Citat Postat în original de Tom Vezi Post
Off: sper sa nu-ti vad cv-ul peste un timp cu:

#1 imi doresc sa capat mai multa experienta in firma dumneavoastra, pe banii si timpul dumneavoastra. Ideal pe un salariu mare, intr-o companie "multinationala" care sa-mi ofere posibilitatea sa avansez in cariera....blablabla, ...

#2 Imi place sa calatoresc, sa citesc, sa mananc, nu stiu sa fac nimic, dar vreau si eu un job, sunt student la X sau am terminat X.

Am cunostine aprofundate de office, internet, engleza (mediu), am carnet categoria B si rup usa la program! Am terminat liceul, 2 facultati, 14 cursuri, am 20 de diplome, eram olimpic intr-a 8-a, etc, blablabla...
Prima parte e buna de retinut, dar la a doua ma nedumereste ceva: "nu stiu sa fac nimic", tu din punctul tau de vedere(al angajatorului) te atrag CV-urile cu texte de acest gen: nu stiu sa fac nimic, dar intentionez sa invat? si in rest am mai multe pasiuni: enumerate de tine?
Mersi anticipat.

Citat Postat în original de Scribul Vezi Post
Eu ti-as recomanda Bucurestiul. Nu neaparat datorita facultatilor, cat mai ales posibilitatilor pe care le gasesti aici. Ma refer si la slujba, dar si la o gramada de oameni interesanti pe care-I poti intalni. Nu in ultimul rand, la distractie. Nu ca in Iasi n-ar fi lucruri din astea, dar, fireste, la un nivel mai mic.
Te sfatuiesc sa nu te gandesti sa mergi la Bucuresti, ca e capitala, e 'wow', distractii multe diversificate!
Oricum trecerea de la Botosani la Iasi se va simti, nu te gandi la distractii, inevitabil vei avea parte de ele, dar nu e bine sa ai o gandire si motivatie in alegerea facultatii in acest sens, mai usor da ma si distrez.

Ti-o spun din proprie experienta, sunt student anu 3 in Cluj, si in orasele mari ale Romaniei printre care este si Iasi cu siguranta exista si posibilitati de angajare dar si distractii.