29th January 2021, 10:34
#11
1 out of 1 members found this post helpful.
Am dat reply aici ca sa raspund ambelor intrebari:
Huby33 - Nu stiu sa zic exact cat timp acord proiectului pentru ca sunt zile cand lucrez mai mult si zile cand lucrez mai putin sau chiar deloc. Ideea e ca o buna parte din timp o pierd pe Guest Posting, fiindca analizez site-uri unde merita sa pun link-uri si negociez preturi, unde e cazul. Pe langa asta fac un keyword research amanuntit pentru fiecare categorie care urmeaza sa apara pe site ca apoi sa ma apuc sa o si scriu. Sa zic o medie de 4 ore pe zi lucrez la site, dar lucrez pentru mine si am mult mai mult spor.
Ca si magazine pentru promovare sunt destule, care ofera comisioane bune, chiar si 10%. Cat despre concurenta.... nu m-as speria, eu am investit in site-ul asta in jur 2500 de lei si sunt in top 3 cu cateva sute de cuvinte cheie pe care le-am tintit. Avantajul meu este ca mi-am creat singur un site (nu este pe nicio platforma ci este custom HTML + PHP + JAVASCRIPT+ MYSQL + CSS ), am o structura solida dpdv SEO si prefer calitatea link-urilor in schimbul cantitatii.
Calin - Am mai facut greseala sa lucrez la 2-3 site-uri odata si daca nu ai ajutor e destul de greu. In primul rand ca sa fac un continut de calitate necesita timp, daca as plati nu am siguranta ca primesc ceea ce doresc. Majoritatea scriu pentru bani cum de altfel e si normal. Nu o sa vezi pe nimeni sa se implice in proiectul tau "sufleteste"
.
Dupa parerea mea sunt trei lucruri importante care mentin un site pe linia de plutire pentru perioade lungi de timp si anume:
1. Site-ul sa fie cat mai simplu, curat, fara erori de HTML, PHP si sa aiba o viteza de incarcare buna. Google deja a facut din asta un criteriu imperios si tine foarte mult cont de UX.
2. Continut de calitate (sa fie original, la subiect, nu povesti de adormit copiii doar ca sa iasa la numarul de cuvinte, sa fie construit pe un schelet SEO cu analiza de cuvinte cheie in prealabil, sa nu aiba erori gramaticale)
3. SEO de calitate atat onpage cat si offpage. Onpage - sa se respecte cele trei headinguri principale (H1, H2, H3) care vor contine cuvintele cheie principale, meta-urile sa fie atractive atat pentru motoarele de cautare cat si pentru useri, o structura buna de linkuri intre paginile site-ului (link-urile interne). Offpage - aici o sa vorbesc doar de construirea backlink-urilor care nu trebuie facuta la intamplare. Toata lumea poate sa obtina liste si sa cumpere la rand link-uri pe orice site ii iese in cale. Tactica mea este sa obtin link-uri acolo unde nu are acces oricine. De aceea am investit atat de putin pana acum deoarece am obtinut link-uri gratis de la majoritatea celor pe care i-am contactat.