Pagina 4 din 6 PrimulPrimul ... 23456 UltimulUltimul
Rezultate 31 la 40 din 52

Subiect: Din punctul meu de vedere, SEO a murit

Sorin Frumuseanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    65
    Data înscrierii
    2nd August 2005
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    53
    Posturi
    3.946
    Putere Rep
    65

1 out of 1 members found this post helpful.

Implicit

Citat Postat în original de Twigg Vezi Post
    Man, relax. Faptul ca eu sunt amator ar trebui sa te bucure, n-o sa te lovesti de mine ca si concurent. Respectul meu ca reusesti sa-i faci sa-ti dea review pe G+, eu n-am reusit. O fi poate si din cauza ca am vreo 60 de site-uri de care ma ocup asa cum pot, naiba stie..
    No zi asa Deci 60 de site-uri e un numar mult prea mare. Eu, ca firma, nu fac fata la mai mult de 3 clienti/an + 3-4 proiecte fara pretentii de seo. Iti trebuie mult timp analize aprofundate, inclusiv 6-12 expresii pt o singura categorie.

@Bela
    9,93 milioane de cuvinte analizate + minim 20 linkuri pentru fiecare expresie... e mult
    Cu "nu isi fac efectul linkurile" e discutabil. La o adica sunt ok si directoarele web, doar ca si acolo ai nevoie de minim 6 expresii principale si inca 6 de umputura + descrieri diferite la fiecare. E migalos si ia mult timp, cine are rabdare sa le faca pe toate ca la carte? Mai simplu trantim un "nu merg/nu au efect", eventual promovam o aplicatie de super-mega-giga analize seo...
    Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
    Mi se spunea 1nesco

Mishu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    31
    Data înscrierii
    28th March 2013
    Vârstă
    57
    Posturi
    1.307
    Putere Rep
    31

Implicit

...............................
    Studii de caz: