Rezultate 1 la 4 din 4

Subiect: Cum pot face reverse seo ?

andreicristian este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    21st May 2021
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    1
    Putere Rep
    0

Implicit Cum pot face reverse seo ?

Salut , sunt incepator ... aveti idee despre "reverse seo" si cum se poate face ?

Cum sa repari reputatia unui site/brand/persoane ?

Eu din ce am inteles si ce am citit: stiri/articole/advertoriale pozitive pe cuvantul cheie pe care vrei sa il faci dar ... as prefera sa mai vad niste pareri de la colegi.

tibanu1987 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    8
    Data înscrierii
    21st January 2021
    Locaţie
    Ploiesti
    Posturi
    29
    Putere Rep
    8

Implicit

Daca este vorba de brand e foarte greu, in schimb la o persoana e mai usor. Am avut in trecut un client foarte puternic pe piata unde activa si a agresat-o fizic pe sotia sa la hotel. Au aparut stiri peste tot si i s-a cam stricat imaginea. Cand scriai numele lui apareau stirile despre isprava respectiva. Pentru a umple primele rezultate din Google, i-am facut un landing page in care am targetat numele lui, profile de social media, cateva articole in care apareau informatii despre societatea sa, despre activitati + o serie de guest post-uri cu recomandari catre firma respectiv numele sau. In mai putin de 2 luni articolul in care era defaimat nu se mai gasea pe prima pagina din Google.

CalinB este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    20th January 2014
    Posturi
    438
    Putere Rep
    24

Implicit

Citat Postat în original de tibanu1987 Vezi Post