succes sau nu, limitati sau nu de magazine, in functie de disperarea fiecaruia de a vinde sau a-si intinde plapuma in functie de cat profit vor sa ia (vezi Quickmobile, evomag).
@LensFlare
La mine 80% sunt in primele 4 zile. 95% in aceeasi zi ma face sa ma gandesc...cum naiba iei fix vizitatorii care sunt pe cale sa cumpere chiar atunci?