Rezultate 1 la 5 din 5

Subiect: parere pepinierele-roman.ro

kamikaze96 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    13th January 2018
    Vârstă
    29
    Posturi
    3
    Putere Rep
    0

Question parere pepinierele-roman.ro

Buna seara
    In primul rand multumesc pentru acceptul in comunitate!

Ma numesc Andrei, am 21 de ani, sunt student si in paralel detin o mica afacere de familie impreuna cu ai mei.
    Cu siguranta voi avea ce sa invat aici, sper sa si pot si eu la randul meu aduce plus valoare forumului.

Cum eu inca nu ma pricep atat de bine la analizat site-uri as avea nevoie de cateva pareri asupra noii versiuni a unui magazin online, pepinierele-roman.ro construit pe platforma Wp-commerce.

Va multumesc anticipat!

neo
    neo este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    38
    Data înscrierii
    13th August 2007
    Posturi
    291
    Putere Rep
    38

1 out of 1 members found this post helpful.

Implicit

Salutare, și bine ai venit!

Sunt un client al tatălui tău, în fiecare toamnă, de vreo câțiva ani și o să mă refer la partea de cumpărare online din perspectiva aceasta.

Câteva recomandări:

- dezvoltă mai mult brandul "roman"; ca orice necunoscător în domeniul pomicol și fără tangențe cu această activitate (la acea vreme; acum am mai învățat câte ceva), la cumpărare, am dat search pe Google după pepiniere de pomi fructiferi, în special aflate într-o anumită zonă climatică - cod climatic - elaborată de USDA; atunci pepiniera ta am "sărit-o" de multe ori pe principiul că "roman" - din numele website-ului - se referă la o pepinieră din orașul Roman și nu la numele ing. Roman. Trebuie să înlături, pe cât posibil, această confuzie (confuzie inclusiv printre membrii unor forumuri specializate, de la care am cerut informații);