Super-motorul de cautare Google a lansat la sfarsitul saptamanii trecute o functie noua pentru sistemul propriu de promovare AdSense. Solutia se numeste Onsite Advertiser Sign-Up si permite editorilor de reclame sa ii convinga pe producatorii din spatele reclamelor sa isi publice campaniile de promovare pe site-urile acestora.
Aceasta etapa reprezinta o extindere a
sistemului AdSense, solutie care plaseaza reclame pentru anumite servicii sau produse pe site-uri partenere Google. Noul serviciu a inceput sa fie testat inca din luna Septembrie si se rezuma la adaugarea automata a unui link denumit "Advertise on this site" fiecarui anunt publicat prin AdSense. Odata accesat acel link, utilizatorul este redirectionat catre o pagina a Google, complet personalizabila, care va permite inscrierea pentru sloganuri sau campanii derulate in jurul cuvintelor cheie. Exista deasemenea posibilitatea de includere a imaginilor sau a unui suport printr-un site cu totul diferit pentru promovarea unui anumit produs.
Scopul principal al acestei facilitati este permiterea unei legaturi mai stranse cu ofertantii mici de publicitate, in conditiile in care cheltuielile si productia se realizeaza prin intermediul sistemului automat Google.