22nd November 2016, 12:40
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Twigg
Man, relax. Faptul ca eu sunt amator ar trebui sa te bucure, n-o sa te lovesti de mine ca si concurent. Respectul meu ca reusesti sa-i faci sa-ti dea review pe G+, eu n-am reusit. O fi poate si din cauza ca am vreo 60 de site-uri de care ma ocup asa cum pot, naiba stie..
No zi asa
Deci 60 de site-uri e un numar mult prea mare. Eu, ca firma, nu fac fata la mai mult de 3 clienti/an + 3-4 proiecte fara pretentii de seo. Iti trebuie mult timp analize aprofundate, inclusiv 6-12 expresii pt o singura categorie.
@Bela
9,93 milioane de cuvinte analizate + minim 20 linkuri pentru fiecare expresie... e mult 
Cu "nu isi fac efectul linkurile" e discutabil. La o adica sunt ok si directoarele web, doar ca si acolo ai nevoie de minim 6 expresii principale si inca 6 de umputura + descrieri diferite la fiecare. E migalos si ia mult timp, cine are rabdare sa le faca pe toate ca la carte? Mai simplu trantim un "nu merg/nu au efect", eventual promovam o aplicatie de super-mega-giga analize seo...
Credinta la institutiile specializate. Aici facem
Servicii de seo
Mi se spunea 1nesco
23rd November 2016, 13:42
2 out of 2 members found this post helpful.
Daca consideri ca google ii avantajeaza pe cei care practica metode vechi atunci aplica-le si tu.. apoi vezi daca asa este.
Media'90 - web design . e-commerce . seo . promovare . logo design . grafica
www.media90.ro
23rd November 2016, 15:38
1 out of 1 members found this post helpful.
@Sorin Frumuseanu
Scuze. M-am exprimat gresit.
Backlink-urile isi fac efectul, dar daca concurenta are un time on page mai mare si un bounce rate mai mic, chiar si cu un numar mai mic de backlink-uri te detroneaza.
Cel putin asa mi s-a intamplat pe .com, in sensul pozitiv.
Ceea ce incerc sa spun este ca (cateodata) se pune prea mult accent pe backlinkuri si se ignora continutul paginii, mai exact valoarea pe care acesta il aduce vizitatorului.