Rezultate 1 la 7 din 7

Subiect: Reclame adsense

pushtius1 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    17th December 2010
    Locaţie
    Ploiesti
    Posturi
    222
    Putere Rep
    28

Implicit Reclame adsense

Salutare!

Am si eu o mica problema si vreau un mic ajutor din partea voastra. Este vorba de site-ul din semnatura, vreau sa stiu ce parere aveti de reclame si pozitionarea lor. Intreb asta la modul ca vi se par incomode cum sunt puse, eclipseaza citirea si legaturi de genul. O alta problema este ca am un CTR extrem de mic, sub 1% in general, ajunge si la 0.20% deci in concluzie se pare ca nu sunt foarte ok, am incercat N pozitionari si nu am gasit cheia succesului. CTR-ul presupun ca e mic si pentru ca reclamele in general nu sunt deloc relevante.. am incercat sa le sortez pana am abandonat ideea pentru ca raman fara reclame... Deci sunt deschis la sfaturi.

Va multumesc anticipat.
    Detin un site de suflet despre Animale de companie poate vrei link-uri sau advertoriale pe el!

MaXz este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    16th April 2011
    Posturi
    877
    Putere Rep
    36

Implicit

Mie personal nu, dar pentru un asemenea site (afilierea sau parteneriatele directe ar fi o solutie mai buna si nu adsense ).

Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    17th December 2010
    Locaţie
    Ploiesti
    Posturi
    222
    Putere Rep
    28

Implicit

Am si afiliere, de 2 saptamani cred, nu am facut inca articole special bazate pe afiliere, doar am inserat asa prin posturi cand a fost cazul. Deocamdata nu da nici un semn ea..
    Detin un site de suflet despre Animale de companie poate vrei link-uri sau advertoriale pe el!

RedHat este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    23rd September 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    896
    Putere Rep
    45

Implicit

Cel mai bine dezvolti site-ul, apoi vinzi publicitate direct.